Gå til innhold

Tester dere daten deres, for å se om han er interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kan ta et eksempel for å vise hva jeg mener. I går var jeg ute på byen med noen venninner. En jeg har datet fire uker var også ute, men han var med sine venner. Han sendte meg ei melding og spurte om når vi skulle ut. Etter litt frem og tilbake, fikk jeg melding om at han og hans venner var gått på uteplass A. Jeg tror han forventet at jeg skulle komme dit, men jeg vil at mannen skal vise litt interesse i meg. Ikke bare rope på meg som en hund. Jeg svarte derfor at vi var på uteplass B og det var gøy der. Han sendte noen snapper, som jeg ikke svarte på. En time senere kom han dit jeg var. Testen min fungerte. 

Er det kun jeg som gjør slikt? Jeg tester menn for å se om de virkelig er interessert. Jeg tester menn for å se hvordan de reagerer (sjalusi, sinne, skuffelse etc) på diverse ting. 

Anonymkode: ed2ec...115

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok ganske vanlig at man ubevisst tester litt i begynnelsen, men jeg tror ikke det er vanlig å tenke over, eller planlegge at "nå skal jeg teste han".. Det blir litt rart...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der har du akkurat vist at du ikke er intr. og har nedprioritert han. Derfor vil han kanskje gå videre til noen som bryr seg om han. Du må vise litt untr. og følge opp for at det skal bli noe.

Anonymkode: e73be...74a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier ikke å teste folk på den måten du beskriver her. Ha i bakhodet at han også kan prøve å teste deg på samme måte, og hvis han gjorde det i går, bestod du ikke testen...

Anonymkode: 244c5...0bb

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet for noe stress. Det får være nokk å rope på deg som en hund.

Du kan jo ivertfall avtale noe så dere kan gå ut sammen.

Anonymkode: 4caf6...f16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes disse testene hørtes ekstremt infantilt ut. Hadde gjennomskuet det lett å mistet interessen på flekken. 

Om du fortsetter prøve vekke skuffelse og sjalusi så er det mer sannsynlig enn ikke at han hopper videre for hvem vil være med på en slik berg-og-dale-bane med manipulering hvor man spiller på vedkommendes følelser? 

Det kan dog være at han ikke har høy nok IQ (eller gammel nok) til å forstå hva du driver med - men det gjør bare saken enda mer uetisk og moralskt forvaklet. 

Endret av WubWub
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så damer er klar over at de shitt tester. Trodde ikke at dere var klar over det:tongue:

Anonymkode: eae2c...86b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg var ung (og dum) kom jeg alltid løpende når jentene sendte mld type den du sendte. Som den gode naive tøffel som jeg var. I dag gjør jeg aldri slikt lenger. Jeg er en selvstendig voksen mann som gjør som jeg vil. Du får du enten komme til meg eller så avtales vi å møte et sted i sammen neste gang. Jeg gidder ikke løpe etter deg som ei bikkje.
 

Endret av herremann
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Om jeg hadde vært i samme situasjon og greia var at vi skulle møtes ute hadde jeg prøvd å avtale noe. Hadde ikke bare sagt "jeg er på dette utestedet" og forventet at han skulle dukke opp. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg pleier ikke teste. Har derimot fått beskjed om at jeg gjør det. Hvis jeg ikke får like mye som jeg putter inn tilbake og ikke er villig til å inngå kompromiss men forvente at jeg skal stå på pinne, så dabber interressen min av. At jeg ikke tar like mye initiativ som før, og ikke gidder å slippe alt når de ønsker å møtes tar noen menn som at jeg liksom tester de. Dette har ikke skjedd mange ganger, men noen menn virker besatt av tanken på at kvinner alltid spiller spill.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ta et eksempel for å vise hva jeg mener. I går var jeg ute på byen med noen venninner. En jeg har datet fire uker var også ute, men han var med sine venner. Han sendte meg ei melding og spurte om når vi skulle ut. Etter litt frem og tilbake, fikk jeg melding om at han og hans venner var gått på uteplass A. Jeg tror han forventet at jeg skulle komme dit, men jeg vil at mannen skal vise litt interesse i meg. Ikke bare rope på meg som en hund. Jeg svarte derfor at vi var på uteplass B og det var gøy der. Han sendte noen snapper, som jeg ikke svarte på. En time senere kom han dit jeg var. Testen min fungerte. 

Er det kun jeg som gjør slikt? Jeg tester menn for å se om de virkelig er interessert. Jeg tester menn for å se hvordan de reagerer (sjalusi, sinne, skuffelse etc) på diverse ting. 

Anonymkode: ed2ec...115

Ja, kvinner generelt tester menn på ulike utspekulerte måter. Søk på "shit tests" på nettet.

Fordelen med dette er jo at når man er klar over shit-tests og hvordan man kan "bestå" dem så spres bena fortere enn man kan si "skræv ut så jeg kommer til".

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier ikke å teste folk på den måten du beskriver her. Ha i bakhodet at han også kan prøve å teste deg på samme måte, og hvis han gjorde det i går, bestod du ikke testen...

