Gå til innhold

Innleide jenter på forretningsmiddag


Alvea

Anbefalte innlegg

Det er frekt av norske feminister å kue verdens eldste yrke. Har ikke kvinner rett til å velge sitt eget levebrød? Hvilken etnisk norske rødstrømpe vet egentlig best for alle kvinnene i verden?

Anonymkode: 9ea05...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenter, ikke godta slikt. Det der hadde aldri vært godtatt andre vei. Hvis mennene ikke klarer å se det gale i dette så kan de være single? At de ikke klarer å sette foten sin ned og forklare jobbene sine hvor galt dette er?

Anonymkode: 2ef65...924

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er frekt av norske feminister å kue verdens eldste yrke. Har ikke kvinner rett til å velge sitt eget levebrød? Hvilken etnisk norske rødstrømpe vet egentlig best for alle kvinnene i verden?

Anonymkode: 9ea05...5cd

Hvor har du det fra at disse jentene er horer?

De er nok bare selskapsdamer noe som er en stor forskjell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Sheherasade skrev:

Helt forkastelig. Får endelig håpe at dette ikke var i Norge enda, hvor man virkelig burde vite bedre. 

He he jeg var på julebord for ca 10 år siden I en ikke norsk bedrift, men den ligger I norge og alle ansatte var norske. Vi var kun tre av ca 100 på jobben som var damer, men på julebordet var det plutselig mange jenter I 20 årene ved bordene. de var alle usedvanlig vakre så jeg syntes det var litt rart at jeg virkelig aldri hadde lagt merke til disse på jobben. Ble sittende ved en av dem litt utpå og spurte henne hvilken avdeling hun jobbet I ? Hun ble litt beskjemmet faktisk, kikket til siden og sa at "vel...jeg er på job nå jeg egentlig..." de hadde leid inn eskorte damer på julebordet fordi vi var så få damer.....Jeg var ung og vakker selv så jeg bare flirte av det, men det er jo egentlig helt uakseptabelt,,,

Anonymkode: 94148...df4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig

Ja, dette er dessverre ganske vanlig. Har endel gode bekjente mannlige venner med lederstilling innenfor bygg og anleggsbransjen. Godt gift og "normale" mannfolk. De har vært med på slike seminarer og synes faktisk flesteparten av dem at det er ufattelig pinlig og flaut. Kjenner også enkelte "seniorer" som naivt nok ikke forsto hva som foregikk før de så halvnakne damer komme svaiende ut på gulvet. Vedkommende nærmest løp ut av bygget. Det er endel stereotypi her, og det ligger nesten et forventingspress i at man skal delta eller synes dette er helt OK, og pga jobbsituasjonen er det mange som blir med, fordi de føler seg fast mellom barken og veden. 

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

He he jeg var på julebord for ca 10 år siden I en ikke norsk bedrift, men den ligger I norge og alle ansatte var norske. Vi var kun tre av ca 100 på jobben som var damer, men på julebordet var det plutselig mange jenter I 20 årene ved bordene. de var alle usedvanlig vakre så jeg syntes det var litt rart at jeg virkelig aldri hadde lagt merke til disse på jobben. Ble sittende ved en av dem litt utpå og spurte henne hvilken avdeling hun jobbet I ? Hun ble litt beskjemmet faktisk, kikket til siden og sa at "vel...jeg er på job nå jeg egentlig..." de hadde leid inn eskorte damer på julebordet fordi vi var så få damer.....Jeg var ung og vakker selv så jeg bare flirte av det, men det er jo egentlig helt uakseptabelt,,,

Anonymkode: 94148...df4

Regner med at du benyttet muligheten til å ta med en av damene opp på hetellrommet for litt jentekos på arbeidsgivers regning?

Anonymkode: 9d322...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og deeeeeer fant jeg enda en grunn til å forbli singel:fnise:

Men altså,hvorfor så overrasket? Menn har jo alltid behandlet damer som ting og ikke som mennesker. Nothing new.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.8.2016 at 17.51, Gothminister skrev:

Synes det høres veldig bra ut og kunne leie inn kvinner. Da slipper man «å jakte» på dem

WREEEEOOOOOW instant respect drop to 0 %

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min har jobbet som vertinne. Hun fikk jobben gjennom et modellbyrå. Hun begynte da hun var 16 med oppdrag for forskjellige kjøpesenter. Da hun ble 18 begynte hun å jobbe som vertinne i selskaper. Hennes oppgave var å smile, prate og være hyggelig. Disse jentene hadde ikke sex, de var bare søte og hyggelige. Hun drakk aldri alkohol på jobb. 

