Gå til innhold

Han er rett og slett for liten (strl) jeg fantaserer om andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner deg veldig godt. Fantaserer mye selv, om samme mannen( en kompis av meg). Han har en veldig stor pikk, og jeg elsker den! Håper jeg får knulle ham en vakker dag. Drømmer om det, dag ut og dag inn❤️

Anonymkode: e4a0a...385

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har en utfordring. Samboer er rett og slett for liten. Vi har vært sammen lenge og jeg elsker han. Men han klarer ikke gi meg nytelse under selve samleie. Han er super flink til alt annet og jeg digger det. Men akkurat å knulle meg det funker dårlig. Jeg vet det er slemt, men jeg faker og klarer ikke si at jeg ikke føler noen ting når han digger det. I det siste har jeg også fantasert om andre i senga som kan gi meg det jeg vil ha. Noen som har noen råd her ? Hva burde jeg gjøre. Jeg vil ikke gjøre det slutt heller. 

Anonymkode: 23d8d...146

Når du faker, lyver og later som mens du fantaserer om andre, synes jeg ikke det er stort annet å gjøre enn å gjøre det slutt. Både for din skyld og for hans skyld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har en utfordring. Samboer er rett og slett for liten. Vi har vært sammen lenge og jeg elsker han. Men han klarer ikke gi meg nytelse under selve samleie. Han er super flink til alt annet og jeg digger det. Men akkurat å knulle meg det funker dårlig. Jeg vet det er slemt, men jeg faker og klarer ikke si at jeg ikke føler noen ting når han digger det. I det siste har jeg også fantasert om andre i senga som kan gi meg det jeg vil ha. Noen som har noen råd her ? Hva burde jeg gjøre. Jeg vil ikke gjøre det slutt heller. 

Anonymkode: 23d8d...146

Hei Jeg har en liten utfordring til deg Ts ;) Jeg bytter ut "han" med "hun" i teksten din.

 - "Hei. Jeg har en utfordring. Samboer er rett og slett for vid. Vi har vært sammen lenge og jeg elsker henne. Men hun klarer ikke gi meg nytelse under selve samleie. Hun er super flink til alt annet og jeg digger det. Men akkurat å knulle sammen det funker dårlig. Jeg vet det er slemt, men jeg klarer ikke si at jeg ikke føler noen ting når vi har sex. I det siste har jeg også fantasert om andre kvinner i senga som kan gi meg det jeg vil ha. Noen som har noen råd her ? Hva burde jeg gjøre. Jeg vil ikke gjøre det slutt heller." -

 

Les denne godt TS og spør deg selv hva utfallet av svar ville bli i denne tråden dersom det var et hannkjønn som var Ts. Jeg tipper ragnarok ville vært nært forestående og en bølge med hatsvar, ville overfylle tråden. Men her leser jeg bare støtteerklæringer gitt og "lykke til" ønskninger fra andre kvinner og råd om dildokjøp :) Vi mennesker er så rare at jeg undrer meg på at vi har klart oss sammen, så mange tusen år som vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, HarryDotter skrev:

Hei Jeg har en liten utfordring til deg Ts ;) Jeg bytter ut "han" med "hun" i teksten din.

 - "Hei. Jeg har en utfordring. Samboer er rett og slett for vid. Vi har vært sammen lenge og jeg elsker henne. Men hun klarer ikke gi meg nytelse under selve samleie. Hun er super flink til alt annet og jeg digger det. Men akkurat å knulle sammen det funker dårlig. Jeg vet det er slemt, men jeg klarer ikke si at jeg ikke føler noen ting når vi har sex. I det siste har jeg også fantasert om andre kvinner i senga som kan gi meg det jeg vil ha. Noen som har noen råd her ? Hva burde jeg gjøre. Jeg vil ikke gjøre det slutt heller." -

 

Les denne godt TS og spør deg selv hva utfallet av svar ville bli i denne tråden dersom det var et hannkjønn som var Ts. Jeg tipper ragnarok ville vært nært forestående og en bølge med hatsvar, ville overfylle tråden. Men her leser jeg bare støtteerklæringer gitt og "lykke til" ønskninger fra andre kvinner og råd om dildokjøp :) Vi mennesker er så rare at jeg undrer meg på at vi har klart oss sammen, så mange tusen år som vi har.

Livet er for kort til å kastes bort på tapere med slapp, diger glufse.

Det finnes utallige ordentlige damer der ute, klare til å vise deg hva du har gått glipp av. Det er bare å plukke

Anonymkode: c2158...542

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner deg veldig godt. Fantaserer mye selv, om samme mannen( en kompis av meg). Han har en veldig stor pikk, og jeg elsker den! Håper jeg får knulle ham en vakker dag. Drømmer om det, dag ut og dag inn❤️

Anonymkode: e4a0a...385

Har du sett penisen til kompisen din? Har han vist den frem til deg og latt deg ta den i nærmere øyensyn? Eller pleier han å gå med skinntrange bukser og konstant ståtiss?

