Gå til innhold

Arbeidsgiver betaler ut permisjonspenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange av dere som får permisjonspenger utbetalt av arbeidsgiver får feriepenger for hele perioden? 

Anonymkode: 164ae...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør, mannen gjør ikke. Han fikk utbetalt mer i permisjon Pga utregninger og overtid før permisjonen, men han fikk ikke feriepenger for de ukene han var i permisjon. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har permisjon nå. Kan jeg finne ut om jeg får feriepenger for hele perioden uten å måtte spørre arbeidsgiver?

 

TS

Anonymkode: 164ae...1e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har permisjon nå. Kan jeg finne ut om jeg får feriepenger for hele perioden uten å måtte spørre arbeidsgiver?

TS

Anonymkode: 164ae...1e8

Spør en kollega som har vært i permisjon ila de siste par årene? 

Anonymkode: 92234...dd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har permisjon nå. Kan jeg finne ut om jeg får feriepenger for hele perioden uten å måtte spørre arbeidsgiver?

 

TS

Anonymkode: 164ae...1e8

Har aldri hørt om noen som får betalt full lønn direkte fra arbeidsgiver som ikke også får fulle feriepenger. Jobber du i det offentlige får du det i alle fall. Ellers vil det jo normalt stå i personalhåndboken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo stå på lønnsslippen. Får du fulle feriepenger, vil jo feriepengegrunnlaget øke også etter de ca 50 dagene nav dekker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands
8 timer siden, Glitnir skrev:

Har aldri hørt om noen som får betalt full lønn direkte fra arbeidsgiver som ikke også får fulle feriepenger. Jobber du i det offentlige får du det i alle fall. Ellers vil det jo normalt stå i personalhåndboken. 

Ikke meg som er TS, men så bra at det er sånn! Vil man da altså få feriepenger utbetalt på vanlig måte? Altså at de som har foreldrepermisjon neste år får vanlig med feriepenger sommeren 2018?

Og vil man få de utbetalt den måneden man har satt opp at man skal ta ut ferie i permisjonen sin? Jeg har f.eks. satt opp at jeg vil ta ferien min i februar 2017. Vil jeg da få feriepenger sammen med foreldrepenger i februar? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Sunhands skrev:

Ikke meg som er TS, men så bra at det er sånn! Vil man da altså få feriepenger utbetalt på vanlig måte? Altså at de som har foreldrepermisjon neste år får vanlig med feriepenger sommeren 2018?

Og vil man få de utbetalt den måneden man har satt opp at man skal ta ut ferie i permisjonen sin? Jeg har f.eks. satt opp at jeg vil ta ferien min i februar 2017. Vil jeg da få feriepenger sammen med foreldrepenger i februar? 

Kan ikke snakke for andre, men hos oss får vi utbetalt feriepengene i juni som vanlig. Det er bare hvis man slutter at man kan få feriepengene på et annet tidspunkt enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...