Gå til innhold

Hvorfor har jeg disse fettvalkene?


Kimtony

Anbefalte innlegg

Hvorfor? Er heller ikke noe særlig fet, veier 79kg. Men når jeg lener meg framover etc, så ser man tydelig valkene?

 

Endret av Kimtony
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De aller fleste får da bulker på magen når man vrir seg fremover? 

Anonymkode: 30b95...c6b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste får da bulker på magen når man vrir seg fremover? 

Anonymkode: 30b95...c6b

Joda, men bulkene mine er store. Veldig også. 

Anonymkode: 19988...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du slank når du står ? Alle er litt forskjellig og du er vel av dem da som lagrer energien din, fettet, akkurat under huden på magen. Som mange damer jo egentlig gjør. Er slik selv. Mens en venninne er av de som lagrer det over rompa. Vi veier omtrent det samme, men har helt forskjellig form.

Anonymkode: f4bac...68c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke slank deg eller ta noen hersens operasjon. Spis mindre og tren mer, det der kommer av spisevaner. Drikk mer vann, tren 3-4 ganger i uka og slutt med snop og sånt på hverdagene. Mindre pasta, ris o.l. Da skal du se at fettvalkene forsvinner. Jeg hadde ganske like for 2 måneder siden og nå har jeg gått ned 4 kilo fra 20. juni til nå. Det blir stor forskjell. Magen min er verst, men jogger for harde livet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du slank når du står ? Alle er litt forskjellig og du er vel av dem da som lagrer energien din, fettet, akkurat under huden på magen. Som mange damer jo egentlig gjør. Er slik selv. Mens en venninne er av de som lagrer det over rompa. Vi veier omtrent det samme, men har helt forskjellig form.

Anonymkode: f4bac...68c

Kimtony er dame?

Anonymkode: 0b71d...f2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Catliner skrev:

Ikke slank deg eller ta noen hersens operasjon. Spis mindre og tren mer, det der kommer av spisevaner. Drikk mer vann, tren 3-4 ganger i uka og slutt med snop og sånt på hverdagene. Mindre pasta, ris o.l. Da skal du se at fettvalkene forsvinner. Jeg hadde ganske like for 2 måneder siden og nå har jeg gått ned 4 kilo fra 20. juni til nå. Det blir stor forskjell. Magen min er verst, men jogger for harde livet. 

Så "Spis mindre og tren mer" kan ikke defineres som slanking? :popcorn:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe joda, helt sikkert, tenkte mer på slanking og som å spise mindre og kun det. Mente ikke være frekk eller noe :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kimtony er dame?

Anonymkode: 0b71d...f2f

Oooobs. Litt kjapp der. Men enda mer vanlig er han jo da. De alle fleste menn har jo "bagasjen" på magen.

Anonymkode: f4bac...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Catliner skrev:

Ikke slank deg eller ta noen hersens operasjon. Spis mindre og tren mer, det der kommer av spisevaner. Drikk mer vann, tren 3-4 ganger i uka og slutt med snop og sånt på hverdagene. Mindre pasta, ris o.l. Da skal du se at fettvalkene forsvinner. Jeg hadde ganske like for 2 måneder siden og nå har jeg gått ned 4 kilo fra 20. juni til nå. Det blir stor forskjell. Magen min er verst, men jogger for harde livet. 

Jeg som trodde at å spise mindre og trene mer var å slanke seg...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okeii kvinner,, så er slanking også trene og mindre mat. Herregud så sa jeg feil da. Heng meg liksom

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du slank når du står ? Alle er litt forskjellig og du er vel av dem da som lagrer energien din, fettet, akkurat under huden på magen. Som mange damer jo egentlig gjør. Er slik selv. Mens en venninne er av de som lagrer det over rompa. Vi veier omtrent det samme, men har helt forskjellig form.

Anonymkode: f4bac...68c

Jupp når jeg står. Men når jeg lener meg framover skjer det der.

Har også gått ned 6 kg men fortsatt samme greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Catliner skrev:

Ikke slank deg eller ta noen hersens operasjon. Spis mindre og tren mer, det der kommer av spisevaner. Drikk mer vann, tren 3-4 ganger i uka og slutt med snop og sånt på hverdagene. Mindre pasta, ris o.l. Da skal du se at fettvalkene forsvinner. Jeg hadde ganske like for 2 måneder siden og nå har jeg gått ned 4 kilo fra 20. juni til nå. Det blir stor forskjell. Magen min er verst, men jogger for harde livet. 

Har gjort det i 2-3 mnd nå. Gått ned 6 kg, men de valkene er enda der. Veier 82 nå. Skal jeg liksom gå ned til 70kg? 

Er 188

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du slank når du står oppreist tro jeg jeg ville gått for trening av magemuskler og ikke mer vektnedgang. Du er da lett nok. Ev godta deg selv som du er.

Anonymkode: f4bac...68c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du slank når du står oppreist tro jeg jeg ville gått for trening av magemuskler og ikke mer vektnedgang. Du er da lett nok. Ev godta deg selv som du er.

Anonymkode: f4bac...68c

Ja ikke noe megafeit når jeg står nei. Men når jeg lener meg framover derimot, da ser man tydelig fettvalkene..

Men hva vil trening av magemuskler hjelpe her? Må jeg ikke bli kvitt all det fettet?

Anonymkode: 4855e...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er pågrunn av kaker og brus!:ironi:

Nei, det er nok fordi du har en menneskekropp og veier mer enn 20 kg.
 

Endret av Zaloo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...