Gå til innhold

Fortsatt positiv eggløsnings test (ovitrelle)


Ayesh

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Ayesh skrev:

Jeg lurer på om jeg skal fortsette med progesteron piller? Jeg pleier å ta en på morgen og en på kvelden. Skal jeg ta i morgen eller ikke?

Klart du skal. Om du skulle få en skikkelig blødning da kontakter du klinikken. Håper ikke du blør noe mer.

Anonymkode: 6c7a2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg våknet var det litt lyse rødt blod på truseinnlegg. Jeg har lagt merke til at når man ligger i senga så blør man uansett ikke så mye. Så jeg får se idag hvor mye jeg egentlig skal blø mens jeg sitter, går og beveger meg.

Håper det ikke kommer mer. Jeg tok progesteron pille også nå. Skal ringe klinikken idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Ayesh skrev:

Jeg lurer på om jeg skal fortsette med progesteron piller? Jeg pleier å ta en på morgen og en på kvelden. Skal jeg ta i morgen eller ikke?

Ta piller som vanlig frem til du får beskjed om noe annet fra legen! Veldig dumt å hoppe over dersom dette bare er en uskyldig blødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, miore skrev:

Ta piller som vanlig frem til du får beskjed om noe annet fra legen! Veldig dumt å hoppe over dersom dette bare er en uskyldig blødning.

Ja jeg tok en pille i morges som vanlig. Skal ringe fertilitetssenteret idag. Åpner 9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med fertilitetssenteret. Sykepleier mener at det kan være mensen. Hun ba meg om å ta hcg prøve på fredag for å være sikker. Hvis den er negativ så slutter jeg med progesteron

 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trenger råd fra dere.

Legen min sa i starten av august at hvis inseminasjon ikke blir vellykket og samme dag som jeg får mensen så starter jeg med hormonsprøyter Gonal. Jeg har blødning men den er mindre enn mensen. Jeg er veldig usikker på om det er en mens eller ikke. Tenk hvis det bare er en festeblødning og jeg tar det som mensen og starter med sprøyter. Da ødlegger jeg alt. Jeg tenker å dra til fürst imorgen for å ta hcg prøve. Hvis hcg er over 5 da starter jeg ikke på sprøyter hvis den er under 5 så starter jeg. Hva mener dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ayesh, jeg mener ikke å være slem, men dette må du spørre klinikken om, ikke oss. Det er de på klinikken som har kompetansen og som kan dette. Det er de som sørger for at behandlingen er forsvarlig.  De er veldig flinke til å gi tilbakemeldinger på Fertilitetssenteret så ring dem.

Hvis klinikken sier du skal ta hcg-prøve som avtalt fredag så gjør du det. Ikke start med noe nytt uten at klinikken har gitt klarsignal.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Ayesh, jeg mener ikke å være slem, men dette må du spørre klinikken om, ikke oss. Det er de på klinikken som har kompetansen og som kan dette. Det er de som sørger for at behandlingen er forsvarlig.  De er veldig flinke til å gi tilbakemeldinger på Fertilitetssenteret så ring dem.

Hvis klinikken sier du skal ta hcg-prøve som avtalt fredag så gjør du det. Ikke start med noe nytt uten at klinikken har gitt klarsignal.

Hei trenger råd fra dere.

Legen min sa i starten av august at hvis inseminasjon ikke blir vellykket og samme dag som jeg får mensen så starter jeg med hormonsprøyter Gonal. Jeg har blødning men den er mindre enn mensen. Jeg er veldig usikker på om det er en mens eller ikke. Tenk hvis det bare er en festeblødning og jeg tar det som mensen og starter med sprøyter. Da ødlegger jeg alt. Jeg tenker å dra til fürst imorgen for å ta hcg prøve. Hvis hcg er over 5 da starter jeg ikke på sprøyter hvis den er under 5 så starter jeg. Hva mener dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Askmeagain89 skrev:

Ayesh, jeg mener ikke å være slem, men dette må du spørre klinikken om, ikke oss. Det er de på klinikken som har kompetansen og som kan dette. Det er de som sørger for at behandlingen er forsvarlig.  De er veldig flinke til å gi tilbakemeldinger på Fertilitetssenteret så ring dem.

Hvis klinikken sier du skal ta hcg-prøve som avtalt fredag så gjør du det. Ikke start med noe nytt uten at klinikken har gitt klarsignal.

Jeg skulle egentlig ta hcg prøve 8 sep men siden spottingen dukket opp igår så snakket jeg med klinikken idag. de sier at  ta hcg prøve imorgen og slutt med progesteron hvis du ikke er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye blør du egentlig? Og hvor lenge har du blødd? Festeblødning er bare en liten mengde og avtar raskt. Du må forholde deg til klinikken hva angår medisinering, og ikke folk her på forumet. Lykke til imorgen.

Anonymkode: 6c7a2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye blør du egentlig? Og hvor lenge har du blødd? Festeblødning er bare en liten mengde og avtar raskt. Du må forholde deg til klinikken hva angår medisinering, og ikke folk her på forumet. Lykke til imorgen.

Anonymkode: 6c7a2...291

Jeg spotter rødt. Startet 30.aug rundt kl 20-21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Ayesh skrev:

Jeg spotter rødt. Startet 30.aug rundt kl 20-21

Det kan være mange årsak til blødning. Spent på test Idag. Lykke til Ayesh 🙏

Anonymkode: 6c7a2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være mange årsak til blødning. Spent på test Idag. Lykke til Ayesh 🙏

Anonymkode: 6c7a2...291

I natt begynte jeg å blød som en vanlig mensen. Idag tok jeg blodprøve også kl 9:30  bare for å være sikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Ayesh skrev:

I natt begynte jeg å blød som en vanlig mensen. Idag tok jeg blodprøve også kl 9:30  bare for å være sikker

Har du fått svar på blodprøven?

Anonymkode: 6c7a2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått svar på blodprøven?

Anonymkode: 6c7a2...291

Fürst sa at de sender ut svar dagen etter... men Hun ga meg ett nr og sa at jeg kan ringe å spørre etter svaret samme dag. Jeg skal ringe snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte fürst nå..HCG ER UNDER 5 😢😢😢😢😢😢😢😢😢

 

Hilsen Ayesh

Endret av Ayesh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Ayesh skrev:

Jeg ringte fürst nå..HCG ER UNDER 5 😢😢😢😢😢😢😢😢😢

 

Hilsen Ayesh

Det var veldig leit Ayesh :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Ayesh skrev:

Jeg ringte fürst nå..HCG ER UNDER 5 😢😢😢😢😢😢😢😢😢

 

Hilsen Ayesh

Det var leit å høre. Har du laget videre planer med klinikken om veien videre? 

Anonymkode: 6c7a2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...