Gå til innhold

Bildet av politiet og kvinnen i burkini er fremprovosert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Hummels3 skrev:

Selvsagt ville de det om de er indoktrinert med det. Jeg tror du unnervurderer kraften av hjernevasking.

Er nettopp det jeg forsøker å få frem... At INGEN ved FRI VILJE hadde ønsket dette, uten at de er hjernevasket eller det er under streng tvang... 

Anonymkode: 1aa42...8eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, Apis skrev:

Men jeg blir overrasket at enkelte kan applaudere et moralpoliti, likt det vi ser i land vi ikke liker å sammenligne oss med.

Jeg er selvsagt i mot et moralpoliti. Men jeg er for at staten setter et forbud mot tvang, slik som hijab og andre islamske kvinneklær er en del av. Les litt du hva muslimske kvinner selv sier som har kommet seg bort fra islam. Muligheten for at du lærer noe er stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som står bak? Øglefolket? Frimurerne? Illuminati?

Anonymkode: afa17...d22

Det er en gruppe som mener at kvinner skal undertrykkes og tvinges til å ikle seg symboler på hat mot kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det tenker jeg også. Jeg fikk lyst til å ta på meg en burkini og legge meg der selv da jeg hørte om forbudet. For å vise hvor skammelig det er. 

Anonymkode: 61f8b...291

Så du får lyst til å løpe rundt med hakekors på armen, naziflagg i hånden og rope nazi-slagord også? For du elsker jo ondskapens symboler, tydeligvis.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jabx skrev:

Så du får lyst til å løpe rundt med hakekors på armen, naziflagg i hånden og rope nazi-slagord også? For du elsker jo ondskapens symboler, tydeligvis.

Ikke for å være frekk mot noen. Men jeg tror flere her på KG har problemer med at de støtter symboler for ondskap.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt ikke alle som blir tvunget til burkini, og det har ingen spesielle følger. Omskjæring fører f.eks til et manglende sexliv, hvis du leser litt om det. I tillegg er det smertefullt. Jeg har jobbet som sykepleier tidligere, og har sett gjensydde kvinner som måtte åpnes for å føde. 

Mens burkini, så gir det faktisk muligheten for mange kvinner til å dra på stranda og samtidig kunne utfolde seg. Hvis du ser strendene i de mest kvinneundertrykkende landene vil du kunne se folk i burka og niqab som har tærne i vannet. Med en burkini kunne de fått muligheten til å svømme, være i aktivitet og utfolde seg. Den kan altså gi muligheter for de som ikke har kunnet delta.

I år var første gangen et lag fra Midtøsten var med i strandvolleyball i OL. Fordi de fikk lov til å droppe den minimale bikinien. Alternativet var ikke bikini. Alternativet var å IKKE få være med. Ser du ikke det?

Anonymkode: 61f8b...291

Så uvitende du er.

Alternativet er at befolkningen reiser seg mot islamismen og tar tilbake kleskodene de brukte fra 50-tallet og opp til Saudi-Arabia ble et rikt oljeland og spredte wahabisme og salafisme som onde frø, gjennom å finansiere moskeer og sende ut imamer til andre land. "Tradisjonsrike klær som de alltid har brukt". Du har slukt "kulturen", krok, søkke og line, og kan ikke undersøke om det islamistenes forkjempere - både menn og kvinner - sier. Eva Brauns søstre bruker slør og burkini i dag.

https://i.imgur.com/Fd7bi44.jpg

Dette var Rio i år:

Dette var Asian Games, 1974:

Bilderesultat for iran sports muslims women asia games swimming team 1950

Svømmeteamet over.

http://www.parstimes.com/sports/women/history/112.jpg

Teheran på 60-tallet

Bilderesultat for iran sports muslims women asia games 1950

Bilderesultat for iran sports muslims women asia games 1950

Kvinner protesterer mot de absurde kleskodene innført av Ayatollah Khomeini og hans gruppe av svarte ravner i 1979:

Bilderesultat for iran sports muslims women asia games 1950

 

 

 

Endret av ops2
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, ops2 skrev:

Så uvitende du er.

Alternativet er at befolkningen reiser seg mot islamismen og tar tilbake kleskodene de brukte fra 50-tallet og opp til Saudi-Arabia ble et rikt oljeland og spredte wahabisme og salafisme som onde frø, gjennom å finansiere moskeer og sende ut imamer til andre land. "Tradisjonsrike klær som de alltid har brukt". Du har slukt "kulturen", krok, søkke og line, og kan ikke undersøke om det islamistenes forkjempere - både menn og kvinner - sier. Eva Brauns søstre bruker slør og burkini i dag.

https://i.imgur.com/Fd7bi44.jpg

Dette var Rio i år:

Dette var Asian Games, 1974:

Bilderesultat for iran sports muslims women asia games swimming team 1950

Svømmeteamet over.

http://www.parstimes.com/sports/women/history/112.jpg

Teheran på 60-tallet

Bilderesultat for iran sports muslims women asia games 1950

Bilderesultat for iran sports muslims women asia games 1950

Kvinner protesterer mot de absurde kleskodene innført av Ayatollah Khomeini og hans gruppe av svarte ravner i 1979:

Bilderesultat for iran sports muslims women asia games 1950

 

 

 

Veldig gode innlegg med bevis du legger ut. Dessverre ser det ut som at KG damene ikke tar til seg fakta kunnskap, selv med bevis. De tviholder på at kvinneundertrykkende klær er frivillig og bruke. Uforståelig selvsagt når bevisene er rett foran nesa deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Gothminister skrev:

Veldig gode innlegg med bevis du legger ut. Dessverre ser det ut som at KG damene ikke tar til seg fakta kunnskap, selv med bevis. De tviholder på at kvinneundertrykkende klær er frivillig og bruke. Uforståelig selvsagt når bevisene er rett foran nesa deres.

