Gå til innhold

Når alt blir feil på første date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg snakket med en dame som så søt ut på bilder på en datingside. Vi skrev lett sammen og avtalte å treffes en Fredagskveld ute på byen.

Dama var søt, men veide jo minst det dobbelte av hva bildene viste. Tipper hun veide rundt 130 kilo, på bildene så hun ut som ca 70 kilo. Det var litt turnoff, men vi snakket lett sammen.

Så tok vi noen øl og hun ville også ha vin, noe jeg synes var greit. DA skjedde det som skremte meg vekk fra henne for godt. Hun drakk seg sørpe full og det ble svært pinlig da hun tydeligvis ikke hadde helt kontroll på hverken urin eller promping. Det fortsatte slik ett par timer, men da skyldte jeg på st jeg måtte hjem pga jobb dagen etter. Dama rett og slett tisset på seg mens vi satt ved bordet. Lukten som kom med jevne mellomrom var jo heller ikke akkurat timotei for å si det sånn.

Hun har sendt meg flere meldinger og vil treffes igjen, men helt ærlig hva ville dere gjort? Dama er 43 år gammel og burde vel ha såpass kontroll over kroppens funksjoner til tross for alkohol? 

Jeg må si det frister lite å oppleve dette en gang til. Hun har ikke engang nevnt dette eller unnskyldt seg for det i ettertid. 

Jeg mistenker at hun er svært ivrig etter å tømme i seg alkohol og for tiden har hun ingen jobb heller. Sykmeldt, men jeg vet ikke for hva.

Anonymkode: 7cc39...bc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var ikke akkurat beste starten nei, men hvordan var hun ellers? Kanskje dette var et engangs tilfelle? (er lov å tro)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ha takket nei til ny date. Fordelen med å date er blant annet at man kan velge om man ønsker å utvikle et forhold eller ikke med den andre. Hun skal være en bra fantastisk dame om jeg hadde giddet å prøve på nytt etter at hun hadde drukket seg full og tisset på seg på første date.

Anonymkode: 3dfc2...5d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...