Gå til innhold

Hvis du kjøper 2-liters brusflaske istedet for 1-liters brusflaske...


Aamu

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Zaloo skrev:

Flere år med trening! :fnise: Neida, joda. Han drikker sjeldent noe annet, men jeg passer på å få i ham vann nå og da.

Hehe. Godt du passer på'n da :) kjenner til problemet... lett å bli avhengig av brus! Jeg kan ikke drikke det, men hadde nok vært avhengig ellers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøper helst 0,5 eller 0,33 på glassflaske eller boks når jeg kjøper brus (blir som regel Cola). Jeg drikker brus relativt sjelden, og når jeg først drikker vil jeg ikke ha mer enn "nødvendig". 

Anonymkode: f64a8...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper helst 0,5 eller 0,33 på glassflaske eller boks når jeg kjøper brus (blir som regel Cola). Jeg drikker brus relativt sjelden, og når jeg først drikker vil jeg ikke ha mer enn "nødvendig". 

Anonymkode: f64a8...46b

Men dersom du hadde 2 liter stående.. hadde du drukket opp alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke tøm det ut! Er det cocacola el.l. så er den ypperlig som rustfjerner, wcrens m.m.

Anonymkode: 3a59c...68f

Eg mente å tømme den, som i å drikke innholdet før den er helt fri for kullsyre. Men cola drikker eg ikkje, for mye sukker for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, NordTroll skrev:

Eg mente å tømme den, som i å drikke innholdet før den er helt fri for kullsyre. Men cola drikker eg ikkje, for mye sukker for min del.

Ok :)

Anonymkode: 3a59c...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Aamu skrev:

Nei. 

Her oss er det, på 1 liter og 2 liter. regner du hvor mye du betaler pr volum, er det faktisk mer.

 

Anonymkode: 60d58...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...