Gå til innhold

Er han interessert/betatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger når jeg møter på menn, opplever jeg at de prøver å være morsomme med min lille datter på 4 år, og gir henne oppmerksomhet. De er selvsikre, fram til jeg står nærme dem og prater med dem.

Han siste jeg møtte var slik. Han visste liksom ikke helt hva han skulle si, eller ble stille.

Hva tror dere?

Anonymkode: 2363e...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å tolke om man ikke ser situasjonen selv, og kroppspråket med egne øyne. Kan hende de blir sjenerte da. Si at de ikke må være sjenerte. hehe

Anonymkode: 5ab7a...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt spm ditt? Lurer du på om menn er betatte av din 4 åringen eller "bruker" din 4 åringen for å komme nærme deg men for sjenerte til å kommunisere direkte? 

Anonymkode: fbfae...a8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner ikke helt spm ditt? Lurer du på om menn er betatte av din 4 åringen eller "bruker" din 4 åringen for å komme nærme deg men for sjenerte til å kommunisere direkte? 

Anonymkode: fbfae...a8e

Ja hvem som vet? Kanskje de gjør det for å tilnærme seg meg eller noe?

 

Anonymkode: 2363e...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 28. august 2016 at 2.57, SøtMelon skrev:

Det kan hende at han var interessert, dersom han ble nervøs som du sier :)

Han sa liksom "Øøh" og ikke mer enn det. Men når jeg etterhvert sa "hadebra" til han, så svarte han akkurat det samme :)  Vet ikke om dette kan gå under kategorien speiling?

Anonymkode: 2363e...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa liksom "Øøh" og ikke mer enn det. Men når jeg etterhvert sa "hadebra" til han, så svarte han akkurat det samme :)  Vet ikke om dette kan gå under kategorien speiling?

Anonymkode: 2363e...ad2

Han sa "hadebra" når du sa "hadebra", og du lurer på om det går under kategorien speiling? Kjære deg, det er helt normal høflighet å besvare "hadebra" med det samme. Du trenger å treffe flere menn! :) 

Anonymkode: 159ad...50c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sa "hadebra" når du sa "hadebra", og du lurer på om det går under kategorien speiling? Kjære deg, det er helt normal høflighet å besvare "hadebra" med det samme. Du trenger å treffe flere menn! :) 

Anonymkode: 159ad...50c

Hmm, jeg pleier ikke å svare likt på den måten med andre. Men alle er vel forskjellige :)  Om han bare var høflig, var han sikkert ikke interessert heller.

Anonymkode: 2363e...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og blir også sånn som du forklarer når jeg møter noen med små unger som jeg duller/tuller og er morsom med.

Litt sånn at man blir litt revet med i øyeblikket og står der og lager prompelyder med munnen på åpen gate... Også plutselig står det en annen voksen der og man føler man er litt "tatt på fersken" :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det var noen andre barn der, men min lille jente fikk mest oppmerksomhet :)  Vet ikke hvordan det er med menn og barn, om noen kanskje gjør dette for å imponere/vise at en har gode omsorgsevner?

TS

Anonymkode: 2363e...ad2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...