Anonymkode: 244c5...0bb

Som mann burde han ta føringen og være tydelig i sine signaler. Hvis han vil at hun skal komme må han si det rett ut.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, herremann skrev:

når jeg var ung (og dum) kom jeg alltid løpende når jentene sendte mld type den du sendte. Som den gode naive tøffel som jeg var. I dag gjør jeg aldri slikt lenger. Jeg er en selvstendig voksen mann som gjør som jeg vil. Du får da enten komme til meg eller så avtales vi å møte et sted i sammen neste gang. Jeg gidder ikke løpe etter deg som ei bikkje.
 

Nå var det jo han som sendte den type melding først. Skulle hun bare komme logrende da han gjorde det? Er du ekstremt dobbeltmoralsk og hyklersk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg pleier ikke teste. Har derimot fått beskjed om at jeg gjør det. Hvis jeg ikke får like mye som jeg putter inn tilbake og ikke er villig til å inngå kompromiss men forvente at jeg skal stå på pinne, så dabber interressen min av. At jeg ikke tar like mye initiativ som før, og ikke gidder å slippe alt når de ønsker å møtes tar noen menn som at jeg liksom tester de. Dette har ikke skjedd mange ganger, men noen menn virker besatt av tanken på at kvinner alltid spiller spill.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

Alle spiller spill. Menn og kvinner.

Kvinners spill går blant annet ut på at dere trenger bekreftelse, samt at dere har så stort utvalg av menn at dere må ha en forholdsvis enkel og effektiv måte å sile dem ut på. I den helt tidlige fasen av dating/forhold har shit-testing den funksjonen at det siler ut menn som ikke takler testingen (noe som kan slå tilbake, da de som klarer shit-tests ofte kan være players, eller flinke til å spille spillet og dermed få seg en tøm&røm). I et mer etablert forhold handler shit-testing kanskje mer om at dere tester om mannen fortsatt er like interessert og like investert i dere som dere ønsker.

Menn, på sin side, har sin måte å spille spillet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet og tillit er prioritering 1 i mine forhold, og det må gå begge veier.

Om jeg er interessert, så tar jeg initiativ og flørter. Får jeg ikke nok respons tilbake (han svarer ikke, virker ikke interessert i meg, avlyser mange avtaler osv), så blir det raskt til at interessen min dabber av og kontakten forsvinner.

Den type menn jeg liker hadde ikke tolerert den type oppførsel skissert i HI fra meg, ei heller jeg fra dem. Pga integritet, intelligens, respekt, tillit og ærlighet.

 

Anonymkode: faeb0...5e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så damer er klar over at de shitt tester. Trodde ikke at dere var klar over det:tongue:

Anonymkode: eae2c...86b

Har du lest svarene fra damene her?

Anonymkode: 7f5b0...5a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, jabx skrev:

Alle spiller spill. Menn og kvinner.

Kvinners spill går blant annet ut på at dere trenger bekreftelse, samt at dere har så stort utvalg av menn at dere må ha en forholdsvis enkel og effektiv måte å sile dem ut på. I den helt tidlige fasen av dating/forhold har shit-testing den funksjonen at det siler ut menn som ikke takler testingen (noe som kan slå tilbake, da de som klarer shit-tests ofte kan være players, eller flinke til å spille spillet og dermed få seg en tøm&røm). I et mer etablert forhold handler shit-testing kanskje mer om at dere tester om mannen fortsatt er like interessert og like investert i dere som dere ønsker.

Menn, på sin side, har sin måte å spille spillet på.

Takk for at du forklareer for meg hvorfor jeg tenker og gjør hva jeg gjør. jeg med min bittelille kvinnehjerne klarer så klart ikke bestemme eller se dette selv. Det var odt å få det forklart av en mann så jeg får litt innsyn i det.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest svarene fra damene her?

Anonymkode: 7f5b0...5a1

Jepp.:tongue:

Anonymkode: eae2c...86b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for at du forklareer for meg hvorfor jeg tenker og gjør hva jeg gjør. jeg med min bittelille kvinnehjerne klarer så klart ikke bestemme eller se dette selv. Det var odt å få det forklart av en mann så jeg får litt innsyn i det.

Anonymkode: 1f1cb...7dc

Selvsagt. Dere gjør det nok stort sett ubevisst. Sarkasme er også en måte dere shit-tester på.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, jabx skrev:

Nå var det jo han som sendte den type melding først. Skulle hun bare komme logrende da han gjorde det? Er du ekstremt dobbeltmoralsk og hyklersk?

" Du får du enten komme til meg eller så avtales vi å møte et sted i sammen neste gang "

altså, siden du tydeligvis må ha ting inn med teskje:
Hvis hun har lyst til å komme til meg, så kom.
Hvis hun foretrekker å være med vennene sine i kveld så bli der å kos deg. Da treffes vi en annen kveld i stedet. Det er ikke slik at man MÅ være sammen på byen pga. man dater.

Endret av herremann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...