Gå til innhold

Er dette utroskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Tok samboeren min på fersken etter å ha vært ute i natt uten meg (jeg var syk). Han hadde skrevet melding til en han tidligere har ligget med. I meldingen stod det "skal vi gjenta det vi gjorde i 2012?". Jenta skrev det passa dårlig i natt.. Dette er 2 gangen jeg finner en slik melding nå på 2 år. Er helt utav meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre :-( Føler meg helt forferdelig.. Ikke klarer han å forsvare seg heller. Alt jeg gjør for han, så får jeg dette slengt i trynet. Han er ikke til å stole på for fem flate ører når han er ute alene. Vi har som sagt vært sammen i rett over 2 år og bodd sammen i 1,5 år vel og merke. Har en stor, vond klump i magen :-(

Anonymkode: c5b41...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil ikkje si det er utroskap, men kanskje eit forsøk på utroskap? Spørs jo på hva de gjorde i 2012 da, som han refererer til her...

Endret av NordTroll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, NordTroll skrev:

Vil ikkje si det er utroskap, men kanskje eit forsøk på utroskap? Spørs jo hva de gjorde i 2012 da...

Ikke vær dum da... Hallo. Dette blir for dumt...

Anonymkode: 84883...d16

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, NordTroll skrev:

Vil ikkje si det er utroskap, men kanskje eit forsøk på utroskap? Spørs jo på hva de gjorde i 2012 da, som han refererer til her...

Var henna han var med som tok jomfrudommen hans...

-TS

Anonymkode: c5b41...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det der utroskap, eller får samme konsekvenser som utroskap. Hva man kaller det kan væra det samma. Det er noe som IKKE hører hjemme i et kjæresteforhold, med mindre forholdet er åpent. Hadde fortalt han hva jeg syntes om det, gjort det klinkende klart at sånn behandler man ikke meg, eller noen andre man er i et forhold med. Og så har jeg lyst til å si at jeg hadde gått fra han, men det tenker jeg du må føle på selv. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hjärtat skrev:

For meg er det der utroskap, eller får samme konsekvenser som utroskap. Hva man kaller det kan væra det samma. Det er noe som IKKE hører hjemme i et kjæresteforhold, med mindre forholdet er åpent. Hadde fortalt han hva jeg syntes om det, gjort det klinkende klart at sånn behandler man ikke meg, eller noen andre man er i et forhold med. Og så har jeg lyst til å si at jeg hadde gått fra han, men det tenker jeg du må føle på selv. 

Ja har vurdert det selv. Men er så langt nede bare nå at jeg klarer ikke å tenke meg til hvor langt nede jeg kommer til å være om det skulle skje... :-( Vi får helt nytt hus som er ferdig bygd om 1 mnd og har så mye å se frem til.. Helt forferdelig dette. Hvordan fungerer det om en selger huset før en har bodd i det? Off fy søren.. Jeg blir jammen nødt ti å flytte hjem til foreldrene mine igjen. Snakk om å være på topp og plutselig falle langt på bunn på alle områder i livet... 

-TS

Anonymkode: c5b41...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke vær dum da... Hallo. Dette blir for dumt...

Anonymkode: 84883...d16

Da kan jo du forklare nettopp hvordan dette blir for dumt da, siden du må være eit selverklært geni.

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var henna han var med som tok jomfrudommen hans...

-TS

Anonymkode: c5b41...06b

Var det i 2012? Eller tidligere/senere? Om du er sikker på at det er sex han sikter til, så er det på tide å ta ein avgjørelse for din egen del - er han verdt å tilgi og være sammen med, eller avslutte og finne ein som holder seg på matta uten å måtte ha barnevakt når han er ute uten deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, NordTroll skrev:

Da kan jo du forklare nettopp hvordan dette blir for dumt da, siden du må være eit selverklært geni.

Var det i 2012? Eller tidligere/senere? Om du er sikker på at det er sex han sikter til, så er det på tide å ta ein avgjørelse for din egen del - er han verdt å tilgi og være sammen med, eller avslutte og finne ein som holder seg på matta uten å måtte ha barnevakt når han er ute uten deg.

Det var i 2012 ja... 

 

Helt vanvittig vanskelig valg. Elsker han av hele mitt hjerte men disse gangene jeg fersker han i slike ting sitter jeg med en klump i magen i mange dager.. Er helt forferdelig. :-( 

Anonymkode: c5b41...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var i 2012 ja... 

 

Helt vanvittig vanskelig valg. Elsker han av hele mitt hjerte men disse gangene jeg fersker han i slike ting sitter jeg med en klump i magen i mange dager.. Er helt forferdelig. :-( 

Anonymkode: c5b41...06b

Hva hadde han å si til sitt forsvar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne har han gått over en grense. Hadde hun sagt ja, så hadde han vel vært utro i natt.

Jeg syns han er skikkelig respektløs, og ingen fortjener å bli behandlet slik av kjæresten sin. Dette er andre gangen han gjør dette, fortjener han en tredje sjanse?

Skjønner at det ikke bare er å bryte ut av ett forhold når man enda elsker vedkommende. Men han viser jo tydelig at han ikke er like investert i forholdet deres som det du er. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja har vurdert det selv. Men er så langt nede bare nå at jeg klarer ikke å tenke meg til hvor langt nede jeg kommer til å være om det skulle skje... :-( Vi får helt nytt hus som er ferdig bygd om 1 mnd og har så mye å se frem til.. Helt forferdelig dette. Hvordan fungerer det om en selger huset før en har bodd i det? Off fy søren.. Jeg blir jammen nødt ti å flytte hjem til foreldrene mine igjen. Snakk om å være på topp og plutselig falle langt på bunn på alle områder i livet... 

