Gå til innhold

Tester dere daten deres, for å se om han er interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er interressert i hva du mener at jeg gjør som er test og spill. Når du kommer med en påstan om at jeg gjør noe er det ikke urimelig at du også forklarer hva jeg gjør som går under dette begrepet. Ikke tilfeldige lister på internett, da disse ikke har påstått at jeg driver med slike tester og spill.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

Jeg har allerede forklart dette. Kvinner generelt driver med det. Hvis du er kvinne så betyr det med all sannsynlighet at du driver med det også. Nøyaktig hva du gjør vet jeg ikke, men det er ikke poenget heller.

Akkurat som jeg vet at mennesker generelt må spise mat for å overleve. Jeg kan ikke si nøyaktig hva du spiser, men det ugyldiggjør ikke det faktum at du spiser noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, QuestionEverything skrev:

Når ble test til shit-test? Høres ut som et ord som kommer fra sure pickup artist klovner.

Fenomenet shit-tests er forholdsvis velkjent. Søk litt på nettet så vil du se det omtalt også godt utenfor PUA-miljøet. Kvinner selv bruker også begrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det dummeste menn gjør er å tro de sitter med et fasitsvar på hvordan alle kvinner er, tenker og oppfører seg. Her har dere feilet på et så basalt plan at jeg rett og slett synes litt synd på dere. 

Anonymkode: 25c1e...3ad

Det er stor variasjon i hvordan mennesker generelt er, tenker og oppfører seg. Likevel er det noen overordnede fellestrekk som går igjen, og da variasjoner innenfor disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, jabx skrev:

Det er stor variasjon i hvordan mennesker generelt er, tenker og oppfører seg. Likevel er det noen overordnede fellestrekk som går igjen, og da variasjoner innenfor disse.

Slik testing som beskrives i tråden er selvsagt ikke en del av disse "overordnede fellestrekkene" du sikter til. 

Anonymkode: 25c1e...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik testing som beskrives i tråden er selvsagt ikke en del av disse "overordnede fellestrekkene" du sikter til. 

Anonymkode: 25c1e...3ad

Shit-testing er et overordnet fellestrekk for kvinner.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
4 minutter siden, jabx skrev:

Shit-testing er et overordnet fellestrekk for kvinner.

..og der ble all kredibilitet kastet over bord :-( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

..og der ble all kredibilitet kastet over bord :-( 

Fin begrunnelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Et øyeblikk siden, jabx skrev:

Fin begrunnelse.

Vel, du generaliserer jo (over) halvparten av jordas befolkning i en bås. Noe uventet og skuffende fra en ellers så god debattør som degselv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, jabx skrev:

Jeg har allerede forklart dette. Kvinner generelt driver med det. Hvis du er kvinne så betyr det med all sannsynlighet at du driver med det også. Nøyaktig hva du gjør vet jeg ikke, men det er ikke poenget heller.

Akkurat som jeg vet at mennesker generelt må spise mat for å overleve. Jeg kan ikke si nøyaktig hva du spiser, men det ugyldiggjør ikke det faktum at du spiser noe.

Du har ikke forklart det. men jeg skjønner. Du regner med at kvinner geeerelt gjør det samme, og det er derfor sikkert at jeg gjør det og. Selv om du nå har forandret ståsted fra "alle mennesker" til "kvinner generelt". Poenger er at når du kommer med en påstand bør du klare å forklare hva du mener med den, og hvordan du mener personen du har påstått gjør det passer under dette. Jeg er enig i at dette er vanskelig, men da bør man heller ikke komme med at alle gjør det. 

Det å spise for å overleve er forøvrig noe helt annet enn hvordan forskjellige mennesker reagerer, tenker og handler i ulike situasjoner.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep! Akkurat slik gjør jeg også. Han får værsågod jage litt. Første test er å se om han tilbyr seg å betale på 1. Date. Så se om han sender melding/tar kontakt i ettertid. 

 

Min nåværende kjæreste bestod alke tester, og er en kjernekar :) 

Anonymkode: 51f0e...c45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Vel, du generaliserer jo (over) halvparten av jordas befolkning i en bås. Noe uventet og skuffende fra en ellers så god debattør som degselv. 

Det blir som å si at det å påpeke at mennesker spiser for å overleve er å sette mennesket i bås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke forklart det. men jeg skjønner. Du regner med at kvinner geeerelt gjør det samme, og det er derfor sikkert at jeg gjør det og. Selv om du nå har forandret ståsted fra "alle mennesker" til "kvinner generelt". Poenger er at når du kommer med en påstand bør du klare å forklare hva du mener med den, og hvordan du mener personen du har påstått gjør det passer under dette. Jeg er enig i at dette er vanskelig, men da bør man heller ikke komme med at alle gjør det. 

Det å spise for å overleve er forøvrig noe helt annet enn hvordan forskjellige mennesker reagerer, tenker og handler i ulike situasjoner.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

Nei, jeg har ikke forandret på noe. Alle mennesker spiller spill. Kvinner gjør det blant annet med shit-tests. Det er det jeg har sagt hele tiden.

Jeg har forklart dette mange ganger nå, så du må være ganske treg hvis du fortsatt ikke har fått det med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, jabx skrev:

Nei, jeg har ikke forandret på noe. Alle mennesker spiller spill. Kvinner gjør det blant annet med shit-tests. Det er det jeg har sagt hele tiden.

Jeg har forklart dette mange ganger nå, så du må være ganske treg hvis du fortsatt ikke har fått det med deg.

Du må være den største sjarmøren jeg noensinne har møtt på. Selvfølgelig er det trege menneskers egen feil at de er trege. Det at du forklarer og forklarer og forklarer til mennesker som ikke forstår, sier ingenting om at du selv er litt treg.

Eller?

Anonymkode: 7ad0e...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.8.2016 at 16.35, AnonymBruker skrev:

Ærlighet og tillit er prioritering 1 i mine forhold, og det må gå begge veier.

Om jeg er interessert, så tar jeg initiativ og flørter. Får jeg ikke nok respons tilbake (han svarer ikke, virker ikke interessert i meg, avlyser mange avtaler osv), så blir det raskt til at interessen min dabber av og kontakten forsvinner.

Den type menn jeg liker hadde ikke tolerert den type oppførsel skissert i HI fra meg, ei heller jeg fra dem. Pga integritet, intelligens, respekt, tillit og ærlighet.

 

Anonymkode: faeb0...5e0

Helt enig. Jeg er mann og kunne skrevet akkurat det samme.

Anonymkode: c0a01...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må være den største sjarmøren jeg noensinne har møtt på. Selvfølgelig er det trege menneskers egen feil at de er trege. Det at du forklarer og forklarer og forklarer til mennesker som ikke forstår, sier ingenting om at du selv er litt treg.

Eller?

Anonymkode: 7ad0e...112

Det er nok du som er treg hvis du ikke engang klarer å skrive "shit test" på www.google.com.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, jabx skrev:

Det er nok du som er treg hvis du ikke engang klarer å skrive "shit test" på www.google.com.

Jeg vet da hva shit test er, det er ikke meg du driver og krangler med.

Anonymkode: 7ad0e...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet da hva shit test er, det er ikke meg du driver og krangler med.

Anonymkode: 7ad0e...112

Da skjønner jeg ikke hva du maser om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, jabx skrev:

Da skjønner jeg ikke hva du maser om.

Nei, det begynner å gå opp for meg det ;) Og hva skal man vel med sjarm, når man har rett?

Anonymkode: 7ad0e...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jo han hunden 😉

Men jo, jeg gjør det selv😳

Anonymkode: bf454...83f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...