Gå til innhold

De siste dere har hatt sex med, kondom eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, dere jenter!

1) De siste par dere har hatt sex med, enten på byen eller lignende, har de brukt kondom eller ikke?

2) Jeg er jomfru, men er det ikke slik at om man ikke bruker kondom så blir dama gravid med engang, eller må man gjøre det flere ganger?

Anonymkode: 04061...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1: jeg har kun sex med min faste partner gjennom 5 år, så nei vi bruker ikke kondom.

2: ja man kan bli gravid etter å kun ha hatt sex en gang. Dessuten er det andre ting kondom beskytter mot.. så kondom er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har knapt brukt kondom gjennom 30 år med sex. Men det er mest fordi jeg har hatt faste partnere, samt ønske om å få barn. 

Det holder med en sprut for at dama blir gravid, mens andre ganger må man holde på i årevis. Problemet er at man vet ikke det før etter man har hatt sex. 

 

Så bruk kondom med nye og ukjente partnere. Det hjelper også mot kjønnssykdommer. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. De siste gangene har jeg vært flink og brukt kondom, ja. De gangene jeg har hatt sex uten har jeg tatt angrepille og sjekket meg. 

2. Kan bli gravid etter kun en gang, men sannsynligheten for å bli gravid øker jo flere ganger, naturligvis.

Hvor gammel er du? Har du ikke lært dette på skolen?

Anonymkode: 0efec...4a1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Jeg bruker bestandig kondomer i begynnelsen av forhold. Slutter ikke med de før vi begge har vært hos lege å vet at vi er friske. Nå bruker jeg annen prevensjon for å unngå graviditet.

2. Ja du kan bli/gjøre noen gravid første gang dere har sex. Selv med bare forsats kan man bli gravid, så "hoppe av i svingen" anbefales ikke. Så bruk kondom om du ikke vil gjøre noen gravid eller få sykdommer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en liten dråpe gjør at du kan bli gravid. Han trenger ikke komme inni deg en gang uten at det skjer. Det skal veldig lite til. Derfor bør du bruke en eller annen form for beskyttelse :) Kondom er lurt om du ikke kjenner han så godt på grunn av smittesykdommer.

Jeg har nok aldri vært noe flink på kondomfronten, nei. Har brukt det et par ganger, selvfølgelig, men har rocka det altfor ofte uten noe som helst. Lærte da jeg ble gravid. Det ble abort og sia da har jeg tatt p-piller hver eneste dag. De siste to årene har jeg vært i fast forhold : )

Uønsket graviditet og abort er en meget ubehagelig affære, så pass på deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de som har ons, som jo er veldig mange. Mange av de bruker jo ikke kondom når de drar hjem til dama? Er det fordi sannynligheten for å få barn etter første sex med hverandre er veldig liten?

Anonymkode: 04061...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Vi bruker ikke kondom fordi vi er i et fast forhold og foretrekker det slik.

2) Det kan føre til graviditet, med mannen har meget god pull out-game. Man burde bruke kondom om man ikke er i langvarige forhold, da det kan ende opp i uønsket graviditet eller kjønnsykdommer. Det er ikke like godt med kondom, men det føles bedre enn en hylende baby eller kløende klamydia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zaloo skrev:

1) Vi bruker ikke kondom fordi vi er i et fast forhold og foretrekker det slik.

2) Det kan føre til graviditet, med mannen har meget god pull out-game. Man burde bruke kondom om man ikke er i langvarige forhold, da det kan ende opp i uønsket graviditet eller kjønnsykdommer. Det er ikke like godt med kondom, men det føles bedre enn en hylende baby eller kløende klamydia.

Tenk om mannen er utro da.. blir jo mye styr å dra til gynekolog hver mnd. Man bør bruke kondom uansett. 

Anonymkode: 45a49...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Zaloo skrev:

1) Vi bruker ikke kondom fordi vi er i et fast forhold og foretrekker det slik.

