Gå til innhold

Hva synes dere om slengbukser ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Merket i det siste at slengbukser er kommet inn igjen, så får noen uker siden kjøpte jeg meg en. Jeg har aldri hatt så fin fasong i en bukse noen gang, og siden har jeg vært forelsket i de buksene, gleder meg til vinteren sånn at jeg kan style den med høyhælte sko, tykkere gensere og kåper til.

Hva synes dere andre om slengbukse trenden ? Og åssen ville dere ha stylet buksen ?

Anonymkode: a0072...0aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Langt i fra feil å bruke de😊 Tilbake til 70tallet....eller var det 80tallet😬🤓🙃

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Honey Dew skrev:

Elsker dem sålenge de ikke stopper ved ankelen

Viktig poeng, for de som stopper nede på leggen er jo helt grusomme. Jeg har veldig små føtter og små sko, og de forsvinner nesten helt når jeg bruker lang slengbukse og platåsko. Ser ut som jeg har laaaange bein, det liker vi. :) 

Endret av palamina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte slengbukser på ungdomsskolen (begynnelsen av tusentallet) før de plutselig forsvant helt av markedet. Er så glad over at de endelig er å finne igjen i butikkene nå. Føler selv jeg tar meg så mye bedre ut i dem enn i såkalte skinny jeans, ser endelig ut som om jeg ikke har verdens korteste bein.

Anonymkode: 9f2f6...dac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte de og på ungdomsskolen, og jeg elsket de. Men skal nok ikke kjøpe noen nå, føler ikke det er helt min stil. Jeg bruker stort sett bare kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg ser så kort og stutt ut i slengbukser (og bootcut). Selv om jeg egentlig skal ha kroppen til å bruke de. Synes de er kjempekule da, men får holde meg til skinny... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bootcut er det som er mest flatterende for kvinner flest. Slengbukser er vel pr definisjon enda mer løse fra kne og ned enn bootcut, men med rette styling så blir det kuult det :) 

Anonymkode: 09144...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...