Gå til innhold

Tightsmannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, holder han på ennå? Tidligere ble han kalt trusemannen. Har fått sms fra han jeg og i sin tid.

Anonymkode: e6a23...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet! Kan huske å ha sett denne Tights-mannen på et program som gikk på TVNorge for noen år siden som het "Norges herligste". Trist å se at han har fått pedofile tendenser og anbefaler folk å absolutt være obs på hva døtrene får av forespørsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Slike "tights" ser aldri særlig bra ut på noen, uansett om det er menn eller kvinner...

Anonymkode: 579a0...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Slike "tights" ser aldri særlig bra ut på noen, uansett om det er menn eller kvinner...

Anonymkode: 579a0...653

Det var det du hang deg opp i ja.

Anonymkode: e6a23...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Turin skrev:

Herlighet! Kan huske å ha sett denne Tights-mannen på et program som gikk på TVNorge for noen år siden som het "Norges herligste". Trist å se at han har fått pedofile tendenser og anbefaler folk å absolutt være obs på hva døtrene får av forespørsler.

Eh...er det samme fyr da??

Anonymkode: bdc40...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article9448235.ece

Pass på hva døtrene deres får av forespørsler, han har til og med spurt 8 åringer om å få brukte tights osv av dem.

 

Anonymkode: 7cd74...0b8

Artikkelen er fra 2014 ser jeg nå, men han holder på ennå, bare å google navnet hans. Hun som delte dette på facebook hadde han på vennelista (av typen som godtar alle tydeligvis) - men så fikk hun masse rare meldinger om at han ville kjøpe stringtrusene hennes for 500 kr stk, så da googlet hun navnet hans og fant masse om han, han har blitt dømt flere ganger og politiet vet ikke hva de skal gjøre med han.
Han burde fått forbud mot å ha data og mobil er i alle fall første bud... 

 

Anonymkode: 7cd74...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo hende han er her på kg, syns jeg har sett noen trusemenn her på seksualforumet...

Hvis du leser dette du truse-/tightsmann - det er ufyselig det du driver med! Finn deg en ny hobby!

Anonymkode: 7cd74...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh...er det samme fyr da??

Anonymkode: bdc40...bde

Er det nok ikke. Han som var på tv holder vel til på sørlandet og har ikke gjort noe galt såvidt jeg vet.  

Anonymkode: 56deb...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville med glede solgt mine brukte tights til han, viktig å tenke litt økonomi i disse nedgangstider. 

I tillegg kan ikke han faren være helt god, her tilbyr han datteren deres noen lettjente ukepenger også går han og heller anmelder stakkaren. Er det marked for det så ser jeg ikke helt problemet, han får brukte tights og jenta får penger. Det er en win-win situasjon for dem begge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, QQbaby skrev:

Jeg ville med glede solgt mine brukte tights til han, viktig å tenke litt økonomi i disse nedgangstider. 

I tillegg kan ikke han faren være helt god, her tilbyr han datteren deres noen lettjente ukepenger også går han og heller anmelder stakkaren. Er det marked for det så ser jeg ikke helt problemet, han får brukte tights og jenta får penger. Det er en win-win situasjon for dem begge :)

Du får skrive til han :) Kanskje du blir rik. Men be om forhåndsbetaling :)

Anonymkode: 7cd74...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste hadde vært å blakke han for penger, og bedt om underbuksene hans. Så hadde han fått smake sin egen medisin.

Anonymkode: e6a23...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eh...er det samme fyr da??

Anonymkode: bdc40...bde

Var litt for rask til å konkludere ja. Er nok ikke samme fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det nok ikke. Han som var på tv holder vel til på sørlandet og har ikke gjort noe galt såvidt jeg vet.  

Anonymkode: 56deb...fe0

Ja, beklager det altså. Trodde det var snakk om ham siden det sto "Tightsmannen". Lønner seg å lese litt mer enn overskriften for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...