Gå til innhold

Innleide jenter på forretningsmiddag


Alvea

Anbefalte innlegg

Min samboer reiste til en større by forrige uke for å delta på et seminar arrangert av en større kunde hos bedriften han jobber i. Han er helt fersk i jobben og dette er hans første reise i denne sammenhengen. Han fikk hotellrom og middag med åpen bar. og det hele Etterpå dro ferden videre til en bar som var leid for anledningen. Deltakerne på seminaret besto kun av mannfolk.

På baren de ankom var det fri flyt av champagne som lå rundt om kring i lokalet i store isbøtterog servitørene gikk rundt og serverte drinker i fleng. Men det samboeren min reagerte mest på var at det florerte av unge jenter der som med all sannsynlighet var innleid for anledningen. Han mener forretningslivet mer eller mindre oppfordrer til utroskap på slike reiser.

Jeg kjente jeg ble kvalm og synes det er ekkelt. Er det virkelig umoralsk å ille at de legger opp til det på denne måten? 

Noen flere som kjenner til dette fenomenet?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk tilbud om å være "underholdnings jente" en gang... Takket nei da..0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres veldig bra ut og kunne leie inn kvinner. Da slipper man «å jakte» på dem. For på slike forretningsmiddager så hører det med vakre unge kvinner. Og etter en tung middag og gode samtaler. Trekke seg tilbake på hotellrommet og ha noen og kose seg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Gothminister skrev:

Synes det høres veldig bra ut og kunne leie inn kvinner. Da slipper man «å jakte» på dem. For på slike forretningsmiddager så hører det med vakre unge kvinner. Og etter en tung middag og gode samtaler. Trekke seg tilbake på hotellrommet og ha noen og kose seg med.

Tuller du nå? Med tilsynelatende tre døtre synes du dette er greit? Jeg er mer "nasjonalistisk" i denne sammenheng og ønsker å støtte jenter og damer i Norge på betingelsen av gjensidig respekt og forståelse for forskjellene. Det som dessverre er tilfelle er at disse jentene/damene villig vekk selger seg selv på denne måten. I et fritt demokratisk samfunn er det egentlig ingenting vi kan gjøre. Firmaet kan dog la være å delta i denne praksisen.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, Alvea skrev:

Min samboer reiste til en større by forrige uke for å delta på et seminar arrangert av en større kunde hos bedriften han jobber i. Han er helt fersk i jobben og dette er hans første reise i denne sammenhengen. Han fikk hotellrom og middag med åpen bar. og det hele Etterpå dro ferden videre til en bar som var leid for anledningen. Deltakerne på seminaret besto kun av mannfolk.

På baren de ankom var det fri flyt av champagne som lå rundt om kring i lokalet i store isbøtterog servitørene gikk rundt og serverte drinker i fleng. Men det samboeren min reagerte mest på var at det florerte av unge jenter der som med all sannsynlighet var innleid for anledningen. Han mener forretningslivet mer eller mindre oppfordrer til utroskap på slike reiser.

Jeg kjente jeg ble kvalm og synes det er ekkelt. Er det virkelig umoralsk å ille at de legger opp til det på denne måten? 

Noen flere som kjenner til dette fenomenet?

Tenker du at ledelsen i en stor bedrift leide inn prostituerte som var klare til å lokke menn til utroskap eller er det mer nærliggende å tenke seg at disse jentene ble leid inn for å underholde gjestene uten at jentene selv hadde et snev av seksuell interesse for de vilt fremmede drita fulle mannfolka?

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forkastelig. Får endelig håpe at dette ikke var i Norge enda, hvor man virkelig burde vite bedre. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gothminister skrev:

Ja jeg gjør nok det

:laugh:

Ok, ta deg en pils og slapp av på denne lørdagen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, WubWub skrev:

Tenker du at ledelsen i en stor bedrift leide inn prostituerte som var klare til å lokke menn til utroskap eller er det mer nærliggende å tenke seg at disse jentene ble leid inn for å underholde gjestene uten at jentene selv hadde et snev av seksuell interesse for de vilt fremmede drita fulle mannfolka?

