Gå til innhold

Vippe extentions


kattiie

Anbefalte innlegg

Noen i Trondheims området som kan anbefale noen som setter på singel vipper billig? Sånn type ikke over 500. Vet mange gjør det privat 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nok heller betalt mer for noen som var virkelig gode. Du kan gjøre stor skade på vippene hvis du gjør det feil, og mange kan få permanente tap av vipper.

Anonymkode: c8a9d...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde nok heller betalt mer for noen som var virkelig gode. Du kan gjøre stor skade på vippene hvis du gjør det feil, og mange kan få permanente tap av vipper.

Anonymkode: c8a9d...838

Men det er bare å sjekke hvordan vipper de bruker. Har selv tatt til mange private før som er like så gode som de dyre salongene 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kattiie skrev:

Men det er bare å sjekke hvordan vipper de bruker. Har selv tatt til mange private før som er like så gode som de dyre salongene 😊 

Har ikke noe med vippene å gjøre, men teknikken og limet. Øynene er en av delene på kroppen din du skal beskytte mest mulig fordi de tåler veldig lite. Tenk så kjipt å ende opp med permanente skader på øynene fordi du ville spare penger. Få det gjort profesjonelt og ordentlig med en gang. Påfyll er ikke så dyrt.

Anonymkode: bec88...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok dessverre ikke et alternativ og betale 1000 kr hver tredje uke. Har gjort det en god periode men så ble det for dyrt. Men hvis de har kurs og vipper som er godkjent så skal det ikke være noe problem. Og det sjekker jeg alltid ut 😊 Gikk til ei med kurs som gjorde det hjemme. Hun tok kun 500 for nytt sett og litt under for påfyll, men hun har dessverre flyttet nå så trenger en ny en 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det hos noen som ikke vet hva dem gjør!  Jeg ble tipset om et billig sted, og dro selvfølgelig dit for å ta vippeextensions for å spare penger.. Det såg veldig bra ut de første dagene, men de var ubehagelige å ha på.  Vippene mine begynte å falle av med de falske, og jeg måtte dra til en profesjonell for å ta dem ut. Mistet seriøst over 50% av mine egne vipper. de fleste knakk av (!!) såg ikke ut!
Så nå har jeg gått rundt i 3mnd og gnidd lakserolje og andre vippeserums i øya 2 ganger om dagen, og endelig er de normale igjen.
Så fraråder deg å gjøre det hos noen som ikke er profesjonelle :icon_frown: Har hatt vippeextensions flere ganger før, gjort av profesjonelle, og alltid vært strålende fornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...