Gå til innhold

Legger skjebnekort for 2 stykker:) Først til mølla.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjebnekort er 7-kort. Jeg trekker 7 tilfeldige kort som skal si litt om livet ditt om hvordan helgen din vil bli.

PS: Jeg har ikke gått engleskole.

Anonymkode: 2be65...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjebnekort er 7-kort. Jeg trekker 7 tilfeldige kort som skal si litt om livet ditt om hvordan helgen din vil bli.

PS: Jeg har ikke gått engleskole.

Anonymkode: 2be65...051

Ja takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Leopanter skrev:

:vinke:

 

Hei.

Første kort representerer deg, og her får jeg et blomsterkort. Det vil si at du er en person som liker å gjøre godt for andre og aldri har det godt når de nær deg sliter. Neste kort er rytteren; du får en beskjed. Tredje er et fjell, som representerer en utfordring. Fjerde kort er liljen som kan representere en av to ting avhengig av kortene rundt. Enten jobb eller helse. Neste kort er nøkkelen, som representerer en snarlig løsning. Sjette kort er kvinnen og siste en hunden. Kvinne- og hundekortet sammen betyr at dette er en kvinnelig venn av deg. Så summa summarum: Du får en tøff utfordring i nær fremtid med helsen din eller arbeidet, men du får hjelp av din beste venninne innen helgen er omme.

Ha en fin kveld:)

Anonymkode: 2be65...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jaaa:)

Du ble nummer to.

Ditt første kort som representerer deg er ljåen. Dette er ikke et negativt kort ved mindre kortene rundt er svært negative. Du er en person i opprør og som trenger å løsrive deg fra en situasjon. Kort nummer to er slangen. Slangen representerer først og fremst visdom. Du har lært din lekse og kommer forhåpentligvis styrket ut av situasjonen. Kort nummer tre er skyene. Det representerer uro og ustabilitet. Du er kanskje tynget av bekymringer. Fjerde kort er hunden. Dette representerer en god venn og sammen med kort nummer fem, tårnet, tyder det på en gammel venn. (tårn-kortet er et nøytralt kort som representerer noe eldre). Sjette kort er trekassen, som står for stagnasjon alene. Det kan hende det tar noe tid å komme over eventuelle utfordringer som du har nå. Siste kort er reven. Den er litt slu. Det er en advarsel om å ikke stole på hvem som helst og bruke magefølelsen og kløkt.

Dessverre ikke bare positive kort for deg, kisskissbangbang. Men som sagt har jeg ikke gått engleskolen og du kan ta meg og skjebnekortene mine med en suppeskje salt:)

Ha en finfin aften:)

Anonymkode: 2be65...051

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

PS: Jeg har ikke gått engleskole.

Anonymkode: 2be65...051

Hva!? Jeg lar meg ikke spå av ufaglærte!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjebnekort er 7-kort. Jeg trekker 7 tilfeldige kort som skal si litt om livet ditt om hvordan helgen din vil bli.

PS: Jeg har ikke gått engleskole.

Anonymkode: 2be65...051

Jeg og vil prøve😊 interresant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal spå flere i morgen. Spår at det blir tøft for meg å stå opp i morgen om jeg ikke slår av dataen og legger meg nå.

 

 

Anonymkode: 2be65...051

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du ble nummer to.

Ditt første kort som representerer deg er ljåen. Dette er ikke et negativt kort ved mindre kortene rundt er svært negative. Du er en person i opprør og som trenger å løsrive deg fra en situasjon. Kort nummer to er slangen. Slangen representerer først og fremst visdom. Du har lært din lekse og kommer forhåpentligvis styrket ut av situasjonen. Kort nummer tre er skyene. Det representerer uro og ustabilitet. Du er kanskje tynget av bekymringer. Fjerde kort er hunden. Dette representerer en god venn og sammen med kort nummer fem, tårnet, tyder det på en gammel venn. (tårn-kortet er et nøytralt kort som representerer noe eldre). Sjette kort er trekassen, som står for stagnasjon alene. Det kan hende det tar noe tid å komme over eventuelle utfordringer som du har nå. Siste kort er reven. Den er litt slu. Det er en advarsel om å ikke stole på hvem som helst og bruke magefølelsen og kløkt.

Dessverre ikke bare positive kort for deg, kisskissbangbang. Men som sagt har jeg ikke gått engleskolen og du kan ta meg og skjebnekortene mine med en suppeskje salt:)

Ha en finfin aften:)

Anonymkode: 2be65...051

Tusen takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...