Gå til innhold

Klør og sår rundt skjeden etter ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For 2 uker siden hadde jeg et ONS, vi brukte ikke kondom. Jeg kjenner personen godt og vi snakket om det på forhånd, om når vi testa oss sist osv. Jeg testa meg for klamydia for en måned siden og resultatet var negativt. Han hadde også testa seg nylig og var fri for det.. Nå, de siste dagene, har jeg klødd som bare juling nedentil. I tillegg er jeg veldig sår, for eksempel i går når jeg var kåt og veldig våt skulle jeg bruke dildoen min men det brant i skjeden når jeg brukte den. Har aldri gjort det før... Har også nettopp hatt mensen og nå er utfloden blodig, noe den heller ikke har brukt å vært etter mensen. Når mensen er over er den over, men nå har jeg rødlig utflod og som sagt klør jeg så vanvittig. Klør jeg meg for lenge utenpå trusa så blir det vondt og sårt, og jeg må beherske meg og la være å klø.. 

Jeg tør ikke gå til legen med dette.. Gynekologen jeg bruker å gå til er mange timer unna og jeg har ikke tid til å oppsøke henne på ganske lenge.. Tror dere dette kan være sopp? Jeg har hatt sopp før, og har egentlig de symptomene som jeg hadde på sopp sist, men kløen og svien er nytt.. Har ikke sett meg med speil nedentil men sjekka når jeg var på do i sted og jeg er veldig rød og irritert på hele kjønnsorganet egentlig... :( Begynner å bli veldig plagsomt for klør meg jo hele tiden og det er uutholdelig om jeg feks bare skal på butikken, må flere ganger gjemme meg bak ei butikkhylle eller noe for å krysse beina slik at det skal slutte. Noen som har vært borti lignende? Jeg lutker ikke dårlig nedentil, alt er som normalt ellers.. 

Anonymkode: a4cca...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres litt ut som de samme symptomene som jeg hadde. Kom frem til at det var urinveisinfeksjon. Gikk over etter 5-6 dager. 

Anonymkode: f000d...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sopp eller bvi? Det kan være klamydia og. En test er ikke 100% sikker. Og bruk kondom. 

Anonymkode: 53ee9...b5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Høres litt ut som de samme symptomene som jeg hadde. Kom frem til at det var urinveisinfeksjon. Gikk over etter 5-6 dager. 

Anonymkode: f000d...cc8

Takk for raskt svar, jeg har aldri hatt UVI men det svir ikke når jeg tisser. Litt på selve kjønnsorganet men ikke i urinrøret om du skjønner?

Anonymkode: a4cca...814

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sopp MANGE ganger, og kløen er alltid helt lik hos meg.. hadde testet meg. kan du ikke få gynekolog nærmere??

Anonymkode: 02dd3...f44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for raskt svar, jeg har aldri hatt UVI men det svir ikke når jeg tisser. Litt på selve kjønnsorganet men ikke i urinrøret om du skjønner?

Anonymkode: a4cca...814

Ja. Svei ikke hos meg heller. Gikk som sagt over etter noen dager, men var selvfølgelig hos gyno og testet meg senere (fikk ikke time før om et par uker), men der var alt i orden. 

Anonymkode: f000d...cc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du kjenner han er det ikke one night stand 

Anonymkode: 9542a...ece

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange andre kjønnssykdommer enn klamydia. Om du har sår, så kan du ha herpes. Blodig utflod kan skyldes andre bakterier enn klamydia. Mycoplasma genitalis, urethritt og mye mer.

Anonymkode: d5665...9dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom deg til lege. Ikke stol på ons. De sier hva du vil høre. Og for deg selv og helsen din beskytt deg kvinne!!!

Anonymkode: 7b4a9...857

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En quick fix er å smøre deg med yoghurt naturell nedentil for å lindre kløen. Tro meg, det hjelper. Bruk en bomullsdott f.eks. Du MÅ ikke få henvisning til gynekolog, kan ta det hos fastlege eller privat klinikk. 

Anonymkode: eb79b...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

En quick fix er å smøre deg med yoghurt naturell nedentil for å lindre kløen. Tro meg, det hjelper. Bruk en bomullsdott f.eks. Du MÅ ikke få henvisning til gynekolog, kan ta det hos fastlege eller privat klinikk. 

Anonymkode: eb79b...177

Det hjelper ikke om man har for eks gonoré. Man bør teste seg for kjønnssykdommer når man har symptomer med blødninger og sår. Og mange mener det egentlig ikke hjelper så mye mot verken sopp eller bakteriell vaginose heller. Det må behandles med egne medikamenter mot dette. 

Anonymkode: d5665...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...