2) Det kan føre til graviditet, med mannen har meget god pull out-game. Man burde bruke kondom om man ikke er i langvarige forhold, da det kan ende opp i uønsket graviditet eller kjønnsykdommer. Det er ikke like godt med kondom, men det føles bedre enn en hylende baby eller kløende klamydia.

Hva mener du med meget god pull out game?

Anonymkode: 04061...5f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kattepusen skrev:

1: jeg har kun sex med min faste partner gjennom 5 år, så nei vi bruker ikke kondom.

2: ja man kan bli gravid etter å kun ha hatt sex en gang. Dessuten er det andre ting kondom beskytter mot.. så kondom er viktig :)

Ja, men hva om jeg er på byen og ikke har med meg kondom og blir med dama hjem? Da skal jeg ikke kunne knulle hun?

Anonymkode: 04061...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

1. De siste gangene har jeg vært flink og brukt kondom, ja. De gangene jeg har hatt sex uten har jeg tatt angrepille og sjekket meg. 

2. Kan bli gravid etter kun en gang, men sannsynligheten for å bli gravid øker jo flere ganger, naturligvis.

Hvor gammel er du? Har du ikke lært dette på skolen?

Anonymkode: 0efec...4a1

Så dere menn bruker angrepille også? Ikke bare damene?

Anonymkode: 04061...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men hva om jeg er på byen og ikke har med meg kondom og blir med dama hjem? Da skal jeg ikke kunne knulle hun?

Anonymkode: 04061...5f5

Da stikker du innom 7/11 eller sånn og KJØPER kondom før dere drar hjem.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, kattepusen skrev:

Da stikker du innom 7/11 eller sånn og KJØPER kondom før dere drar hjem.. 

Det der er greit off topic. Hvem gjør det der midt i en slik setting lissom.

Anonymkode: 04061...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det der er greit off topic. Hvem gjør det der midt i en slik setting lissom.

Anonymkode: 04061...5f5

Fornuftige mennesker som ikke vil bli foreldre med noen de ikke kjenner?? Kan også være fornuftig å kjøpe en flaske vann mens man alt er der inne.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AryaKillie

Ts, det høres ikke ut som om du er helt moden til å ha sex enda dersom du ikke vet grunnleggende skolekunnskap om hvordan man blir gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, dere jenter!

1) De siste par dere har hatt sex med, enten på byen eller lignende, har de brukt kondom eller ikke?

2) Jeg er jomfru, men er det ikke slik at om man ikke bruker kondom så blir dama gravid med engang, eller må man gjøre det flere ganger?

Anonymkode: 04061...5f5

1. Nei

2. Det går vanligvis bra, fleste par prøver jo gang på gang før dama endelig blir gravid :) Hvis du er jomfru er det ikke så farlig med kjønnssykdommer heller, da kan du jo ikke ha fått noe og kan dermed heller ikke smitte noen :)

Anonymkode: 39d85...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk om mannen er utro da.. blir jo mye styr å dra til gynekolog hver mnd. Man bør bruke kondom uansett. 

Anonymkode: 45a49...2ca

Hehe, samboeren min er eller kommer ikke til å bli utro. Men joda, om man har sitt tvil eller det er i starten av forholdet så burde man bruke kondom. 

 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med meget god pull out game?

Anonymkode: 04061...5f5

At han drar den ut rett før han kommer. Man burde ikke stole så blindt på denne teknikken, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Nei

2. Det går vanligvis bra, fleste par prøver jo gang på gang før dama endelig blir gravid :) Hvis du er jomfru er det ikke så farlig med kjønnssykdommer heller, da kan du jo ikke ha fått noe og kan dermed heller ikke smitte noen :)

Anonymkode: 39d85...ab4

Bra svar.

Hvorfor bruker du ikke kondom, du syns det er bedre uten? Og hvor pleier du som oftest å komme? Inni fitta eller puppene?

Anonymkode: 04061...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...