Gå til innhold

Oslo Frp vil ha burkini forbud i Norge.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Gothminister skrev:

Var det FrP som var i Frankrike og innførte forbudet som var der? Eller driter du deg bare ut her?

I og med at det gått deg hus forbi så siterer jeg HI på ny.

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.nettavisen.no/nyheter/frp-leder-vil-ha-forbud-mot-burkini/3423255693.html

Det skal vel mye til at de får gjennomført dette, jeg vet ikke helt hva jeg skal si, men her hvor jeg bor blir det flere å se i burka for hvert år som går, det er en trist utvikling. Skulle ønske at flere muslimske jenter også ville kjempe for et forbud.

Anonymkode: a8b48...7d6

 

Anonymkode: ab086...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke lenger straffbart. Går ut fra at du mener det er bra? Hvis ikke, hvorfor burde det være en lov mot burkini mener du?

Anonymkode: ab086...864

Leste du sitatet?

Tydeligvis ikke. La oss prøve igjen med et annet eksempel - Det er straffbart å drepe. A drepte noen. A blir straffet.

Skjønner du logikken nå?

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det du sier er at staten vet best, at bare staten skal ha lov til å undertrykke og ingen skal være kritiske til det staten bestemmer?

Anonymkode: 18e72...1e6

En til som ikke har lært om logikk på skolen. 

Det korte svaret er - nei, det er ikke det jeg sier. Det lange svaret er over dine evner å forstå, så jeg lar være å skrive det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Drizzt skrev:

Du har ikke forstått premissene korrekt og logikken din feiler. De straffes ikke fordi de er ofre for undertrykking. Ved å gjøre denne formen for undertrykkelse ulovlig, gis dem sjansen å slutte å være undertrykket. Man straffes fordi man gjør noe straffbart ut fra gjeldene lover og normer i samfunnet for øvrig, ikke fordi man er offer av undertrykking.

Var det klart nok? :)

 

Edit: La meg presentere det på denne måten for at du forstår premissene og logikken litt bedre.

Å kle seg i burkini er straffbart. Noen kvinner kler seg i burkini. De må straffes, fordi det er straffbart å kle seg i burkini.

Å bli tvunget av mann eller religion å kle seg i noe er undertrykking. Kvinner som kler seg i burkini blir tvunget til å kle seg i dette plaget av mann eller religion. Disse kvinnene er ofre for undertrykking.

Så nonner og munker er ofre for undertrykking? Eller er det bare nonnene?

Anonymkode: 052ec...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Drizzt skrev:

Leste du sitatet?

Tydeligvis ikke. La oss prøve igjen med et annet eksempel - Det er straffbart å drepe. A drepte noen. A blir straffet.

Da er offeret en annen enn den som dreper. Den loven er til for å verne offeret.

Det er ikke lenger ulovlig å bruke eller benytte seg av burkini. Noe jeg går ut fra at du er glad for, du er jo trass alt for individuell frihet, er du ikke? Eller er du motstander mot at den loven skulle vært opphevet, i så fall hvorfor?

Anonymkode: ab086...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Drizzt skrev:

Leste du sitatet?

Tydeligvis ikke. La oss prøve igjen med et annet eksempel - Det er straffbart å drepe. A drepte noen. A blir straffet.

Skjønner du logikken nå?

En til som ikke har lært om logikk på skolen. 

Det korte svaret er - nei, det er ikke det jeg sier. Det lange svaret er over dine evner å forstå, så jeg lar være å skrive det.

Gjelder dette de som er profesjonelle soldater også? Hva med de som jobber som bøddel?

Anonymkode: 052ec...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Drizzt skrev:

Leste du sitatet?

Tydeligvis ikke. La oss prøve igjen med et annet eksempel - Det er straffbart å drepe. A drepte noen. A blir straffet.

Skjønner du logikken nå?

En til som ikke har lært om logikk på skolen. 

Det korte svaret er - nei, det er ikke det jeg sier. Det lange svaret er over dine evner å forstå, så jeg lar være å skrive det.

Siden du nevner logikk. Kan du skjematisk vise hvordan du lager en NOR utgang med to innganger og kun bruke OR kretser?

Anonymkode: 052ec...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I offenlige svømmehaller burde det være forbudt å være fullt påkledd av hygieniske årsaker. Her er det noen som prøver seg i badebassenget med store badeshortser. Gjerne med boksershorts under som de har gått med hele dagen. De blir vist ut og bedt om å komme tilbake igjen med en badebukse. Da kan man tenke seg en heldekkende drakt i bassenget...

Anonymkode: dba14...bcd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I offenlige svømmehaller burde det være forbudt å være fullt påkledd av hygieniske årsaker. Her er det noen som prøver seg i badebassenget med store badeshortser. Gjerne med boksershorts under som de har gått med hele dagen. De blir vist ut og bedt om å komme tilbake igjen med en badebukse. Da kan man tenke seg en heldekkende drakt i bassenget...

Anonymkode: dba14...bcd

Det er fordi de har en brukt bokser under og har ingenting med størrelsen å gjøre. Skittent undertøy har ingenting i et basseng å gjøre uansett størrelsen.

Anonymkode: 052ec...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Man må jo få bruke hva man vil!". Muslimske kvinner blir hjernevasket, og derfor dekker de seg sånn til. Skal man svette ihjel på sommeren, og dekke til hår og hud fordi at menn blir fristet? Jeg ser barn i 9-10 årsalderen dekke til håret med en hijab! Dette er ikke greit, dette er kvinneundertrykkende.

Anonymkode: be33c...322

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Man må jo få bruke hva man vil!". Muslimske kvinner blir hjernevasket, og derfor dekker de seg sånn til. Skal man svette ihjel på sommeren, og dekke til hår og hud fordi at menn blir fristet? Jeg ser barn i 9-10 årsalderen dekke til håret med en hijab! Dette er ikke greit, dette er kvinneundertrykkende.

Anonymkode: be33c...322

Alle vet egentlig det, at det er kvinneundertrykkende. Men venstresidens folk kommer i konflikt med seg selv her. Det er vanskelig for dem å være politisk korrekt. Fordi det er enkelte muslimske kvinner som helt åpent velger å bruke hijab og andre islamske undertrykkende klær. De kvinnene har et politisk ståsted, altså den politiske islam. Venstresidens folk velger å støtte de sterke kvinnene her og de ignorerer de svake, de undertrykte som er under tvang og som det er flest av i den islamske verden og her i vesten.

Det er også et annet ståsted for enkelte venstreorienterte kvinner her i Norge spesielt. De tar utgangspunkt i seg selv og sin egen frihet som de tror muslimske kvinner i Norge også har. De ignorerer at mange muslimske kvinner her i Norge lever under sterk tvang. Disse Norske bortskjemte PK jentene tror at disse muslimske kvinnene bare kan ta kontakt med hjelpeapparatet så ordner det seg dor dem. Slik det gjør for de fleste Norske kvinner som har blitt utsatt for overgrep. Så naive har altså velferden gjort Norske jenter og enkelte menn i vårt samfunn. De vil virkelig lide den dagen de opptager hvor feil de har tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...