 

 

Akkurat det vet jeg ikke. Samboeren min nevnte bare at det var tydelig at det var oppfordring til utroskap. Men godt mulig jentene ikke hadde et snev interesse for mannfolka, men kun var der for å underholde på uskyldig vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Alvea skrev:

Akkurat det vet jeg ikke. Samboeren min nevnte bare at det var tydelig at det var oppfordring til utroskap. Men godt mulig jentene ikke hadde et snev interesse for mannfolka, men kun var der for å underholde på uskyldig vis. 

Høres ut som typen din skrøner noe voldsomt her - som menn flest.

Hørt om torsken mannen fanget på 20 kg som egentlig veide 500gram? Hørt om giga kølla på 25 cm som egentlig er 14 cm?

Ingen seriøs ledelse i en stor bedrift vil leie inn horer for så å risikere fengselsstraffer og konkurs bare for at de ansatte skulle få seg noe. 

Jeg tror det hører mer til historien til typen din, MYE mer. Slik det høres ut for meg så dikter han opp ting for å dekke over noe større - noe større som kanskje kommer for en dag - om den dagen kommer vil han henvise til skrøne historien sin for å rettferdiggjøre handlingen eller unnskylde seg med at det var ikke hans feil - det var jo bedriftens feil at det ble som det ble..... han var jo bare et uskyldig offer for omstendighetene. han ble jo sjenket og presset på horer av ledelsen!

Endret av WubWub
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags bransje er dette????

Hadde et firma i min bransje foretatt seg noe slikt så hadde de kunne skyte en hvit pil etter å ha er seriøst image. For det første er det et helt forkastelig syn på kvinner å tildele dem rollen som "eyecandy" eller hva verre er prostituerte. For det andre sier det litt om hva slags syn de har på menn, som om menn fortsatt skulle være neandertalere som lar seg kjøpe med en vakker kvinne. Fysj.

Anonymkode: 96340...299

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, WubWub skrev:

Høres ut som typen din skrøner noe voldsomt her - som menn flest.

Hørt om torsken mannen fanget på 20 kg som egentlig veide 500gram? Hørt om giga kølla på 25 cm som egentlig er 14 cm?

Ingen seriøs ledelse i en stor bedrift vil leie inn horer for så å risikere fengselsstraffer og konkurs bare for at de ansatte skulle få seg noe. 

Jeg tror det hører mer til historien til typen din, MYE mer. Slik det høres ut for meg så dikter han opp ting for å dekke over noe større - noe større som kanskje kommer for en dag - om den dagen kommer vil han henvise skrøne historien sin for å rettferdiggjøre handlingen eller unnskylde seg med at det var ikke hans feil - det var jo bedriftens feil....

Akkurat det er jeg rimelig sikker på er noe som ikke vil skje. Altså horer var de alldeles ikke, men jenter som tydligvis var betalt for å være der og være pene å se på å underholde mannfolkene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En tanke er jo at det er selve utestedet som leide inn jentene. For å skape seg et bedre rykte. "Her henger det vakre jenter" liksom ;p 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er det eskorte jenter det er snakk om her?

Anonymkode: 40bf5...63b

Tvilsomt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket firma var dette?

Jeg er villig til omskolering hvis det betyr damer på forretningsmiddag.

Anonymkode: 9d322...8d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne jo spurt om hvorfor jentene var der siden han trodde at utestedet kun var for de som var på seminaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Summers skrev:

Han kunne jo spurt om hvorfor jentene var der siden han trodde at utestedet kun var for de som var på seminaret.

Jo, det kunne han jo. Men han dro til hotellet etter den første drinken. Og det var ikke mange fra hans firma der, de andre dro også tidlig hjem slik jeg forsto det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...