Gå til innhold

Hakk i gulv leieleilighet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har bodd i leiligheten vår i noen år nå. Kjæresten min har pc stol og pc inne på soverommet. Nå er det sånn at leiligheten vår er veldig gammel, så dette gulvet på soverommet er noe jeg aldri har sett i et hus før (tilogmed ikke hos besteforeldre som bor i eldre hus). Det er sånne tynne trefjøler og treet er ubehandlet og veldig mykt. Jeg har lagt merke til at det er svære hakk, ser ut som gulvet går i oppløsning i hakket enkelte steder der kjæresten sitter med stolen. Nå er han ikke den minste mannen heller, så blir en del press på gulvet.

Jeg mener vi bør kjøpe et underlag så han ikke river gulvet mer opp. Han mener at et gulv skal tåle en stol, og at de kan kjøpe underlag. Altså han vil at vi skal nevne det for dem, og hvis det er et problem så bør de legge ut for et underlag....Eller er dette ikke noe vi bør si noenting om med mindre de kommenterer det selv ved inspeksjon før vi flytter????

Vet at de vurderer å selge huset, de bor for tiden i utlandet. Tenker at gulvet uansett vil bli byttet ut av nye eiere, gulvet er jo sjarmerende, men det er sånn at støv lett legger seg mellom treet, og det er jo veldig utdatert...Men hva sier dere? Kvier meg skikkelig til å fortelle om dette.

Kan si så mye som at standarden på blant annet badet vårt er sånn at kranen i dusjen er old school med varm og kald kran som man skrur på. Så dette er ikke en veldig oppdatert leilighet, hadde det vært meg så hadde jeg nok pusset alt opp om jeg skulle kjøpt den.

Anonymkode: 03ef5...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høh.. Han mener at gulvet skal tåle en stol? Også er'n feit i tillegg? Selvfølgelig tåler ikke et vanlig, eller i deres tilfelle - skrøpelig, tregulv en vanlig kontorstol som blir kjørt/jukket frem og tilbake kanskje flere hundre ganger i uka. Er en grunn til at folk bruker en eller annen form for gulvbeskytter når man har stol på tregulv. Det sier seg jo sjæl. Det at han mener gulvet skal tåle en stol viser jo bare at han er uerfaren mtp. ting som dette.

Anonymkode: ee83a...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Gulvet tåler en stol ja. Men ingen tregulv tåler en kontorstol med hjul. DERFOR har man gulvbeskytter der man har kontorstol med hjul på et tregulv. Jeg har selv sett hvordan dette blir, og har derfor kjøpt gulvbeskyttelse til min kontorplass her. Jeg tipper dette vil gå av depositumet deres, så jeg forstår ikke hvorfor ikke du kan ta ansvar som en voksen og gå å kjøpe den gulvbeskyttelsen som typen din lager krig av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...