Gå til innhold

AniCura Dyreklinikk Ekeberg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som kjenner til dem? Hyggelige? Dyktige? Prisnivå?

Eventuelt noen andre som kan anbefales i Oslo? :) 

Anonymkode: 0ba82...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Ikke helt det du spør om, men vet at AniCura i Stavanger har helt elendig service, prioriterer ikke dyrevelferden i det hele tatt.

Hvis det går igjen i kjeden, kan det kanskje være noe å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voffen vår går der. Vi er fornøyde. Hva skal du gjøre? Vi har bare tatt vaksiner og helsesjekker. Ikke noe å utsette på det iallefall.

Anonymkode: bbf9e...d37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, ~Fantabulous_kitten~ skrev:

Ikke helt det du spør om, men vet at AniCura i Stavanger har helt elendig service, prioriterer ikke dyrevelferden i det hele tatt.

Hvis det går igjen i kjeden, kan det kanskje være noe å tenke på.

Tror ikke det er noe som "går" i kjeden. Det er vel flere tidligere frittstående/frittgående vetrinærklinikker som har meldt seg/kjøpt seg inn i en stor kjede som gir dem fordeler.

"Min" vetrinær jobber i en AniCura praksis.

Den andre store kjeden er Evidensia.

Tips for super vetrinær i Stavanger er  Hinna Dyreklinikk. Om du noengang må operere dyret ditt så vil jeg mene Kaja er en av landets beste smådyr kirurger (og dessuten er hun en veldig trivelig dame).

Om du orker å kjøre en liten bit så kan Dyrlegen på Ålgård anbefales, og likeledes Tu dyreklinikk..

Anonymkode: ff063...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, ~Fantabulous_kitten~ skrev:

Ikke helt det du spør om, men vet at AniCura i Stavanger har helt elendig service, prioriterer ikke dyrevelferden i det hele tatt.

Hvis det går igjen i kjeden, kan det kanskje være noe å tenke på.

Og her jeg bor er de kjempeflinke :)

Anonymkode: 48d31...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voffen vår går der. Vi er fornøyde. Hva skal du gjøre? Vi har bare tatt vaksiner og helsesjekker. Ikke noe å utsette på det iallefall.

Anonymkode: bbf9e...d37

Bare vaksine og helsesjekk her også. :) 

Anonymkode: 0ba82...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, ~Fantabulous_kitten~ skrev:

Ikke helt det du spør om, men vet at AniCura i Stavanger har helt elendig service, prioriterer ikke dyrevelferden i det hele tatt.

Hvis det går igjen i kjeden, kan det kanskje være noe å tenke på.

AniCura Jeløy dyreklinikk er E.L.E.N.D.I.G de også. Bare helt forferdelig å dra dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Fantabulous_kitten~

Virker som det da ikke går igjen i kjeden, er kanskje heller at om klinikken var dårlig fra før, så har det fulgt dem gjennom navnebyttet også.

Og jeg har ingen problemer med å kjøre et stykke, kjører gladelig en og en halv time med hunden min om den skal til den dyrlegen jeg har god erfaring med, enn tyve minutter til den nærmeste klinikken. Det samme gjaldt kattepusene mine.

 

Beklager avsporingen, men syns nesten det er litt rart hvilke mennesker som jobber på de diverse klinikkene. Virker ikke som om alle er der fordi de er glad i dyrene. Stress over dårlig betalt og mye å gjøre, jeg skjønner den, men de burde jo ville det beste for dyrene likevel. Eller er det bare jeg og dyrene mine som har vært særdeles uheldig gjennom 16 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er, for meg som de fleste andre, ekstremt viktig at jeg føler at både jeg og dyret blir godt ivaretatt og møtt med all mulig respekt når vi er hos veterinæren. Enda viktigere enn når jeg selv er hos legen, av flere grunner. Det er en skam at så mange har negative erfaringer.

Anonymkode: 0ba82...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...