Gå til innhold

Hotell i oslo


Gjest Magnifiq

Anbefalte innlegg

Gjest Magnifiq

Hei!

Jeg skal kjøpe hotellovernatting i oslo i en gave til foreldrene mine.

Men hvilket hotell skal jeg velge? 

Sentrum er et must. De kommer kjørende, så det bør være parkering. Frokost på hotellet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg rangerer mine fire favoritthoteller slik:

- Opera (Moderne, sjøutsikt, nyyydelig frokost)

- Bristol (gammelt og ærverdig)

- Folketeateret

- Plaza (helt okei, men litt "utdatert". Nydelig mat)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine bor oftest på Opera om de overnatter i Oslo i forbindelse med show/konserter el.l

Eller Rosenkranz. Tror det nylig er pusset opp. De har skrytt fælt av restauranten der. Paleo heter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min #1 anbefaling:

Hotel Continental.  Fantastisk hotell med lekre rom, deilig frokost og super service rett ved Nationaltheateret. Koster litt, men verdt hver krone spør du meg.  Theatercafeenpakken er et godt tilbud om du vil spandere både middag og overnatting. 

Andre hoteller jeg har bodd på i Oslo i nyere tid:

Thon Opera - ganske nyoppusset hotell ved Oslo S/Operaen. God frokost og lekkert interiør!

Radisson Blu Plaza - utdatert, men helt greit. Baren i toppeteasjen har fantastisk utsikt over Oslo.

Scandic Edderkoppen - styr unna! Slitent hotell og elendig service. De sier innsjekking fra kl. 15.  Vi kom kl. 16, skulle spise middag på Brasserie France kl. 18 og hadde planlagt dusj/skifte på rommet før middag.  Rommet var ikke klart før kl. 17 og det ble en "kattevask" før vi hastet til restauranten. Ingen beklagelse fra de i resepsjonen. "Det er fullt og det er sykdom blant renholdspersonalet," var alt de hadde å si.  Jeg forstår at sånt kan skje, men litt ydmykhet hadde gjort seg.

Scandic Oslo S - nyoppusset med sentral beliggenhet. Hyggelig lobbybar. God frokost.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville valgt Grand hotell, ærverdig og flott.

royal christiania har fab. Frokost!

continental er flott, men hadde ikke så flott frokost som jeg hadde trodd

plaza er litt slitent, men har jo sky bar da

ellers er vel The thief førstevalget om JEg skulle bodd iallefall (sånn uavhengig av pris)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...