Gå til innhold

misfornøyd likesom med kroppen min, hva synes dere.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har vært tykk og det veier 130 kg. For to år siden forsøt jeg å gå ned i vekten.

Jeg har blitt 80 kg i løpet av 2 år. Jeg trent mye og hadde begrenset mat gjennomsnitt.

Jeg er glad for å kunne den men har aldri kjent at det kunne påvirke meg. Det var pga ei jenta som sa til meg.. Du vil bli en vakker gutt dersom du hadde god vekt.

Jeg begynte å hate maten, har ikke noe lyst å spise. Jeg blir tykk med en gang hvis jeg spiser noen som inneholder fetter. 

Jeg vekter vekten min hele tiden og hele tiden opptatt om dette. 

 

Jeg begynte å kaste opp alle maten slik at jeg unngå å bli tykk og fikk jeg en betennelse i spiserøret mitt. Dvs at jeg lei meg hele tiden og vit ikke hva er løsninga for slik?

 

Har noen opplevde dette ? Hva skall jeg gjøre?

 

Se på bildene slik at merker forskjellen!

FullSizeRender-1.jpg

FullSizeRender.jpg

Anonymkode: 98432...d97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du bør gå til legen. Virker som om at du har en spiseforstyrrelse. Du kan få hjelp for dette. 

 

Anonymkode: 7315c...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått en spiseforstyrrelse og bør virkelig oppsøke hjelp. Man skal ikke ha et slikt forhold til mt som du beskriver. Ta kntakt med helsepersonell og beskriv det du skriver her så vil du bli henvist videre til de instanser som kan hjelpe deg. Lykke til!

Anonymkode: f767b...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser forøvrig flott ut på både før og etter bildet og du trenger i vertfall ikke å miste mere vekt!

Anonymkode: f767b...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min bror veide nesten like mye som deg, gikk plutselig ned enormt mye i vekt og er i dag tynn. Han får panikk om han ser at vekta har gått opp 1 eller 2 kg, og han spiser veldig lite. Han har også en spiseforstyrrelse. Han ser ikke selv at han er tynn og tror fortsatt han er feit. Han nekter derimot å innrømme det og vil ikke søke hjelp, men alle oss rundt han skjønner at han har problemer med maten. Om han ville fått en diagnose er jeg ikke sikker på da, men han sliter med selvbildet og vekten. Få deg hjelp kjære deg, kontakt legen din. 

Anonymkode: 56bda...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etterbildet ser bra ut. Hvis jeg var deg hadde jeg nå heller forsøkt å gå OPP i vekt nå. Ikke med sjokolade, men med muskler og kylling. Så lærer du å elske maten fordi den hjelper deg å nå målet ditt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser flott ut. Men som andre her skriver virker det som du har utviklet en spiseforstyrrelse. Dette bør du gå til legen med.

Anonymkode: bece8...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...