Gå til innhold

The Stream


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, Jacklost skrev:

Okey men siste episode neste fredag? o.O

Nei, tror ikke det? Mente de skal ha livesendinger og? Mener det kanskje er de 9 som går videre neste fredag som  skal det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Nei, tror ikke det? Mente de skal ha livesendinger og? Mener det kanskje er de 9 som går videre neste fredag som  skal det? 

Vet ikke :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt horribelt at Mathea ikke gikk videre! For de som ikke husker henne så er det bare å søke henne opp på youtube, så finner dere hennes første opptreden der. Hun er helt fantastisk! Og jeg syntes ikke hun gjorde det dårlig i kveld heller. Syns dommerne var så unødvendig kravstore, de stilte helt urealistiske krav! De forventet at Mathea skulle få dem til å grine nok en gang, med en sang som dommerne valgte ut til henne og Kristoffer. Det er jo søren meg ikke alltid en garanti at dommerne blir såpass rørt at de griner, men det kan være dritbra likevel. Og det var det! Syntes ikke Kristoffer gjorde det så bra i kveld, så skjønner at han gikk ut. Men Mathea sang like bra som sist gang, og hun gikk ut!! Ble helt sjokkert! 

Det var også flere andre som jeg ble så utrolig skuffet over at gikk ut i kveld. Og noen som gikk videre som jeg absolutt ikke var enig om. Syns også at det er veldig urettferdig i den konkurransen her med tanke på at ikke alle sjangerne har lik sjanse, fordi tydeligvis så er det slik at alle de tre plateselskapene leter etter det samme. De sier hele tiden "vi føler ikke at det er dette plateselskapet vårt leter etter nå", eller "vi føler ikke at dette er klart for streamemarkedet nå". Det er jo en grunn til at det har blitt stemt fram til de første rundene i utgangspunktet, ikke sant? Det er da virkelig ikke sånn at alle i Norge hører på den samme musikken! Blir så innmari frustrert av disse dommerne! Er absolutt ikke enig med dem.

Noen som har opplevd det samme? Syntes forresten også at Aron burde gått videre. Han synger helt fantastisk, og har åpenbart en god innlevelse på scenen, noe som gir en dragning hos publikum. Supersynd at han gikk ut. Arg! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Verena skrev:

Helt horribelt at Mathea ikke gikk videre! For de som ikke husker henne så er det bare å søke henne opp på youtube, så finner dere hennes første opptreden der. Hun er helt fantastisk! Og jeg syntes ikke hun gjorde det dårlig i kveld heller. Syns dommerne var så unødvendig kravstore, de stilte helt urealistiske krav! De forventet at Mathea skulle få dem til å grine nok en gang, med en sang som dommerne valgte ut til henne og Kristoffer. Det er jo søren meg ikke alltid en garanti at dommerne blir såpass rørt at de griner, men det kan være dritbra likevel. Og det var det! Syntes ikke Kristoffer gjorde det så bra i kveld, så skjønner at han gikk ut. Men Mathea sang like bra som sist gang, og hun gikk ut!! Ble helt sjokkert! 

Det var også flere andre som jeg ble så utrolig skuffet over at gikk ut i kveld. Og noen som gikk videre som jeg absolutt ikke var enig om. Syns også at det er veldig urettferdig i den konkurransen her med tanke på at ikke alle sjangerne har lik sjanse, fordi tydeligvis så er det slik at alle de tre plateselskapene leter etter det samme. De sier hele tiden "vi føler ikke at det er dette plateselskapet vårt leter etter nå", eller "vi føler ikke at dette er klart for streamemarkedet nå". Det er jo en grunn til at det har blitt stemt fram til de første rundene i utgangspunktet, ikke sant? Det er da virkelig ikke sånn at alle i Norge hører på den samme musikken! Blir så innmari frustrert av disse dommerne! Er absolutt ikke enig med dem.

Noen som har opplevd det samme? Syntes forresten også at Aron burde gått videre. Han synger helt fantastisk, og har åpenbart en god innlevelse på scenen, noe som gir en dragning hos publikum. Supersynd at han gikk ut. Arg! 

Kunne ikke vært mere enig med deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hva syns dere? Noen som så på dagens live sending? Fatter ikke at de som sang den trang fødsel sangen er videre..? Og de var heller ikke blant de som fikk minst stemmer. 
Min favoritt er uten tvil Emilie Adams. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emilie Adams, har ikke hun vært med i idol? Navnet virker så kjent. 

Anonymkode: b4f28...eb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Emilie Adams, har ikke hun vært med i idol? Navnet virker så kjent. 

Anonymkode: b4f28...eb7

Tror ikke det? Aldri hørt om henne jeg ihvertfall.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Emilie Adams, har ikke hun vært med i idol? Navnet virker så kjent. 

Anonymkode: b4f28...eb7

Ja, hun var med på Idol i 2014.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
8 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Ååå, husker ikke henne jeg :P  Jaja, får håpe hun kommer langt/vinner the stream da :) 

Ikke jeg heller men jeg husker ingen fra den sesongen egentlig :P Det er ikke like minnerverdige deltakere som de tidligere sesongene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

altså, jeg ser ikke forskjellen på dette programmet og idol og hvorfor utlandet har kjøp dette.

Anonymkode: 01b44...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

altså, jeg ser ikke forskjellen på dette programmet og idol og hvorfor utlandet har kjøp dette.

Anonymkode: 01b44...007

Dette programmet handler om å signere artister som har lastet opp og fått mange visninger osv. Idol er bare en vanlig sangkonkurranse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fatter ikke at Emilie Adams røyk sist gang..  Syns nivået ikke er så særlig høyt jeg.. :Gjesp:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen som ser på the stream? Gir snart opp selv. Fy søren så mange middelmådige sangere det er der. Fatter ikke at de får så mye skryt av dommerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
4 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Ingen som ser på the stream? Gir snart opp selv. Fy søren så mange middelmådige sangere det er der. Fatter ikke at de får så mye skryt av dommerne.

Jeg har mista helt interessen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Jeg har mista helt interessen :P

Forstår jeg godt :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...