Gå til innhold

Side om side ny sesong


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det må jeg si, hadde IKKE sett den utviklingen komme :fnise:

Anonymkode: cf5b9...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke jeg heller!!!!!!!!! Ble helt sjokka etter første minutt, og håpet hele tiden at episoden ville ende med at det var en drøm :ler:
Må si at jeg ikke likte den utviklinga da..:grine:

Endret av duftlys
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KGbrukerny

Æsj, jeg ble skikkelig skuffa... 😢 Håper at det blir en artig tvist på det for detta blir ikke det samme ☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager? Hvordan kan hun ha fått barn med en annen?

*glemte de tidligere sesongene*

Anonymkode: badc0...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Artig at han kjekkasen fra Himmelblå dukket opp da :P Og så virker det som kona til Kopperud har stukket av?

Anonymkode: cf5b9...ca1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Og så virker det som kona til Kopperud har stukket av?

Anonymkode: cf5b9...ca1

Neeeeida, hun er på retreat :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cershae skrev:

Vræææl! Jeg glemte det! Går det i reprise?

Ligger på nett-tv. Bare vær forberedt på en ganske mystisk start ;) 

Anonymkode: cf5b9...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, duftlys skrev:

Ikke jeg heller!!!!!!!!! Ble helt sjokka etter første minutt, og håpet hele tiden at episoden ville ende med at det var en drøm :ler:
Må si at jeg ikke likte den utviklinga da..:grine:

Jeg var også sikker på at det var en drøm, men blir vel litt rart hvis hele episoden var en drøm :fnise: Men regner med det må komme noe om hvordan dette skjedde, eller rettere sagt hvordan de oppdaget det. 

Forøvrig, Lisbeth bør vel snart ha lært seg at løgner alltid, absolutt ALLTID blir avslørt i den serien. Ingen vits å juge for svigermor, det blir oppdaget sikkert som banken ;) 

Anonymkode: cf5b9...ca1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel se ut som Maria skal ut av serien og det er derfor de har laget den vrien. Men litt synd om vi ikke får se mer til henne og den nye (og gamle) kjæresten da. Hvis både hun og Celine forsvinner ut så kommer det vel noen nye inn går jeg ut fra. 

Anonymkode: cf5b9...ca1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke Nrk sender sesongtrailere på samme måte som andre kanaler gjør?

Skuespilleren Maria Blokhus som spiller Maria Lerke har andre prosjekter, skal bl.a være med i teaterstykker og filmproduksjon, derfor kommer hun ikke til å være like tilstedeværende. Hun gjorde et lite intervju på Sommeråpent (tror jeg det var) hvor hun snakket om dette. Marias filmografi http://www.imdb.com/name/nm4250048/ 

Syns forøvrig sesongstarten var skuffende mtp at en sentral vending i serien såvidt blir adressert, og temaet i episoden blir altfor dystert til at det skal være en komedie. Føler det kunne vært gjort på en annen måte, samme tema og fått et mye "lysere" sluttresultat. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Anwa skrev:

Tror ikke Nrk sender sesongtrailere på samme måte som andre kanaler gjør?

Skuespilleren Maria Blokhus som spiller Maria Lerke har andre prosjekter, skal bl.a være med i teaterstykker og filmproduksjon, derfor kommer hun ikke til å være like tilstedeværende. Hun gjorde et lite intervju på Sommeråpent (tror jeg det var) hvor hun snakket om dette. Marias filmografi http://www.imdb.com/name/nm4250048/ 

Syns forøvrig sesongstarten var skuffende mtp at en sentral vending i serien såvidt blir adressert, og temaet i episoden blir altfor dystert til at det skal være en komedie. Føler det kunne vært gjort på en annen måte, samme tema og fått et mye "lysere" sluttresultat. 

 

 

Enig med deg. Jeg syns de ødela karakteren hennes totalt, og det ble for mørkt for min smak. I følge det som skjedde må hun ha vært utro i sesong 2 da, hvis det skal passe med handlingen? Nei, dette var skuffende..

Anonymkode: 88049...2ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. Jeg syns de ødela karakteren hennes totalt, og det ble for mørkt for min smak. I følge det som skjedde må hun ha vært utro i sesong 2 da, hvis det skal passe med handlingen? Nei, dette var skuffende..

Anonymkode: 88049...2ab

Vakre kvinner er aldri trofaste vet du.

Anonymkode: 76a4b...645

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sitronmelisse

Uff, da får vi sikkert se lite til de dyktige damene bak "Maria" og "Celine" i denne sesongen. Skuffende!

På tide det kommer noen nye gærne innflyttere i nabolaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vel se ut som Maria skal ut av serien og det er derfor de har laget den vrien. Men litt synd om vi ikke får se mer til henne og den nye (og gamle) kjæresten da. Hvis både hun og Celine forsvinner ut så kommer det vel noen nye inn går jeg ut fra. 

Anonymkode: cf5b9...ca1

Merkelig at de gjorde det på denne måten om Maria skal ut av serien. Hadde vært greit å vite litt om hva som skjedde. Men, det kan jo selvsagt komme senere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sitronmelisse skrev:

Uff, da får vi sikkert se lite til de dyktige damene bak "Maria" og "Celine" i denne sesongen. Skuffende!

På tide det kommer noen nye gærne innflyttere i nabolaget.

Celine er hvertfall med i introen, det er ikke Maria. Så satser på hvertfall Celine blir med videre ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...