Jeg skjønner at det er fint å fantasere, for i fantasiene er jo alltid sexen bra, men jeg skjønner ikke hvorfor enkelte damer ser for seg at en stor penis er en garanti for bra sex.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste KG-rådet jeg kan gi ts er...dump han! Klart du fortjener en svær pikk som kan tilfredsstille deg vaginalt. Du går faktisk glipp av en menneskerett. 

Anonymkode: 59a37...68e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å spørre han om han kan bruke en dildo på deg?  Men si det på en litt "uskyldig" måte da ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, HarryDotter skrev:

Hei Jeg har en liten utfordring til deg Ts ;) Jeg bytter ut "han" med "hun" i teksten din.

 - "Hei. Jeg har en utfordring. Samboer er rett og slett for vid. Vi har vært sammen lenge og jeg elsker henne. Men hun klarer ikke gi meg nytelse under selve samleie. Hun er super flink til alt annet og jeg digger det. Men akkurat å knulle sammen det funker dårlig. Jeg vet det er slemt, men jeg klarer ikke si at jeg ikke føler noen ting når vi har sex. I det siste har jeg også fantasert om andre kvinner i senga som kan gi meg det jeg vil ha. Noen som har noen råd her ? Hva burde jeg gjøre. Jeg vil ikke gjøre det slutt heller." -

 

Les denne godt TS og spør deg selv hva utfallet av svar ville bli i denne tråden dersom det var et hannkjønn som var Ts. Jeg tipper ragnarok ville vært nært forestående og en bølge med hatsvar, ville overfylle tråden. Men her leser jeg bare støtteerklæringer gitt og "lykke til" ønskninger fra andre kvinner og råd om dildokjøp :) Vi mennesker er så rare at jeg undrer meg på at vi har klart oss sammen, så mange tusen år som vi har.

Ja dobbeltmorale  lyser lang vei. Priblemet hennes er mest sannsynlig at mannen hennes er helt normal og hun er slapp der nede. Istede for å ta tak i sitt eget problem så skylder hun alt på mannen sin. Jeg har hatt sex med en god del damer, og kan ærlig si at noen føltes veldig vide ut selv om jeg har en penis langt over snittet stor i tykkelse og lengde. Det betyr dermed sagt at man skal kaste ei fantastisk dame over bord, å finne ei ny og trangere dame så fort anledningen byr seg.. 

Man er sammen med et menneske, ikke en penis eller vagina. Det som gjelder i et bra samliv, er fantasier og det å prøve ut nye ting å nyte hverandre. Sexleketøy er også en spennende ting man kan bruke. Er kun fantasien som setter grenser. Hva om mannen din tenker akkurat det samme om deg, at musa de er mye slappere enn exe  hannes sin?

Anonymkode: a0f05...f04

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og......hvor stor er den "lille"? Blir feil å kalle henne slapp hvis den avviker med mer enn 50% i volum. Gi oss målene så skal du få tips om tiltak. Det er alltid en løsning med rett informasjon.

Anonymkode: a88a1...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.8.2016 at 17.17, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk et reelt problem når penisen er for liten. Det å bli "fylt opp" er for mange kvinner veldig essensielt når det kommer til sex. Han kan slikke meg til orgasme så mange ganger han vil, men jeg føler ikke at jeg har hatt ordentlig sex om jeg ikke merker at det er litt sårt, eller ihvertfall at det har skjedd noe der nede. Det er som at menn skal putte penisen i en bøtte med varmt vann og jukke frem og tilbake. Det føles godt, men det er ikke optimalt. Samme følelsen er det når man har sex med en liten penis. Man får litt, men ikke alt. 

Anonymkode: cc64e...5f2

Heldigvis finnes det også mange kvinner som ikke må ha en stor penis. Faktisk så finnes det kvinner som liker små peniser. 
Å skrive mange kvinner får det til å høres ut som om det er de fleste. Det er en myte av mange kvinner vil ha ditt eller datt. 
Vi kvinner er forskjellige og ønsker og trenger forskjellige ting, og godt er det.

Ts, du kan gjøre svært lite med størrelsen til kjæresten din. Du må nesten bare finne ut om du vil og kan leve med ham som han er. 
Jeg for min del bytter aldri ut en drømmemann mot noen cm med pikk. 

Anonymkode: ee96c...ee1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dobbeltmorale  lyser lang vei. Priblemet hennes er mest sannsynlig at mannen hennes er helt normal og hun er slapp der nede. Istede for å ta tak i sitt eget problem så skylder hun alt på mannen sin. Jeg har hatt sex med en god del damer, og kan ærlig si at noen føltes veldig vide ut selv om jeg har en penis langt over snittet stor i tykkelse og lengde. Det betyr dermed sagt at man skal kaste ei fantastisk dame over bord, å finne ei ny og trangere dame så fort anledningen byr seg.. 

