Gå til innhold

Sex med fuckfriend!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex i går med en potensiell fuckfriend. Han hadde en gigantisk penis og er ordentlig sår nedentil i dag. Jeg er ikke spesielt trang eller vid, mer normal av hva jeg har hørt før og føler på selv. Men dette var bare vondt..han var ikke nødvendigvis alt for lang tipper ca 19-20 cm, men var tykkelsen som jeg sleit mest med. Hadde ikke sjans til å få fingrene mine rundt og den var tykkere enn underarmen min. Vi brukte sikkert 25 min bare på forvspill og i det hele tatt komme i gang. Tror dere jeg vil tilpasse meg dette eller blir det smertefullt hver gang? Han er sykt kjekk og tenner så sykt på utseende på penisen hans også selv om den er stor (helt rett og i tillegg litt soppformet). 

Anonymkode: 47852...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan fint ta over for deg:sikle:

Anonymkode: 939c5...394

Vil gi det noen forsøk til jeg ;)

Anonymkode: 47852...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vil gi det noen forsøk til jeg ;)

Anonymkode: 47852...399

You go girl :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Uredd skrev:

You go girl :tommelsmil:

Tror du det er noe jeg kan tilpasse meg til? 

Anonymkode: 47852...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Se på det som en morsom utfordring, noe du kan lære deg å like og - ja - venne deg til. Jeg hadde et forhold til en "gigant" en gang og vente meg gradvis til det. Skal innrømme at han aldri kunne ta meg så veldig hardt, men digg var det :P

Anonymkode: deeb5...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Gutter som blir kåt av å lage en tråd der de later som de er en jente''

Anonymkode: b8fc8...7aa

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:fnise: Se på det som en morsom utfordring, noe du kan lære deg å like og - ja - venne deg til. Jeg hadde et forhold til en "gigant" en gang og vente meg gradvis til det. Skal innrømme at han aldri kunne ta meg så veldig hardt, men digg var det :P

Anonymkode: deeb5...df7

Var det diggERE enn en mindre som kanskje passere deg litt bedre? :) 

Anonymkode: 47852...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det diggERE enn en mindre som kanskje passere deg litt bedre? :) 

Anonymkode: 47852...399

Nei. Annerledes.

Mistenker han over her har rett og trekker meg ut av tråden.

Anonymkode: deeb5...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

''Gutter som blir kåt av å lage en tråd der de later som de er en jente''

Anonymkode: b8fc8...7aa

Jeg er ikke en gutt. Må da være lov til å spørre når dette er noe jeg tenker veldig mye på..

Anonymkode: 47852...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du det er noe jeg kan tilpasse meg til? 

Anonymkode: 47852...399

Uten å vite vil jeg anta det. Men spiller det noen rolle hva andre mener? Er vel bare å prøve og se vel? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.8.2016 at 14.55, AnonymBruker skrev:

Hadde sex i går med en potensiell fuckfriend. Han hadde en gigantisk penis og er ordentlig sår nedentil i dag. Jeg er ikke spesielt trang eller vid, mer normal av hva jeg har hørt før og føler på selv. Men dette var bare vondt..han var ikke nødvendigvis alt for lang tipper ca 19-20 cm, men var tykkelsen som jeg sleit mest med. Hadde ikke sjans til å få fingrene mine rundt og den var tykkere enn underarmen min. Vi brukte sikkert 25 min bare på forvspill og i det hele tatt komme i gang. Tror dere jeg vil tilpasse meg dette eller blir det smertefullt hver gang? Han er sykt kjekk og tenner så sykt på utseende på penisen hans også selv om den er stor (helt rett og i tillegg litt soppformet). 

Anonymkode: 47852...399

Stemme :) hmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 25.8.2016 at 14.55, AnonymBruker skrev:

Hadde sex i går med en potensiell fuckfriend. Han hadde en gigantisk penis og er ordentlig sår nedentil i dag. Jeg er ikke spesielt trang eller vid, mer normal av hva jeg har hørt før og føler på selv. Men dette var bare vondt..han var ikke nødvendigvis alt for lang tipper ca 19-20 cm, men var tykkelsen som jeg sleit mest med. Hadde ikke sjans til å få fingrene mine rundt og den var tykkere enn underarmen min. Vi brukte sikkert 25 min bare på forvspill og i det hele tatt komme i gang. Tror dere jeg vil tilpasse meg dette eller blir det smertefullt hver gang? Han er sykt kjekk og tenner så sykt på utseende på penisen hans også selv om den er stor (helt rett og i tillegg litt soppformet). 

Anonymkode: 47852...399

Første gang jeg har hørt en kvinne(?) bruke "helt rett og soppformet" som kompliment.

Er soppformet bra? Hvorfor det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, applestories skrev:

Første gang jeg har hørt en kvinne(?) bruke "helt rett og soppformet" som kompliment.

Er soppformet bra? Hvorfor det? :klo:

Det kjennes bedre ut i åpningen hvor dama har mest følelse. 

Anonymkode: a22a1...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kjennes bedre ut i åpningen hvor dama har mest følelse. 

Anonymkode: a22a1...2d7

Bedre hvordan? Eventuelt - hvordan merkes det?

Aldri hørt noen kommentere det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, applestories skrev:

 

Bedre hvordan? Eventuelt - hvordan merkes det?

Aldri hørt noen kommentere det før.

Hehe.. det føles bare deiligere ut når penisen med soppform føres inn og ut av vagina spesielt. Litt vanskelig å beskrive egentlig hvordan det føles. Men det handler nok en del om preferanser. 

Anonymkode: a22a1...2d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe.. det føles bare deiligere ut når penisen med soppform føres inn og ut av vagina spesielt. Litt vanskelig å beskrive egentlig hvordan det føles. Men det handler nok en del om preferanser. 

Anonymkode: a22a1...2d7

Tror nok du har helt rett i det med preferanser - veldig soppformet vil jo bare føles som den sitter litt fast (er min erfaring), vi jenter et jo like forskjellige på innsiden som gutta er på utsiden :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...