Gå til innhold

Bror som hater å dusje!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Min lille bror er 16 år. Han hater å dusje eller bruke noe parfyme middel. Han dusjer en gang i uken, noen ganger så gjør han kke det.Der med så stinker han så mye, og når han er i huset så stinker huset også. Vi har snakket med han flere ganger, men uten hell. Han hører kke på oss. Noe tips til hva vi kan gjøre?

Takk på forhånd

Anonymkode: 3a14b...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å herlighet. Jeg må minne min 11 åring på at han må dusje og bruke deo. Prøver å lære ungene personlig hygiene. En 16 åring hadde jeg tvunget til helsesøster!! Så får han ta en pinlig samtale med henne.

Anonymkode: 6536b...f38

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 åringen min blir tvunget i dusjen. Ellers forsvinner nettet 😜

Anonymkode: c531d...c56

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje lærer, helsesøster eller noen kan snakke litt med han? Vet at da jeg gikk på ungdomsskolen så gikk det en gutt i klassen som stinka helt sykt hele tiden. Læreren tok det opp med hele klassen at det var viktig å dusje og hygiene. Hun snakket ikke om han, men tok det opp med alle om hvor viktig hygiene var spesielt i den alderen. Husker ikke om det hadde noe effekt på han, men det kan jo hende :)

Endret av drop-dead
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjern internettet hans eller andre fordeler han får glede over hvis han ikke dusjer mer

Anonymkode: e9173...980

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, NuckingFutz skrev:

Han får seg ikkje dame på detta viset.

Damer er ikke lokkemidler og belønninger man bruker når tenåringene ikke gjør som foreldrene vil

Anonymkode: 4740a...954

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lås han uten år det regner, og kast ut en flaske sjampo til han. Det gjorde mamma til min bror da hun ble lei av lukten. 

Anonymkode: 841de...815

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lås han uten år det regner, og kast ut en flaske sjampo til han. Det gjorde mamma til min bror da hun ble lei av lukten. 

Anonymkode: 841de...815

Du synes det er greit å låse et barn ute? Dette hører ikke hjemme noen steder.

Anonymkode: 1d411...987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.8.2016 at 23.43, AnonymBruker skrev:

Damer er ikke lokkemidler og belønninger man bruker når tenåringene ikke gjør som foreldrene vil

Anonymkode: 4740a...954

Han er en 16 år gammel gutt uten forståelse for personlig hygiene. Hvor mange flere år skal foreldrene bruke på å få han til å forstå elementær sosial atferd? Å ty til trusler om evig jomfrudom er på sin plass i situasjoner som dette!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.8.2016 at 23.45, AnonymBruker skrev:

Lås han uten år det regner, og kast ut en flaske sjampo til han. Det gjorde mamma til min bror da hun ble lei av lukten. 

Anonymkode: 841de...815

:fnise: Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/26/2016 at 0.07, AnonymBruker skrev:

14 åringen min blir tvunget i dusjen. Ellers forsvinner nettet 😜

Anonymkode: c531d...c56

 

Den 8/27/2016 at 23.34, AnonymBruker skrev:

Fjern internettet hans eller andre fordeler han får glede over hvis han ikke dusjer mer

Anonymkode: e9173...980

skal så lite til bare man vet hvordan man gjør det.
bytt passordet på routeren evt gjem den.
så avhengig de fleste 16årige gutter er internett kan jeg nesten garantere deg en dusj.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok grusomt for de medmenneskene rundt ham. Her hvor jeg studerer er det en som har gått i samme t-skjorte hele uka. Det stinker, og noen ganger må jeg brekke meg når han går forbi. Ufattelig at de ikke lukter det selv

Anonymkode: d8710...fdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.8.2016 at 0.07, AnonymBruker skrev:

14 åringen min blir tvunget i dusjen. Ellers forsvinner nettet 😜

Anonymkode: c531d...c56

Det var smart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, frøkenkoz skrev:

Det var smart! 

Slipper å mase så veldig da ;) 

Anonymkode: c531d...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også hatt et søsken som hadde dårlig hygiene. Nå som jeg er mor selv forstår jeg ikke at mine foreldre ikke satte foten hardere ned på dette. De maste om hygiene ja, men det hjalp ikke. Jeg ville nektet noe som betydde mye for gutten. Som de sier oppe her, bytt passord for internett, eller nekt andre ting som betyr noe. Hardt, men nødvendig. Dette går jo virkelig ut over din brors sosiale muligheter.

Anonymkode: eeab7...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...