Gå til innhold

Menn som sparker fotball i voksen alder. Akseptert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sett det ofte på TV. Godt voksne menn som sparker fotball. Syns dette blir litt rart og barnslig. Spesielt når de ser ut som de tar den leken så seriøst som de gjør. Vet også at der er flere menn som går sammen og heier på slike fotballag som om det gjelder livet. Selv om de ikke har noen barn selv som spiller på det laget. Eller laget befinner seg i et annet land og kommer fra en by de har null relasjoner til.

Har lest at det er flere nordmenn (kommer ikke på navnene nå), som har sluttet i jobben. Bare for å leke med andre gutter med en slik ball på heltid. 
Er dette virkelig akseptert? Blir det ikke for barnslig at voksne folk holder på slik?

Anonymkode: ccc16...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. 

Godkjente hobbyer for voksne menn er: Skifte dekk, betale regninger, male huset, bygge hytter, sveise, klippe plen (kun med traktor, ingen annen type gressklipper), hogge ved, drikke whiskey og røyke sigar.

Anonymkode: d6a09...b78

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Godkjente hobbyer for voksne menn er: Skifte dekk, betale regninger, male huset, bygge hytter, sveise, klippe plen (kun med traktor, ingen annen type gressklipper), hogge ved, drikke whiskey og røyke sigar.

Anonymkode: d6a09...b78

Skulle dette være morsomt?

 

Kan forøvrig ikke se at fotballspilling for voksne menn er noe galt.

Anonymkode: 3a3be...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, la gutta leke, jeg skulle bare ønske vi jenter også beholdt den lekenheten hele livet som gutta gjør. Dessverre forsvinner den ofte i alt ansvaret vi tar over barn, hus og hjem. Så er vi plutselig 40-50 år og barna er utflyttet og må da finne hobbyer og lekenheten igjen. 

Anonymkode: 5db81...2fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud er det mulig.  Menn som spille litt fotball mot sofapotet =  HOT.   Du er nok singel - kanskje du skal sette standarder din litt lavere. 

Anonymkode: bd189...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle dette være morsomt?

 

Kan forøvrig ikke se at fotballspilling for voksne menn er noe galt.

Anonymkode: 3a3be...5a7

Ja det var et sarkastisk svar ;) 

Anonymkode: d6a09...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, la gutta leke, jeg skulle bare ønske vi jenter også beholdt den lekenheten hele livet som gutta gjør. Dessverre forsvinner den ofte i alt ansvaret vi tar over barn, hus og hjem. Så er vi plutselig 40-50 år og barna er utflyttet og må da finne hobbyer og lekenheten igjen. 

Anonymkode: 5db81...2fd

Vet du.... Det der er sant. Og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en dealbraker og det blir med den første daten hvis han spiller fotball:fnise:

Anonymkode: f6a63...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, la gutta leke, jeg skulle bare ønske vi jenter også beholdt den lekenheten hele livet som gutta gjør. Dessverre forsvinner den ofte i alt ansvaret vi tar over barn, hus og hjem. Så er vi plutselig 40-50 år og barna er utflyttet og må da finne hobbyer og lekenheten igjen. 

Anonymkode: 5db81...2fd

Det er da bare å ikke få seg barn, hus og hjem.

Det finnes utallige menn som har velgt bort dette, og de har ikke dødd så vidt jeg vet.

Anonymkode: 30aa5...cbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, la gutta leke, jeg skulle bare ønske vi jenter også beholdt den lekenheten hele livet som gutta gjør. Dessverre forsvinner den ofte i alt ansvaret vi tar over barn, hus og hjem. Så er vi plutselig 40-50 år og barna er utflyttet og må da finne hobbyer og lekenheten igjen. 

Anonymkode: 5db81...2fd

Det gjør jo menn også som går inn i et forhold og får seg hus og barn...

Anonymkode: ccc16...3f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan ikke skjønne at det kan plage noen. Jeg har tenkt å huske, hoppe tau, spille fotball, bygge snømann og ake i søppelsekk til jeg dør eller ikke har interesse av det lenger. 

Folk bryr seg generelt for mye om alder og hva andre tenker. Lev livet. Seriøst. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...