Gå til innhold

Denne mnd lurer jeg på om jeg ble gravid.. kjenner du igjen symptomene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde eggløsning ca 16, hadde sex den 15. Er nå 11 dpo. Har helt siden 2 dpo hatt "magesmerter." Skriver i hermetegn fordi alt har fungert normalt, men hatt en rar strammende følelse. Samt smerter nederst i ryggen og hofter. Bare småsmerter som om jeg er ekstremt sliten i musklene i de områdene. De siste to dagene har jeg spist sjokolade. Noe jeg ellers ikke spiser. Har følt litt ekstra utflod, litt smågul her om dagen da jeg tørka meg på do. Men altså stram mage følelsen har jeg hatt lengst og har den ennå. 

Jeg er litt slik da at jeg heller venter på mensen enn å teste. Får mensen rundt måneskifte som regel.

Uansett, er det noen som kan kjenne igjen disse "symptomene"?

Anonymkode: 3cdb3...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde eggløsning ca 16, hadde sex den 15. Er nå 11 dpo. Har helt siden 2 dpo hatt "magesmerter." Skriver i hermetegn fordi alt har fungert normalt, men hatt en rar strammende følelse. Samt smerter nederst i ryggen og hofter. Bare småsmerter som om jeg er ekstremt sliten i musklene i de områdene. De siste to dagene har jeg spist sjokolade. Noe jeg ellers ikke spiser. Har følt litt ekstra utflod, litt smågul her om dagen da jeg tørka meg på do. Men altså stram mage følelsen har jeg hatt lengst og har den ennå. 

Jeg er litt slik da at jeg heller venter på mensen enn å teste. Får mensen rundt måneskifte som regel.

Uansett, er det noen som kan kjenne igjen disse "symptomene"?

Anonymkode: 3cdb3...c69

Du er 11 dpo noe som betyr at du kan ta en graviditetstest nå. Til de aller fleste blir testen positiv nå om du er gravid :) 

Anonymkode: 2b891...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag våknet jeg med magesmerter som lettet aå fort jeg snudde meg fra mge til rygg soving. Og utover dagen begynte ømme pupper. Jeg pleier å få ømme pupper 2 dager før eggløsning som varer til 4 dager etter. Lengste har jeg hatt ømme pupper til 6 dpo før de har gitt seg. Denne gangen begynte puppene 11 dpo. Håper ikke kroppen lurer meg.

Er også veldig trøtt og føler at jeg har starten på forkjølelse.

Anonymkode: 3cdb3...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende...! Jeg ville tatt en test, så får du svar :-D 

Anonymkode: 25784...d75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen :) Testet positivt 11 dpo.

Anonymkode: dcf8e...633

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal få kjøpt test på mandag og teste på tirsdag så får vi se 😊 er liksom litt redd for å teste og, er jo et sterkt ønske om positiv test.

Anonymkode: 3cdb3...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å ikke teste, bare vente å se.

Tenkte å oppdatere litt.

I dag skal egentlig mensen komme, har ikke sett noe til det ennå, men det er jo mye igjen av dagen. Har menssmerter da, så det er spennende om det kommer. 

Anonymkode: 3cdb3...c69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det samme som deg, ts, men har IKM imorgen. 

Jeg tisser oftere, trøtt og kvalm. Tenkte å teste på morgenurinen. Mannen er hjemme og han blir like forventningsfull hver gang jeg tester, så jeg venter til jeg er sikker☺️

Anonymkode: 671a7...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det samme som deg, ts, men har IKM imorgen. 

Jeg tisser oftere, trøtt og kvalm. Tenkte å teste på morgenurinen. Mannen er hjemme og han blir like forventningsfull hver gang jeg tester, så jeg venter til jeg er sikker☺️

Anonymkode: 671a7...1a8

Klarte ikke å vente og den var dessverre negativt. Ønsker deg lykke til☺️

Anonymkode: 671a7...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mensen jeg også. Med i mine øyne skikkelig hard runde, ligger i smerter og syns synd på meg selv nå 😜 

Da får man prøve igjen neste mnd. Vet nå at jeg er nøyaktig på både mensen og eggløsning og denne perioden skal jeg prøve med hostesaft 😊

Anonymkode: 3cdb3...c69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk mensen jeg også. Med i mine øyne skikkelig hard runde, ligger i smerter og syns synd på meg selv nå 😜 

Da får man prøve igjen neste mnd. Vet nå at jeg er nøyaktig på både mensen og eggløsning og denne perioden skal jeg prøve med hostesaft 😊

Anonymkode: 3cdb3...c69

Vi skal prøve med ivf igjen, men hva er denne hostesafta folk nevner? 

Anonymkode: 671a7...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...