Gå til innhold

Top Model - hvem skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner ikke helt at Ronja skal være superfavoritten, jeg synes danske Malene og norske Jannie er minst like pene. Det må bli de tre som er topp 3, med Aida som nr 4.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Marlene og Jannie er penest i huset. Synes lett at Marlene burde vunnet best bilde forrige uke over Paulina. Hun ser jo kun ut som en typisk svensk rosablogger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.9.2016 at 22.26, Bjørg47 skrev:

Bare tull dette programmet.

Hvorfor ser du på da?

Anonymkode: ec98a...e4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er egentlig det, de som vinner blir aldri topmodeller uansett.  Man hører aldri noe om tidligere vinnere, verken fra Norge eller andre land.  Tror de store modellbyråene driter i om du har vunnet en slik konkurranse, den gjenspeiler jo ikke det virkelige modelllivet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen visste hva femme fatales var? Er dette regissert dumskap, eller er et forarget "ungdommen nå til dags" på sin plass?

Anonymkode: b513d...827

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.9.2016 den 1.02, DreamOn skrev:

Ja det er egentlig det, de som vinner blir aldri topmodeller uansett.  Man hører aldri noe om tidligere vinnere, verken fra Norge eller andre land.  Tror de store modellbyråene driter i om du har vunnet en slik konkurranse, den gjenspeiler jo ikke det virkelige modelllivet. 

Mange jobber noen år som modell men svært få blir topmodeller.

Noen av dem som har deltatt tidligere har vært tilknyttet utenlandske byråer, og har hatt modelloppdrag utenfor landegrensene. Det er ikke noe vi nødvendigvis hører om.

Anonymkode: 24a47...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen visste hva femme fatales var? Er dette regissert dumskap, eller er et forarget "ungdommen nå til dags" på sin plass?

Anonymkode: b513d...827

Jeg vet ikke hva det er heller og jeg er ganske smart

Anonymkode: ec98a...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er det virkelig vanlig at svensker og dansker må snakke sammen på engelsk? Eller var bare den svenske jenta veldig blond :P 

Anonymkode: b513d...827

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig vanlig at svensker og dansker må snakke sammen på engelsk? Eller var bare den svenske jenta veldig blond :P 

Anonymkode: b513d...827

Ja, det er vanlig. Også vanlig at noen nordmenn må prate engelsk med svensker og dansker. Gjerne fordi svenskene/danskene ikke forestår oss. 

Anonymkode: 736b4...487

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sier litt om modenhetsnivået til disse jentene når de klarer å forårsake skade for 100 000 kr på så kort tid.  De er som unger. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, snakk om å være dritunger. Rett og slett respektløst. Dette her burde de selv betale for. Merker jeg blir irritert over at produksjonen betaler og de fikk ingen konsekvenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

LOL SÅ SYKT TRAGISK AT AIDA VINNER BESTE BILDE BARE FORDI HUN BLE BFFS MED HUN JURYDAMA SOM VAR FRA SAMME LAND. OMGOMGOMG 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Spyro skrev:

LOL SÅ SYKT TRAGISK AT AIDA VINNER BESTE BILDE BARE FORDI HUN BLE BFFS MED HUN JURYDAMA SOM VAR FRA SAMME LAND. OMGOMGOMG 

Liker veldig godt Aida (favoritt sammen med Jannie og Malene), men dessverre må jeg si meg enig. Det var litt av en tilfeldighet, var det ikke?

Anonymkode: 6f058...5ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...