Gå til innhold

Nakentrening


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen av dere forumlesere som har, eller har vurdert, å trene nakne? Dere som har prøvd- fikk dere mer energi da?

Trente selv naken i dag, ute. Løp noen korte intervaller, etterfulgt av plankeøvelser. Ble ikke oppdaget. Følte at jeg hadde mye mer å gi enn ved en vanlig treningsøkt.

Anonymkode: 94762...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg har ikke prøvd det, men ville nok følt det så ubehagelig at jeg bare hadde hatt halvparten med energi å gi på treninga. 

Anonymkode: 1b3e7...73b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du løper naken ute tror folk for du er på rømmen fra noe...

Men det høres for så vidt digg ut. Får av og til lyst til å kle helt av meg når jeg er ute på tur, men man vet aldri hvem man treffer på her omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte i såfall løpt med et godt tak på brystene. Ikke særlig behagelig når man løper :fnise:

Anonymkode: 84452...e0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har trent yoga naken, men det bar vært hjemme uten innsyn, og ikke fordi jeg ville være naken. Mer fordi jeg akkurat hadde stått opp og Ikke gadd å kle på meg noe før jeg skulle dusje.

Anonymkode: 9ed82...9ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde det en gang, det var ikke populært, jeg hadde så vidt startet mølla før en manlet kom og skjelte meg ut. Så ble jeg oppsagt fra treningssenteret. Men det var en rask måte å slippe unna bindingstiden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen av dere forumlesere som har, eller har vurdert, å trene nakne? Dere som har prøvd- fikk dere mer energi da?

Trente selv naken i dag, ute. Løp noen korte intervaller, etterfulgt av plankeøvelser. Ble ikke oppdaget. Følte at jeg hadde mye mer å gi enn ved en vanlig treningsøkt.

Anonymkode: 94762...117

Trener jo daglig til naken OL.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekshibitionist? 

Anonymkode: 05eb4...10c

Dum?

Er det slik at alle som er nakne vil vise seg frem og alle som har på seg klær er flau over kroppen sin? Les en gang til: Her var det snakk om trening. Ikke å gjøre noe sammen med andre eller foran andre.

Anonymkode: 1ec61...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg har på meg klær eller ikke bestemmes bare ut fra temperatur og ikke ut fra idrett. Unntaket er svømming som jeg alltid vil gjøre naken uansett hvor kaldt det er. Er det godt og varmt så er det deilig å ikke ha på seg klær når jeg løper, spiller volleyball o.s.v. Det aller beste er å løpe en mil og så kaste seg naken ut i vannet. Forsøkt nakenyoga med andre og synes det ikke var noe spesielt hverken positivt eller negativt. Noen mener at det må være distraherende å drive med nakenyoga med andre men jeg tror ikke de har forsøkt det selv. Man glemmer fort de andre og blir kun fokusert på seg selv. Det gjorde jeg. Virket som det gjaldt de andre også.

Anonymkode: 1ec61...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden denne lå på seksualitetsforumet trodde jeg det var snakk om å trene seg i å være naken med seksualpartner. Flauhet over egen nakenhet er som kjent sterkt voksende og over 20% av norske kvinner synes det er flaut å være naken med egen partner.

Anonymkode: 1ec61...c91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener ofte i bare trusa, og fra et komfortperspektiv så er det å foretrekke 😄 Skulle jeg trent heeelt naken måtte det ha blitt en rolig økt uten for mye hopp og sprett hvertfall 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Cyrus skrev:

Jeg trener ofte i bare trusa, og fra et komfortperspektiv så er det å foretrekke 😄 Skulle jeg trent heeelt naken måtte det ha blitt en rolig økt uten for mye hopp og sprett hvertfall 😂

Enig med dette med hopp og sprett i hvert fall. Når man har litt store bryster så kan det bli en utfordring å ta en rask joggetur. Au! 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen. Til deg som spurte om jeg var eksibisjonist- nei, jeg er ikke det. Jeg trente riktignok naken ute i naturen i går men sjansen for å bli sett der jeg var i går var kanskje 0.5%. Og jeg løp ikke en lang tur, det ble heller et par korte intervaller frem og tilbake i terrenget og så litt planke og litt pushups. 

Jeg syntes det gav en følelse av frihet. Samtidig som jeg fikk mer energi. Vet ikke, man føler seg kanskje litt mer vill?... følte meg nesten som steinaldermann som kun har fysikken sin to rely on.

At jeg la det ut under seksualitet først er en feil. Visste ikke helt hvor på forumet det skulle høre til.

Anonymkode: 94762...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...