Man er sammen med et menneske, ikke en penis eller vagina. Det som gjelder i et bra samliv, er fantasier og det å prøve ut nye ting å nyte hverandre. Sexleketøy er også en spennende ting man kan bruke. Er kun fantasien som setter grenser. Hva om mannen din tenker akkurat det samme om deg, at musa de er mye slappere enn exe  hannes sin?

Anonymkode: a0f05...f04

Jeg er så enig med deg. 

Jeg er så lei alle disse innleggene hvor kvinner er missfornøyd med penisen til kjæresten sin. Med mindre den er en micro penis, så bør det være mulig å nyte sexen.
Antagelig er det som du sier, hun er litt slapp og han ikke av de helt største. 

Men man er sammen med et menneske, ikke en penis eller en vagina, det har du helt rett i. 

Ikke rart at mange menn får komplekser. Det er veldig mange menn som helt unødvendig går rundt og tror de ikke kan tilfredsstille en kvinne som har helt normale peniser. 
Realiteten er at de kan tilfredsstille mange kvinner, kanskje ikke ts, eller andre som ts som må ha store peniser for å nyte sexen fult ut, men det finnes nok av kvinner som får fult utbytte, og andre igjen som faktisk foretrekker mannen litt mindre og tenner voldsomt på det.  

 

Anonymkode: ee96c...ee1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan Jo ha deg på si.....

Stor penis bør være kvinners første prioritet når de møter en ny Mann, så slipper man dette tullet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Consciousness skrev:

Du kan Jo ha deg på si.....

Stor penis bør være kvinners første prioritet når de møter en ny Mann, så slipper man dette tullet.

Jeg er faktisk enig med deg når det kommer til de som trenger en stor penis. 

Er man avhengig av en stor penis for å nyte sexen fult ut, bør det være en av de tingene som bør være avgjørende for om de innleder et forhold til mannen eller ikke. Å komme med det etter lang tid som kjærester er bare tull. 
Nei, spar mannen og dem selv for det tullet og gå for en som de passer sammen med enten penisen er liten eller stor, alt etter hva man trenger.
Jeg for min del, er mer avhengig av mannen penisen henger på, enn av selve penisen.  
 

Anonymkode: ee96c...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja dobbeltmorale  lyser lang vei. Priblemet hennes er mest sannsynlig at mannen hennes er helt normal og hun er slapp der nede. Istede for å ta tak i sitt eget problem så skylder hun alt på mannen sin. Jeg har hatt sex med en god del damer, og kan ærlig si at noen føltes veldig vide ut selv om jeg har en penis langt over snittet stor i tykkelse og lengde. Det betyr dermed sagt at man skal kaste ei fantastisk dame over bord, å finne ei ny og trangere dame så fort anledningen byr seg.. 

Man er sammen med et menneske, ikke en penis eller vagina. Det som gjelder i et bra samliv, er fantasier og det å prøve ut nye ting å nyte hverandre. Sexleketøy er også en spennende ting man kan bruke. Er kun fantasien som setter grenser. Hva om mannen din tenker akkurat det samme om deg, at musa de er mye slappere enn exe  hannes sin?

Anonymkode: a0f05...f04

Hvordan merker du det?

Anonymkode: b4d1d...55b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 8/27/2016 at 10.05, AnonymBruker skrev:

Livet er for kort til å kastes bort på tapere.

Det finnes utallige ordentlige menn der ute, klare til å vise deg hva du har gått glipp av. Det er bare å plukke.

Anonymkode: 9ea0f...b94

Så en mann som har en penis som er "for liten", selv om det ikke finnes noen fasit på hva "for liten" innebærer, er en taper, og er ikke en ordentlig mann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

Uff det er mye trist å lese i disse trådene om størrelse. Får inntrykk av at man bør velge mann ut i fra størrelse på penis og at en mann som ikke har stort utstyr ikke fortjener kjærlighet. Blir trist av dette. Jeg har alltid ment at det aller viktigste er mannen penisen sitter på. Er størrelsen for liten, finnes det hjelpemidler. Det viktigste er kommunikasjon, kjemi og mannens personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 28.8.2016 at 10.49, AnonymBruker skrev:

Livet er for kort til å kastes bort på tapere med slapp, diger glufse.

Det finnes utallige ordentlige damer der ute, klare til å vise deg hva du har gått glipp av. Det er bare å plukke

Anonymkode: c2158...542

Saken er den at alle glufser blir digre glufser for en liten pikk - og enda viktigere; det er ingen glufse som kan like en liten pikk :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...