Haha, dette er jo bare latterlig. Tror du ikke vi vet dette? Alle vet det. Jeg er ikke noe mer glad i religiøse symboler enn mange andre. Jeg er faktisk ateist og ønsker et helsekulært samfunn. Jeg bare påpeker at ikke vondt kan fordrives med tvang. 

Anonymkode: 61f8b...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dette er jo bare latterlig.

Anonymkode: 61f8b...291

Er det latterlig at fakta legges frem her på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, dette er jo bare latterlig. Tror du ikke vi vet dette? Alle vet det. Jeg er ikke noe mer glad i religiøse symboler enn mange andre. Jeg er faktisk ateist og ønsker et helsekulært samfunn. Jeg bare påpeker at ikke vondt kan fordrives med tvang. 

Anonymkode: 61f8b...291

Skal vi ikke fjerne omskjæring ved tvang?

Skal vi ikke forby barneekteskap?

Vondt skal vondt fordrive.

Samfunnet definerer hva som er lovlig eller ulovlig. Motstanden mot islamisme vil føre til at islamistiske symboler blir forbudt, slik nazisymboler ble forbudt i visse land.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bare påpeker at ikke vondt kan fordrives med tvang.

Selvsagt kan vondt fordrives med tvang. Det skjer hver eneste dag i hele verden. Politiet fordriver vondt med tvang hver eneste dag. Og tankegangen din - appeasement-politikken overfor Hitler - er årsaken til at han kunne ta for seg. Hadde man tatt ham med tvang med en gang hadde WWII og grusomhetene der vært unngått. Til slutt måtte han fordrives med tvang. Rå makt.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Gothminister skrev:

Er det latterlig at fakta legges frem her på KG.

Stråmannsargument.

Anonymkode: 61f8b...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ops2 skrev:

Skal vi ikke fjerne omskjæring ved tvang?

Skal vi ikke forby barneekteskap?

Vondt skal vondt fordrive.

Samfunnet definerer hva som er lovlig eller ulovlig. Motstanden mot islamisme vil føre til at islamistiske symboler blir forbudt, slik nazisymboler ble forbudt i visse land.

 

Jo, absolutt. Men ikke ved å ta ofrene, men ved å ta de skyldige. Stor forskjell.

Anonymkode: 61f8b...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stråmannsargument.

Anonymkode: 61f8b...291

Hvorfor driver du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, ops2 skrev:

 

Skal vi ikke forby barneekteskap?

 

 

Nå er det vel slik i Norge akkurat nå. At vi aksepterer barneekteskap? Det kom jo inn mange med barnebruder, de som Fugelli mente vi skulle møte med respekt og forståelse. Slik jeg har forstått det så har ikke Norske myndigheter gjort noe med dette. Og når man ikke gjør noe, da aksepterer man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, absolutt. Men ikke ved å ta ofrene, men ved å ta de skyldige. Stor forskjell.

Anonymkode: 61f8b...291

Hvordan skal vi ta de skyldige, da? Har du noe konkret forslag? Integrere muslimske menn? Hva tror du har blitt gjort i vesten? Det du sier, er at du ikke liker tvang. Derfor vil du ha integrering. La oss fortsette med noe som ikke virker, kanskje det virker den 9642781 gangen det blir prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ops2 skrev:

Skal vi ikke fjerne omskjæring ved tvang?

 

Å forby bikini ville vært som å forby muslimske foreldre fra å være på sykehus for å hindre omskjæring. Man begynner på feil sted og tar tak i feil ting.

Anonymkode: 3e9a5...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 27.8.2016 at 9.43, AnonymBruker skrev:

Sjokk at menn fortsatt vet best hva kvinner bør ha på seg og best kjenner hva som er kvinneundertrykkende. :rolleyes:

Jeg vet i alle fall mer om å være kvinne enn du gjør. Og for min del synes jeg ikke det er sånn at bikini ikke er kvinneundertrykkende. Jeg føler at jeg må se sånn og sånn ut, at jeg kanskje kunne hatt litt større pupper, litt større rumpe, litt smalere ankler osv. Noen ganger hadde det vært fristende å ta på seg en burkini, slik at man ikke hadde blitt målt opp og ned og vurdert etter kroppen, men i stedet etter hva jeg gjør og kan. Men uvitende KG-menn greier vel ikke å sette seg inn i denne typen problemstillinger.. Og uvitende KG-menn har undertrykkende holdninger så lenge de vil bestemme hva kvinner vil ha på, samme om det er burkini eller bikini. La kvinner få velge selv!

Anonymkode: 61f8b...291

Det er ikke bare kvinner som kjenner på kroppspress eller har komplekser for egen kropp men dette har ikke noe med undertrykkelse å gjøre men eget selvbilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...