Gå til innhold

Jeg har aldri fått dreisen på eyeliner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og for min del gjør ikke øvelse mester heller :ler:

Når jeg bruker flytende eyeliner ser det bare ut som jeg har lekt, påføringen blir skjev og ser alt annet enn proff ut. Jeg har prøvd å fjerne det overflødige med q-tips også, men nei, får ikke til et skikkelig resultat.

Fast eyeliner gjør at jeg av en eller annen grunn ikke får den langt nok inntil vippekanten, dvs det blir et lite lyst område mellom eyelineren og mascaraen, lekkert :roll:

Så de dagene jeg føler for å ha litt mer øyesminke enn bare mascara bruker jeg øyenskygge som eyeliner. Flere som ikke har dreisen og går for en alternativ løsning?

 

Anonymkode: 42575...e7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å tightline? Det vil si å påføre det du kaller fast eyeliner på den øvre våtkanten, altså under øyenvippene dine :) Ellers så eeer det faktisk øving som gjør mester når det gjelder flytende, det tok meg typ 3 år å perfeksjonere min, men nå er det gjort på et minutt om morgenen. Finnes masse forskjellige tutorials på Youtube, anbefales å ta en kikk. 

Pretty-Tightline-Eyes.jpg

Anonymkode: 6169e...e8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i hun over her som foreslår tightlining :) Ellers kan du bruke teip som hjelpemiddel, jeg får i allefall pålitelig resultat da. Søk det opp på youtube :)

Finn deg en god eyeliner og øv, øv, øv. For min del fant jeg ut at siden jeg har lyseblå øyne, mørkeblondt hår og lys hud ble svart flytende eyeliner for hardt for meg. Brun eyeliner derimot fungerer ypperlig, særlig hvis jeg duser ut streken med litt øyenskygge. Linere jeg syns er gode er MAC sin gelliner, l`Oreal sine (den i gullhylster), Estee Lauser zero smudging eyeliner og Dior sin eyelinerpenn.

Anonymkode: c4d41...603

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...