Gå til innhold

Problemer med utflod


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk påvist klamydia og fikk behandling for det, men utfloden min er ennå helt gul og tykk men lukter ingenting og det er mye utflod. Jeg klødde en del så behandlet meg selv med canesten, ingen forandring i utfloden. Legen anbefalte meg ikke å ta en ny klamydiatest, men jeg tenkte å gjøre det allikevel men må vente i to uker til. Jeg har ingen magesmerter eller noe, noe jeg hadde når jeg hadde klamydia i en liten måned eller to. Vanligvis er utfloden tynn og hvit/blank og såpass lite at jeg ikke trenger truseinnlegg. Jeg har googlet meg ihjel men jeg finner ingenting om gul utflod som ikke er i cottage cheese konsistens og luktfri. Er det noen som har opplevd det samme? :( eventuelt hva gjør legen? Jeg har lite lyst til å spre beina... Fryktelig pinlig og fælt dette her

Anonymkode: 4a328...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utfloden du beskriver er faktisk helt normal. I løpet av livet endrer den seg flere ganger i forhold til hormonnivåene dine, at den ble tykk og gulaktig i forbindelse med klamydiaen er sannsynligvis bare en ren tilfeldighet.

Jeg pleide feks å ha melkehvit utflod da jeg var yngre, men en eller annen gang i tjueåra endret deg seg og i dag er den gulaktig. Fortsatt luktfri, eller det lukter kjønn, men ikke fælt eller ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minya skrev:

Utfloden du beskriver er faktisk helt normal. I løpet av livet endrer den seg flere ganger i forhold til hormonnivåene dine, at den ble tykk og gulaktig i forbindelse med klamydiaen er sannsynligvis bare en ren tilfeldighet.

Jeg pleide feks å ha melkehvit utflod da jeg var yngre, men en eller annen gang i tjueåra endret deg seg og i dag er den gulaktig. Fortsatt luktfri, eller det lukter kjønn, men ikke fælt eller ekkelt.

Så det betyr altså at jeg aldri kan gå uten truseinnlegg igjen? :( 

Anonymkode: 4a328...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...