Gå til innhold

Fortsatt positiv eggløsnings test (ovitrelle)


Ayesh

Anbefalte innlegg

47 minutter siden, Guarana skrev:

Kjemisk er når egget kun streifer borti, sånn at det slår litt ut på hcg-nivå. Men egget fester seg aldri. Ved tiddlig abort så har egget festet seg, men faller bort igjen.

Ok takk for svaret. Så det kan hende jeg har vært gravid flere ganger i disse 3 årene vi har prøvd uten at jeg visste at jeg er gravid. Fordi det er sjelden jeg bruker graviditetstest 

 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Ayesh skrev:

Ok takk for svaret. Så det kan hende jeg har vært gravid flere ganger i disse 3 årene vi har prøvd uten at jeg visste at jeg er gravid. Fordi det er sjelden jeg bruker graviditetstest 

 

Ts

Det kan naturligvis være at egget har blitt befruktet, men ikke festet seg. Vet du om du har eggløsning hver måned? Håper det har klaffet for deg, Ayesh! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Ovitrelle i kroppen i omtrent to dager før jeg testet negativ igjen. Bare test om et par dager så vil du få riktig svar. Best å teste med g-test. Hvor stor var egget da du ble inseminert?

Anonymkode: 6c7a2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Guarana skrev:

Det kan naturligvis være at egget har blitt befruktet, men ikke festet seg. Vet du om du har eggløsning hver måned? Håper det har klaffet for deg, Ayesh! :) 

Ja det håper jeg også. har eggløsning nesten hver mnd. Denne gangen tok jeg ovitrelle før jeg ble inseminert for en uke siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde Ovitrelle i kroppen i omtrent to dager før jeg testet negativ igjen. Bare test om et par dager så vil du få riktig svar. Best å teste med g-test. Hvor stor var egget da du ble inseminert?

Anonymkode: 6c7a2...291

Egget  var 17-18 mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er all håp ute? Er det ikke slik at eggløsningstest er uansett positiv hvis man er gravid..?

 

Hva skal jeg gjøre nå? Får rare tanker

 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du 8 dpo idag? I såfall passer det jo med at Ovitrellen nå er ute av kroppen, det er vel den som har gitt utslag hittil. Håpet er absolutt ikke ute, en graviditetstest (eller el -test) vil uansett ikke slå ut før om noen dager hvis du er 8 dpo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mayah skrev:

Er du 8 dpo idag? I såfall passer det jo med at Ovitrellen nå er ute av kroppen, det er vel den som har gitt utslag hittil. Håpet er absolutt ikke ute, en graviditetstest (eller el -test) vil uansett ikke slå ut før om noen dager hvis du er 8 dpo. 

Takk for svaret. Er ikke så god på å regne ut dpo. Ble inseminert 22 aug så er på dpo 8 idag ja. Når burde jeg begynne å ta graviditets test? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at eggløsningstesten skulle ha vært positiv hele veien hvis jeg virkelig er gravid...hva mener dere?

 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eggløsningstestene er mindre sensitive enn de fleste graviditetstestene, sensitivitet på 50 mIE istedenfor 25 eller 10. Da jeg testet ut ovitrelle med graviditetstester da jeg ble gravid ved hjelp av ivf, var det et par dager der de var helt negative før de ble positive igjen. Det tok nøyaktig 10 dager fra jeg satte sprøyten til testene ble negative. To dager senere begynte de så smått å bli positive igjen.

Håpet er med andre ord ikke ute enda! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, miore skrev:

Eggløsningstestene er mindre sensitive enn de fleste graviditetstestene, sensitivitet på 50 mIE istedenfor 25 eller 10. Da jeg testet ut ovitrelle med graviditetstester da jeg ble gravid ved hjelp av ivf, var det et par dager der de var helt negative før de ble positive igjen. Det tok nøyaktig 10 dager fra jeg satte sprøyten til testene ble negative. To dager senere begynte de så smått å bli positive igjen.

Håpet er med andre ord ikke ute enda! 

Tusen takkkkk ble litt lettet nå😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhhh neiiii gikk på do nå før jeg skulle legge meg. Jeg har begynt å blø lyse brunt. Jeg skal ikke ha mensen før 10 sep. Uffffff ligger i senga og gråter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Ayesh skrev:

Ohhhh neiiii gikk på do nå før jeg skulle legge meg. Jeg har begynt å blø lyse brunt. Jeg skal ikke ha mensen før 10 sep. Uffffff ligger i senga og gråter

Ikke mist motet Ayesh, det kan være festeblødning :)

Anonymkode: 2153f...c02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mist motet Ayesh, det kan være festeblødning :)

Anonymkode: 2153f...c02

Jeg håper virkeliiiiiiiiiiig det!!!!!!!!!!!!!! Jeg må bli gravid denne gangen!!!!!!!! Klarer ikke merrrrrrrrr

Lutealfasen kan ikke være så kort da jeg går på progesteronstøtte 

Endret av Ayesh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om jeg skal fortsette med progesteron piller? Jeg pleier å ta en på morgen og en på kvelden. Skal jeg ta i morgen eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ayesh skrev:

Jeg håper virkeliiiiiiiiiiig det!!!!!!!!!!!!!! Jeg må bli gravid denne gangen!!!!!!!! Klarer ikke merrrrrrrrr

Lutealfasen kan ikke være så kort da jeg går på progesteronstøtte 

Tror også det kan være festeblødning. Litt over en uke siden du ble inseminert. Ikke mist motet.

Anonymkode: 6c7a2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...