Gå til innhold

Bildet av politiet og kvinnen i burkini er fremprovosert.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange stusser på bildet, årsaken er av litt forskjellige årsaker.

For det første fotografen har tatt bildet av kvinnen før politiet går fram til henne. Det virker som han venter på at dette skal skje. Kvinnen sover på stranda alene, uten tepper, noe å drikke eller å lese på, parasoll eller et håndkle.

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3758402/Were-France-burkini-photos-STAGED-Muslim-woman-beach-no-towel-no-book-parasol-forced-remove-swimwear-police-fresh-claims-pictures-SET-UP.html?ito=social-twitter_mailonline

Anonymkode: 0ef17...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hun demonstrerer og fremprovoserer bildet. Og mediene biter på agnet. Så blir hun fremstilt som et offer. På stedet som hadde mange virkelige ofre, barn og voksne, for to måneder siden.

Anonymkode: c44d0...bda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som står bak? Øglefolket? Frimurerne? Illuminati?

Anonymkode: afa17...d22

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hun trenger jo ikke parasoll og håndkle når hun er så påkledd. Jeg har heller aldri med meg noe å lese på når jeg er på stranda, og noen ganger drar jeg dit uten drikke og kjøper heller noe der. 

My god.

Anonymkode: d7522...510

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasker meg ikke i det minste. De hevder at en frilans journalist med profesjonelt fotoutstyr tilfeldigvis var der i nærheten og dermed evnet å få bilde av dette - hvilken idiot kjøper dette. 

Jeg jobber i media og dette er en helt klassisk set up. 

Anonymkode: 1dd62...1d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
9 minutter siden, chisandra skrev:

Tror også at dette er fremprovosert. 

Ja, og hun klarte å få det hun ville, nemlig oppheving av loven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det finnes mer enn nok av idioter (over heile verden!) som automatisk går fem på slikt tull.

Dersom noen forsøker å påpeke hvor falsk heile denne situasjonen er, så blir man med en gang slengt RASIST etter seg...

Anonymkode: 853e6...ffc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om det er fremprovosert? Hun ble bøtelagt helt uavhengig om det er fremprovosert eller ikke. Det er bøteleggingen som er saken. Hva har om det var fremprovosert eller ikke med saken å gjøre?

Anonymkode: a5fe4...52f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva så om det er fremprovosert? Hun ble bøtelagt helt uavhengig om det er fremprovosert eller ikke. Det er bøteleggingen som er saken. Hva har om det var fremprovosert eller ikke med saken å gjøre?

Anonymkode: a5fe4...52f

Fordi det er respektløst. Det er et terroråsted. 

Anonymkode: c44d0...bda

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva så om det er fremprovosert? Hun ble bøtelagt helt uavhengig om det er fremprovosert eller ikke. Det er bøteleggingen som er saken. Hva har om det var fremprovosert eller ikke med saken å gjøre?

Anonymkode: a5fe4...52f

Det tenker jeg også. Jeg fikk lyst til å ta på meg en burkini og legge meg der selv da jeg hørte om forbudet. For å vise hvor skammelig det er. 

Anonymkode: 61f8b...291

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tenker jeg også. Jeg fikk lyst til å ta på meg en burkini og legge meg der selv da jeg hørte om forbudet. For å vise hvor skammelig det er. 

Anonymkode: 61f8b...291

Ja det er skammelig å ta på seg slike klær når man vet hva Frankrike har vært utsatt for. Det er frekt å kle seg i politiske islamske klær i hele Europa nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gothminister skrev:

Jeg tror du kan ha rett. Så her har man altså iscenesatt en situasjon kun for og få sympati og motstand mot et nødvendig forbud. Ja jeg blir ikke overrasket over hva enkelte kan finne på, alt for og forvare undertrykking av kvinner.

 

image.png

Anonymkode: 61f8b...291

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

 

image.png

Anonymkode: 61f8b...291

Morsom tegnening av noe som er svært alvorlig og som mange her i vesten ikke forstår så mye av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Gothminister skrev:

Ja det er skammelig å ta på seg slike klær når man vet hva Frankrike har vært utsatt for. Det er frekt å kle seg i politiske islamske klær i hele Europa nå.

Herregud. Skal ikke vanlige folk få kle seg i badedrakten de er vant med? Absurd. Har fortsatt ikke sett en terrorist i burkini.

Anonymkode: 61f8b...291

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Skal ikke vanlige folk få kle seg i badedrakten de er vant med? Absurd. Har fortsatt ikke sett en terrorist i burkini.

Anonymkode: 61f8b...291

Et vanlig innlegg som må komme fra en KG jente. Jo folk skal få kle seg som dem vil. Derfor så viktig med forbud på kvinnediskriminerende plagg. Noe Norske bortskjemte jenter ikke forstår så mye av. Ellers hadde de støttet dette nødvendige forbudet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Skal ikke vanlige folk få kle seg i badedrakten de er vant med? Absurd. Har fortsatt ikke sett en terrorist i burkini.

Anonymkode: 61f8b...291

Det som ingen ofrer en tanke, er hvordan det foregår en kamp på vestlig venstreside for å normalisere og bevare bruk av kvinneundertrykkende symboler.

Mens det i landene hvor denne ideologien kommer fra, foregår det en kamp for å få slutt på det.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gothminister skrev:

Et vanlig innlegg som må komme fra en KG jente. Jo folk skal få kle seg som dem vil. Derfor så viktig med forbud på kvinnediskriminerende plagg. Noe Norske bortskjemte jenter ikke forstår så mye av. Ellers hadde de støttet dette nødvendige forbudet.

Sjokk at menn fortsatt vet best hva kvinner bør ha på seg og best kjenner hva som er kvinneundertrykkende. :rolleyes:

Jeg vet i alle fall mer om å være kvinne enn du gjør. Og for min del synes jeg ikke det er sånn at bikini ikke er kvinneundertrykkende. Jeg føler at jeg må se sånn og sånn ut, at jeg kanskje kunne hatt litt større pupper, litt større rumpe, litt smalere ankler osv. Noen ganger hadde det vært fristende å ta på seg en burkini, slik at man ikke hadde blitt målt opp og ned og vurdert etter kroppen, men i stedet etter hva jeg gjør og kan. Men uvitende KG-menn greier vel ikke å sette seg inn i denne typen problemstillinger.. Og uvitende KG-menn har undertrykkende holdninger så lenge de vil bestemme hva kvinner vil ha på, samme om det er burkini eller bikini. La kvinner få velge selv!

Anonymkode: 61f8b...291

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...