Gå til innhold

Uvanlig mensen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og Samboer er på vår andre PP.
Jeg pleier å merke noen dager før når mensen kommer, med urenhud, humørsvinginger, craving og smerter,
 men denne ganger følte jeg at noe var uvanlig, siden ingen av de vanlige tegnene på mensen kom.
I går,  1-2 dager før jeg skulle ha mensen fikk jeg rosa utflod, tok en graviditetstest i dag bare for å være sikker.

I dag kom mensensmertene kraftigere enn vanlig, men nesten ingenting blod, kun noen dråper (pleier å blø en del)
Nå har hele dagen gått, det gjenstår kun murringer fra smertene, men forsatt nesten ingenting blod.

Så spørsmåle mitt er, kan jeg likevell være gravid?
noen så har opplevd noe lignende?

Mvh håpefull

Anonymkode: 939a8...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg og Samboer er på vår andre PP.
Jeg pleier å merke noen dager før når mensen kommer, med urenhud, humørsvinginger, craving og smerter,
 men denne ganger følte jeg at noe var uvanlig, siden ingen av de vanlige tegnene på mensen kom.
I går,  1-2 dager før jeg skulle ha mensen fikk jeg rosa utflod, tok en graviditetstest i dag bare for å være sikker, den var negativ.

I dag kom mensensmertene kraftigere enn vanlig, men nesten ingenting blod, kun noen dråper (pleier å blø en del)
Nå har hele dagen gått, det gjenstår kun murringer fra smertene, men forsatt nesten ingenting blod.

Så spørsmåle mitt er, kan jeg likevell være gravid?
noen så har opplevd noe lignende?

Mvh håpefull

Anonymkode: 939a8...360

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...