-TS

Anonymkode: c5b41...06b

Hvordan blir du føler det når dere er innflyttet og du finner ut at han har kontaktet andre for sex igjen? Eller kanskje har vært fysisk utro. 

Nå blir det tungt og du blir å ha skikkelig kjærlighetssorg. Og kanskje blir du å syns det er flaut å flytte hjem til mor og far en periode. Men dette er hans feil, og det virker ikke akkurat som han har så dårlig samvittighet når dette er andre gangen han gjør dette. Neste gang om han gjør dette har du kanskje barn og er enda mer låst til denne mannen. Nå har du faktisk sjansen til å gå videre, og etterhvert så blir du å finne en mann som blir å behandle deg ordentlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Hva hadde skjedd om hun svarte ja? Det der er ikke kjærlighet. Og et hus skal ikke avgjøre om et forhold skal overleve eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, NordTroll skrev:

Hva hadde han å si til sitt forsvar da?

Han har ikke stått opp enda.. Skal ta det opp med han når han står opp. 

-TS

Anonymkode: c5b41...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hva hadde skjedd om hun svarte ja? Det der er ikke kjærlighet. Og et hus skal ikke avgjøre om et forhold skal overleve eller ikke.

Enig :-(


Hva skjer med huset om vi ikke bor i det og det skulle bli slutt? Vi har jo kjøpt det men det er ikke ferdig før om 1 måned.. Noen som vet? Har hørt noe om at en må bo i det i 1 år før en kan selge? Ingen av oss har råd til å stå med det alene.. 

Anonymkode: c5b41...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig :-(


Hva skjer med huset om vi ikke bor i det og det skulle bli slutt? Vi har jo kjøpt det men det er ikke ferdig før om 1 måned.. Noen som vet? Har hørt noe om at en må bo i det i 1 år før en kan selge? Ingen av oss har råd til å stå med det alene.. 

Anonymkode: c5b41...06b

Om det er tilfelle så kan dere leie det ut.

Anonymkode: f7710...070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig :-(


Hva skjer med huset om vi ikke bor i det og det skulle bli slutt? Vi har jo kjøpt det men det er ikke ferdig før om 1 måned.. Noen som vet? Har hørt noe om at en må bo i det i 1 år før en kan selge? Ingen av oss har råd til å stå med det alene.. 

Anonymkode: c5b41...06b

Hvis dere selger uten å ha bdd der, må dere skatte av en eventuell gevinst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er dere veldig unge? Kanskje tidlig i tjueåra?

Vil si det er en grense han har trådd over. Du kan la tvilen komme han til gode og tenke at det er en mulighet for at han ikke ville gjennomført det om hun sa ja (dog selvsagt er det kanskje litt naivt). Men jeg foreslår at du først spør hvorfor han sendte meldingen, hvorfor han vil ligge med noen andre, om han ikke egentlig vil være sammen med deg. Det får han kanskje til å tenke i lengre perspektiv enn her og nå.

Anonymkode: 70ac6...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

 

Tok samboeren min på fersken etter å ha vært ute i natt uten meg (jeg var syk). Han hadde skrevet melding til en han tidligere har ligget med. I meldingen stod det "skal vi gjenta det vi gjorde i 2012?". Jenta skrev det passa dårlig i natt.. Dette er 2 gangen jeg finner en slik melding nå på 2 år. Er helt utav meg. Vet ikke hva jeg skal gjøre :-( Føler meg helt forferdelig.. Ikke klarer han å forsvare seg heller. Alt jeg gjør for han, så får jeg dette slengt i trynet. Han er ikke til å stole på for fem flate ører når han er ute alene. Vi har som sagt vært sammen i rett over 2 år og bodd sammen i 1,5 år vel og merke. Har en stor, vond klump i magen :-(

Anonymkode: c5b41...06b

Det er mange former for utroskap, dette er en av de. Da går jeg ut fra at dere har en enighet i forholdet om å ikke treffe eller involvere dere med andre, enten følelsesmessig og/eller fysisk. 

Mange mener det er forskjell på vindushopping, en liten smaksprøve og et herremåltid, og det er det kanskje. Du må selv definere ovenfor deg selv hva du syns er greit i ditt forhold. 

Du lurer kanskje på om forholdet er verdt å forsette? Vel, hva ville du for eksempel ha rådet din egen datter til å gjøre? Hvordan skal menn få behandle deg?

Du har rett til å få tatt følelsene dine på alvor. Du skal stole på klumpen i magen din, den er ditt kompass som forteller deg når noe er galt. Og så pleier jeg å si "handling foran ord".... Gjør noe med det, ikke la han bestemme at dette er greit i deres forhold. Du kan selv bestemme om du skal la klumpen i magen hemme deg, eller om du skal finne styrken din og ta kontroll over situasjonen.

Hvordan hadde han reagert om du var den som hadde sendt en slik melding til en flott fyr ? (Han kan godt få svare på spørsmålet selv...)

Beklager det du har opplevd, det fortjener du ikke. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dere veldig unge? Kanskje tidlig i tjueåra?

Vil si det er en grense han har trådd o

Hei,

 

Vi er begge 22 år.. Enig. Flott forslag. Skal stille han disse spørsmålene når han står opp. Uff, ikke mye lett dette her.. 

Anonymkode: c5b41...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...