Gå til innhold

min far ble enkemann for 40 år siden, sørger ennå


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min far er snart 70 år å har de siste 20 årene vært mye syk, han ble i en alder av 28 enkemann, da hans kone døde av kreft 25 år gammel, de hadde ingen barn.

Dette var hans store kjærlighet, det kan jeg si ut fra bilder jeg har kommet over, hvor jeg ser et lykkelig ungt par, å så lykkelig har han aldri sett ut med min mor, de har levd under samme tak men noe kjærlighet dem mellom har aldri vært noe særlig, hun kjefter å smeller å går bak hans rygg i flere avgjørelser, om jeg konfronterer henne kommer min yngre bror inn å støtter henne, synes synd i ham men når ikke frem, skal være sagt jeg er lik min far, min bror er lik min mor.

Har i all stillhet tenkt å finne frem disse bildene fra hans lykkelige tid,om min mor ikke har kastet dem, for å legge dem med ham i kisten, når den dagen kommer, slik han begraves lykkeligere enn slik hans liv har vært de siste 40 år

Er det noen som nekte meg å gjøre dette for å bli lykkelig på "den andre siden" når han har fått fri fra min mor ? Er det sykt å gjøre dette ?

 

Anonymkode: b7514...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Er det ikke viktigere at han er lykkelig mens han lever? Kan du ikke snakke med han om dette forholdet, spør om han synes det er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Er det ikke viktigere at han er lykkelig mens han lever? Kan du ikke snakke med han om dette forholdet, spør om han synes det er greit?

Han er til stadighet på graven å steller med denne veldig godt så jeg vet hvordan det er, lykkelig var han da jeg var liten å han var i arbeid, høres rart ut men jeg blir glad den dagen han får fri fra min mor, da hun er en svært dominerende dame som alltid snakket godt om sin yngste sønn, å sin side av familien, jeg min far å hans side er ikke sånn, vi er nøytrale å vil være lykkelige, det er jeg  (gift 3 barn ) synes bare  utrolig synd i ham 

Anonymkode: b7514...496

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...