Gå til innhold

Er det en sang som betyr noe spesielt for deg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange har den ene sangen som de forbinder med noe spesielt. Kanskje dere forbinder sangen med en person, en hendelse, eller at dere bare rett og slett like sangen kjempe godt.

Coldplay - Fix you, er en sang som er veldig sårbar, og det er ikke mulig å beskrive hvor mye denne sangen betyr for meg. Jeg er med i "Coldplay familien", alltid elsket coldplay.  
Denne sangen forbinder jeg med en virkelig spesiell person, som dessverre har gått bort. Sangen ble spilt av i begravelsen, og hver gang jeg hører sangen så triller tårene ned.  :hjerte:

Hva er din sang? :)

Anonymkode: 7e2f9...e8b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Beatbox
Den 27.8.2016 at 13.06, AnonymBruker skrev:

Mange har den ene sangen som de forbinder med noe spesielt. Kanskje dere forbinder sangen med en person, en hendelse, eller at dere bare rett og slett like sangen kjempe godt.

Coldplay - Fix you, er en sang som er veldig sårbar, og det er ikke mulig å beskrive hvor mye denne sangen betyr for meg. Jeg er med i "Coldplay familien", alltid elsket coldplay.  
Denne sangen forbinder jeg med en virkelig spesiell person, som dessverre har gått bort. Sangen ble spilt av i begravelsen, og hver gang jeg hører sangen så triller tårene ned.  :hjerte:

Hva er din sang? :)

Anonymkode: 7e2f9...e8b

Åh..det er en av de aller vakreste låtene jeg vet om, og kan ikke høre den uten at jeg gråter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Closing Time av Tom Waits - Var en liten tur i New York, og denne sangen bringer meg alltid tilbake til en tidlig morgentime hvor jeg bare lå i hotellsenga og tittet ut av vinduet. Ute snødde det, og hodet var endelig tomt for alskens tanker og bekymringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Min absolutt favorittsang i hele verden. Den minner meg om friheten jeg en gang hadde, friheter jeg fortsatt tar meg, vennskap, mangel på søvn, latterkramper, dansing og nytelse. Den gir meg alltid en fin følelse. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Parkway Drive - Writings on the wall 

LINK

Ikke for enhver, men selv om sangen er relativt ny, har den noe med seg som gjør at jeg ikke føler meg helt alene når jeg sitter i den tyngste perioden av en kronisk depresjon. Den får meg på en sær måte til å holde ut, leve et normalt liv (som mulig). 

"Every rung that you climb is another crooked line
That you cross off the tally of your dreams
Don’t step out of line kid, you learn it pretty fast
Every face has its place in the crowd"  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

If you could see me now av The Script. Jeg hørte mye på den i tiden etter at fetteren min døde. Blir trist hver gang jeg hører den, men den er veldig spesiell for meg fordeom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[youtube]OEVxOt-ftQ0[/youtube]

Hørte masse på denne når jeg slet med selvskading.

Anonymkode: d80e8...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

[youtube]OEVxOt-ftQ0[/youtube]

Hørte masse på denne når jeg slet med selvskading.

Anonymkode: d80e8...646

Ser at jeg ikke fikk lagt inn videoen men sangen er Human av Christina Perri. :)

Anonymkode: d80e8...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt flaut å innrømme det, men Björn Afzelius' Ikaros får meg til å ville bryte sammen. Familiehistorie. Uff.

Anonymkode: bef4e...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Jeg klarer ikke å høre på Leonard Cohen med I'm your man uten å strigråte. En fantastisk sang som minner meg om en som ikke lenger er blandt oss. 




 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hørte mye på denne da jeg var veldig langt nede og bare ville forsvinne. Roet meg ned.

Anonymkode: b5f1d...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...