Gå til innhold

Hvordan sminke meg for å se litt eldre ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er en høvelig ung kvinne med litt barnslige trekk i ansiktet. Ønsker å kunne sminke meg på en måte som får meg til å se mer voksen ut, vet bare ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Hadde blitt takknemlig for noen tips :) 

Anonymkode: 86509...471

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ikke brydd meg om det hvis jeg var deg. Mye sminke (foundation o.l som du drar rundt i ansiktet) gjør at du fort får rynker og uren hud. Hilsen meg på 20 som også ser veldig ung ut, men dropper mye sminke og smører heller med en god fuktighetskrem. Du vil være evig glad når du runder 30 for at du ser så ung ut ;) Jeg vet det er irriterende av og til, men er det så farlig hvor gammel andre tror du er da? Jaja, så får folk tro at jeg er den 10 år yngre lillesøstra til samboeren min liksom, men det spiller jo egentlig ingen rolle hva andre tror. 

Anonymkode: 79aee...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg er en høvelig ung kvinne med litt barnslige trekk i ansiktet. Ønsker å kunne sminke meg på en måte som får meg til å se mer voksen ut, vet bare ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Hadde blitt takknemlig for noen tips :) 

Anonymkode: 86509...471

Du må bli litt med kantete i fjeset, de med runde fjes ser ofte unge ut. 

Bruk contouring, mørk skygge under kinnbein, lyst over - se på youtube for videoer.

Napp brynene i en pen bue og farg de litt mørkere, og ha øyeskygge som du skråner i globalen og brun mørk mascara.

du kan jo alltids tegne på noen rynker og hehehe :D

 

Anonymkode: 9f556...b84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bruker kajal og litt mørk leppestift, ser du kanskje eldre ut.

Anonymkode: 1a37e...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...