Gå til innhold

Jeg har bursdag, typen ligger redd ved siden av og har ikke gratulert meg...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det teit å føle seg litt glemt?? Han ligger våken ved siden av meg å ser film, men har ikke gratulert meg. Enda jeg har tulla og fjasa med at jeg har bursdag hele kvelden omtrent 😅

Blir skuffet om han glemmer det helt...

Anonymkode: eacf9...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke teit. Men, samtidig er det lett å glemme, selv de enkleste ting. Det gjør han ikke til en idiot av den grunn. Kan du ikke bare si det til ham i en spøkefull tone, og se hva som skjer? :) 

 

Gratulerer med dagen forresten! :smilyblomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du har bursdag i dag, fredag? For da bør du ta ein dose med chill pills, dagen har knapt begynt og han har god tid til å si gratulerer med dagen..

Kanskje han har blitt smått irritert over all tullinga og fjasinga di, det hadde eg blitt i hvert fall.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han er jo redd for å gratulere deg 😂

 

Men jeg er tøff: Gratulere med dagen!!! 

Anonymkode: 871cd...91c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, NordTroll skrev:

Mener du at du har bursdag i dag, fredag? For da bør du ta ein dose med chill pills, dagen har knapt begynt og han har god tid til å si gratulerer med dagen..

Kanskje han har blitt smått irritert over all tullinga og fjasinga di, det hadde eg blitt i hvert fall.

 

Hva er galt med litt fjas og tulling? :vetikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er han redd?

Anonymkode: 675f5...970

Skal stå rett.. som i rett ved siden av 😅 

 

Og takk for gratulasjoner!!

Ts

Anonymkode: eacf9...0a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Rumle skrev:

Hva er galt med litt fjas og tulling? :vetikke: 

Føler det blir veldig masete om man holder på hele kvelden med å tulle og fjase om at man har bursdag. Eg trenger ikkje å bli påminnet det ein hel kveld liksom, da blir eg bare irritert og ender med å gi litt faen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, NordTroll skrev:

Føler det blir veldig masete om man holder på hele kvelden med å tulle og fjase om at man har bursdag. Eg trenger ikkje å bli påminnet det ein hel kveld liksom, da blir eg bare irritert og ender med å gi litt faen.

Forstår :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Fyfaen! Har du hatt bursdag i hele 49 minutt og han har ikke gratulert deg?!? DUMP! 

54 nå...

Anonymkode: f8e7b...887

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest noe tilfeldig
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

54 nå...

Anonymkode: f8e7b...887

 

1 minutt siden, Rumle skrev:

55! :laugh:

Det er som jeg sier: typisk mannfolk, de er alle noen SVIN! Han er sikkert narsissist!! Dump han TS! DUMP. Stor varm Bursdagsklem fra meg ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gratulerer aldri noen før selve dagen er der. Det må være etter natten. Mulig han tenker som meg :) 

Anonymkode: 5593f...f29

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

 

Det er som jeg sier: typisk mannfolk, de er alle noen SVIN! Han er sikkert narsissist!! Dump han TS! DUMP. Stor varm Bursdagsklem fra meg ❤️ 

DOBBELDUMP sier nå jeg :kjempesinna:

Anonymkode: f8e7b...887

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

 

Det er som jeg sier: typisk mannfolk, de er alle noen SVIN! Han er sikkert narsissist!! Dump han TS! DUMP. Stor varm Bursdagsklem fra meg ❤️ 

Jepp, her er det hevet over enhver tvil at en psykopatologi er inne i bildet. Jeg som deg tenker i retning av narsissistisk personlighetsforstyrrelse utifra den beskrivelsen TS gir av sykdomsbildet. Her er det soleklart snakk om varig svekkede sjelsevner og sykelig selvfokus. 

Milde måne! Fy faderrullan! DUMP HAN! 

Jeg får bidra med å spre litt empati jeg da : Gratulerer så mye med dagen TS , hipp hupp happ hurra! :duskedame:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerte han deg ikke rett etter midnatt? Og du har påpekt det flere ganger for ham kort tid etter midnatt?

Her ville jeg hatt forståelse for det om det ikke kom noen gratulasjon. Du har jo ødelagt hele øyeblikket.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med dagen! :) Det kan godt hende at det har gått i glemmeboken. Jeg vil sterkt oppfordre deg til å legge vekk såre følelser. Jeg skjønner at du blir skuffet, men det er nok ikke noe vondt ment. Du kan jo tøyse litt med det nå også. "Husker du hva vi snakket om i går?" "Har du ikke glemt noe?" på en litt tullete måte. 

Anonymkode: 45880...6e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...