Gå til innhold

Hvorfor synes damer at store skuldre er Turn-On på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor synes egentlig dere kvinner at store skuldre på menn er Turn-ON? 

Jeg har siste 3-4 månedene fått store skuldre og jeg hater det! 

mvh

Mann, tjuefire. 

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brede skuldre kalles det. Det er maskulint, og hvis du hater det får du la være å tene overkroppen da.

Anonymkode: 24c96...38d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke store skuldre er så fint :P ofte har gutta digre skuldre og tynne bein. 

Jeg liker derimot markerte skuldre og litt v-formet rygg. Men jeg synes det mest sexy er slanke gutter. Klatrere blant annet har de lekreste kroppene. Lette men seige og sterke. Vil se at fyren er aktiv ute og handy. 

Har de store skuldre har de gjerne studiopumpa de. De er ikke utholdende og ofte lite handy. 

Anonymkode: bc462...d5b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke forklare hvorfor, det er bare maskulint og fint. Man ser jo sterk og frisk ut - så lenge det ikke er snakk om bole-skuldre, det ekke fint.

Anonymkode: c588c...a86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brede skuldre kalles det. Det er maskulint, og hvis du hater det får du la være å tene overkroppen da.

Anonymkode: 24c96...38d

Jeg mente brede skuldre ja! *

Så maskulint er attraktivt? Jeg ser såå mange damer rundt om med typer, og mennene er ofte slank men veldig tynn. Veldig mange av de har ikke maskuline trekk, men det går jo "rett hjem" uansett.

:) prøver å bare å forstå...

-ts

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi det viser god helse, gode gener, tilgang på ressurser. Og fysisk styrke som både betyr at damen er tryggere og mannen kan bedre skaffe mat

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Fordi det viser god helse, gode gener, tilgang på ressurser. Og fysisk styrke som både betyr at damen er tryggere og mannen kan bedre skaffe mat

Kanskje dette er vitenskapen, men

se deg rundt? 

I det store bildet betyr dette absolutt ingenting! 

Anonymkode: 8d2f6...4e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dette er vitenskapen, men

se deg rundt? 

I det store bildet betyr dette absolutt ingenting! 

Anonymkode: 8d2f6...4e1

?

Hva mener du med det? Damer ble ikke oppfunnet i et postmoderne samfunn. De underliggende driftene som styrer oss har blitt utviklet seg gjennom 200 000 år. Og det er bare for det moderne mennesket. Human sapiens sapiens. At vi nå en liten periode har hatt kontorjobber betyr ikke at det gjør om på 200000 år med utvikling av det moderne mennesket, og hundretusener av år før det. Vi velger ikke hvem vi blir tiltrukket til

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje dette er vitenskapen, men

se deg rundt? 

I det store bildet betyr dette absolutt ingenting! 

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Er jo snakk om flere hundre tusen år med evolusjon, så er som Sykkelkropp sier ovenfor, egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

?

Hva mener du med det? Damer ble ikke oppfunnet i et postmoderne samfunn. De underliggende driftene som styrer oss har blitt utviklet seg gjennom 200 000 år. Og det er bare for det moderne mennesket. Human sapiens sapiens. At vi nå en liten periode har hatt kontorjobber betyr ikke at det gjør om på 200000 år med utvikling av det moderne mennesket, og hundretusener av år før det. Vi velger ikke hvem vi blir tiltrukket til

Hm.. 

Har lyst til å bare stole på det du forteller her. Men stemmer dette? 

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brede skuldre og sterk nakke : yummi!!! Utrolig mandig!!

Anonymkode: 9c32f...3d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man vil finne at fenomenet "brede skuldre" handler like mye om "smale hofter"....

Det damer finner attraktivt er en "maskulin" kroppsbygning, ikke antall cm fra skulder til skulder, men fasongen brede skuldre og smale hofter gir. Akkurat som menn synes en "feminin" fasong er attraktivt. dvs. smalere midje enn hofter og skuldre .   

Ikke akkurat rart menn og kvinner finner nettopp disse fasongene mer attraktive, da de er blant de mer synlige forskjellene mellom kjønnene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri lagt merke til om mennene har brede skuldre. Helt ærlig. 

Jwg ser på kroppen ellers, er den i ok form? Altfor mange menn har pondus og man-bun :-/ total dealbreaker for meg. Jeg liker menn som tar vare på kroppen sin.

Anonymkode: 5de7b...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få brede skuldre kan man fra man er ung passe på å bli overvektig. Det hjelper på utviklingen av skuldrene. Når man er fornøyd (helst før 20) så er det bare å slanke seg 

Anonymkode: cba6d...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. 

Har lyst til å bare stole på det du forteller her. Men stemmer dette? 

Anonymkode: 8d2f6...4e1

Ja

 

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri lagt merke til om mennene har brede skuldre. Helt ærlig. 

 

Anonymkode: 5de7b...cab

Underbevisstheten din ser på det også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er maskulint og jeg føler meg beskyttet og trygg hos en bredskuldret, sterk mann. Det er sexy og de beste skuldrene å gråte på er brede og "store".

Anonymkode: 1882e...9a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes ikke store skuldre er så fint :P ofte har gutta digre skuldre og tynne bein. 

Jeg liker derimot markerte skuldre og litt v-formet rygg. Men jeg synes det mest sexy er slanke gutter. Klatrere blant annet har de lekreste kroppene. Lette men seige og sterke. Vil se at fyren er aktiv ute og handy. 

Har de store skuldre har de gjerne studiopumpa de. De er ikke utholdende og ofte lite handy. 

Anonymkode: bc462...d5b

Hvorfor er en klatrer mer handy generelt enn en kroppsbygger?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Sykkelkopp skrev:

 

Underbevisstheten din ser på det også.

Hva vet du om det?

Anonymkode: 8022a...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brede skuldre i den forstand at ryggen har en v-form (som noen allerede har nevnt). Da vil skuldrene være litt kraftige og markerte :) Det er selvsagt bare en preferanse, ikke nødvendigvis noe alle kvinner ser etter

Anonymkode: 9bcea...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...