Gå til innhold

Trenger tips til bukser, stretchy svarte jeans :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har i en evighet brukt Dr. Denim sine strechy bukser fra Carlings men synes at i det siste så er den modellen jeg har brukt (Solidarity? husker ikke helt hva navnet er) vanligvis er MYE trangere og stoffet farger av noe helt forferdelig og byttet til Moxy, men føler at nå i stedet for at buksene farger av så er problemet mer at buksene er mye gråere i fargen enn før og ikke like svarte. Eller er det bare meg? <.< 

Jeg elsker bukser med høyt liv som er helt stramme hele veien ned til anklene, super svarte og helst en del stretch i stoffet. Ser alltid jenter med super svarte bukser og skjønner ikke hvor de kjøper de, så vær så snill kjære kvinneguiden - hjelp meg! haha. Jeg hater å gå på bukse shopping og har egentlig bare derfor brukt Dr. Denim siden jeg sluttet å gå i tights. 

Jeg er ikke tynn, er 166 og veier 80 kg. Har brukt både M og L i Dr. Denim sine bukser. Jeg er større over hoftene enn ellers så må være high waist. Og er enda bedre om buksa er å finne i butikk slik at jeg får prøvd den på forhånd :)

Håper noen kan hjelpe meg på veien i denne bukse-jungelen, because i'm lost...

 

Anonymkode: eda0a...a73

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er cirka like høye og veier cirka like mye (og jeg tror vi cirka har samme kroppsform).

Har du prøvd buksene fra Gina Tricot? Tror de heter Molly.

Anonymkode: f45a7...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Molly fra Gina, de ligner veldig Dr.Denim sine, men holder litt bedre på fargen synes jeg.

Superflex-buksene fra BikBok er også gode.

Anonymkode: ff2aa...4fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ludolek

Jeg synes BikBok superflex har endret seg i passform siden de første gangene jeg kjøpte de, og har gått over til Floyd sine sorte. Ikke de med ekstremt mye stretch, men en annen modell som kommer i litt ulike farger. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Molly fra Gina Tricot er min favoritt :) Sitter stramt og med høyt liv. Også er den ikke sånn at den vider seg ut etter å ha blitt brukt en stund. Den holder seg like stram hele tiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jegging jane fra cubus. 

Anonymkode: 783cc...564

 

Denne har jeg brukt mye, men når man har lår som er inntil hverandre så blir buksen fryktelig fort slitt i skrittet og mister farge der. Da ser det heelt jævlig ut. Henger meg på tråden din, TS, for jeg er på jakt etter det samme!  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...