Gå til innhold

Vold.


Mari Y

Anbefalte innlegg

Noen som har fått med seg saken om Therese som ble slått ned? Jeg fatter ikke hvordan det er mulig! :angry: Jeg blir rett og slett sjokkert over hvordan noen mennesker kan oppføre seg! 

Therese: hvorhen du er, håper jeg at du får det bedre:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, The Phantom skrev:

Det som virkelig er sjokkerende er at det finnes folk som faktisk blir sjokkert når slikt skjer.

På hvilken måte er det sjokkerende? Empati er en ganske vanlig menneskelig følelse. Du burde prøve. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det for noe spesielt med den saken i forhold til andre voldssaker? Jeg har ikke lest om den.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Arabella skrev:

Hva var det for noe spesielt med den saken i forhold til andre voldssaker? Jeg har ikke lest om den.

http://www.dagbladet.no/nyheter/therese-25-er-ute-og-gar-tur-da-hun-moter-to-morke-skikkelser-pa-stien-sa-skjonner-hun-at-noe-er-galt/61104625

 

Anonymkode: 65eb1...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra artikkelen: " Foreløpig har ikke politiet noen spor i saken "

Men, er det ikke mulig å finne voldsforbryterne ut i fra mobiltelefonene deres (hvis de hadde de med seg)?

(Basestasjoner har oversikt over hvilke telefoner som befant seg hvor til hvilke tidspunkt)

Anonymkode: 65eb1...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra artikkelen: " Foreløpig har ikke politiet noen spor i saken "

Men, er det ikke mulig å finne voldsforbryterne ut i fra mobiltelefonene deres (hvis de hadde de med seg)?

(Basestasjoner har oversikt over hvilke telefoner som befant seg hvor til hvilke tidspunkt)

Anonymkode: 65eb1...564

De vet nokk hva de holder på med, Ellers så kan du jo alltids søke jobb som politi.

Anonymkode: 9d454...eac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

De vet nokk hva de holder på med, Ellers så kan du jo alltids søke jobb som politi.

Anonymkode: 9d454...eac

Blir det satt i gang slik type (det med undersøkelse av mobiltlf og basestasjoner) etterforskning i slike saker, eller er det kun i drapssaker det blir gjort?

Anonymkode: 65eb1...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...