Hun hadde denne jobben mens hun gikk på VGS. Hun jobbet i en butikk også, men hun fikk mye bedre lønn i vertinnejobben, 

Anonymkode: 1f56b...778

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Haru skrev:

WREEEEOOOOOW instant respect drop to 0 %

Det var en dårlig fleip

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.8.2016 at 18.58, AnonymBruker skrev:

Hvilket firma var dette?

Jeg er villig til omskolering hvis det betyr damer på forretningsmiddag.

Anonymkode: 9d322...8d5

 

Den 27.8.2016 at 19.19, AnonymBruker skrev:

Hvem vil vel ikke boltre seg i damer på arbeidsgivers regning?

Mmmmm damer

Anonymkode: 9d322...8d5

 

Den 27.8.2016 at 19.52, AnonymBruker skrev:

Det er da ingenting i veien for at de kvinnelige ansatte også nyter damene som arbeidsgiver stiller til rådighet.

For alt vi vet, er det de kvinnlige ansatte som har bedt om "gledespiker" på forretningsmiddag. Nei, man trenger ikke å være lesbisk for å ha glede av damer.

Anonymkode: 9d322...8d5

 

Den 28.8.2016 at 15.33, AnonymBruker skrev:

Regner med at du benyttet muligheten til å ta med en av damene opp på hetellrommet for litt jentekos på arbeidsgivers regning?

Anonymkode: 9d322...8d5

Ingen grenser der i gården, forstår jeg.

Anonymkode: b7d52...743

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Og deeeeeer fant jeg enda en grunn til å forbli singel:fnise:

Men altså,hvorfor så overrasket? Menn har jo alltid behandlet damer som ting og ikke som mennesker. Nothing new.

Da har du møtt feil menn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det et stort hotell som veldig ofte har store firma som har seminarer over flere dager. Veldig ofte er dette firmaer der 90% av de ansatte er menn. Da jeg var yngre var det helt vanlig at vi jentene fra bygda ble invitert opp på hotellet en av kveldene disse firmaene var der for å være selskap for mannfolka. Dette rett og slett for å få karene til å handle mer i barene. Mannfolk som er alene på hotell gidder ikke å sitte i pianobarene eller dansesalongene sammen med en hel haug andre mannfolk flere kvelder i strekk, så de går tidlig på rommene. Dersom det er damer tilstede blir mennene sittende lengre oppe og dermed legge igjen mer penger i baren.
Ingen av vi jentene som reiste opp på hotellet ble med mennene på rommene og det var aldri snakk om noe sex, kanskje en dans eller to på det meste. Vi fikk gratis transport frem og tilbake pluss gratis middag av hotellet.

Når det er sagt så vet jeg det ofte var kvinnedominerte seminarer med frisørkurs eller seminar for parfyme-bedrifter.... har hørt flere ville historier derifra. Da behøvde aldri hotellet "bestille" selskap, for det gikk alltid gjetord i bygda om disse damekursene og gutta valfartet til hotellet.....

Anonymkode: 444b2...0cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 8/27/2016 at 18.39, Alvea skrev:

Akkurat det vet jeg ikke. Samboeren min nevnte bare at det var tydelig at det var oppfordring til utroskap. Men godt mulig jentene ikke hadde et snev interesse for mannfolka, men kun var der for å underholde på uskyldig vis. 

Hvordan ble det oppfordret til utroskap? Var det avlukker med kondomer eller var det at det var kvinner og menn i samme rom?

Anonymkode: 362c1...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig av sjefen. Hva er galt med underholdning?

Samboeren din mener de oppfordret til utroskap men hvordan vet han det ?

Anonymkode: 1acae...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.8.2016 at 2.15, SunnivaOslo skrev:

Og deeeeeer fant jeg enda en grunn til å forbli singel:fnise:

Men altså,hvorfor så overrasket? Menn har jo alltid behandlet damer som ting og ikke som mennesker. Nothing new.

Fordi et ET firma leide kvinnelig eyecandy så dømmer du alle menn? Lol, tror nok heller ikke du er singel fordi du vil, men ikke får deg noe med den holdninga der. :)

Anonymkode: dd9c4...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...