Gå til innhold

Top Model - hvem skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ikke sett det, så får vente på reprise.

Noen som har favoritter så tidlig?

Anonymkode: 24a47...2ef

Går det ikke i morgen da, eller har jeg gått helt glipp av det? :(

Anonymkode: 6f058...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men i H***** jeg tok feil av dagene.... Vet noen når reprisen går??

Anonymkode: 6f058...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går det ikke i morgen da, eller har jeg gått helt glipp av det? :(

Anonymkode: 6f058...5ad

Huff, jeg som roter litt, visst. Trodde det gikk i dag. :rodme:

Anonymkode: 24a47...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i H***** jeg tok feil av dagene.... Vet noen når reprisen går??

Anonymkode: 6f058...5ad

Var i dag likevel, ja. :fnise:

Anonymkode: 24a47...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var i dag likevel, ja. :fnise:

Anonymkode: 24a47...2ef

Det går an å se episoden på dplay. Dagen min er reddet! :hoppendeglad:

Anonymkode: 6f058...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså, de ER jo plus size i modellkonkurransesammenheng.

Selv er jeg str. 40 og helt normal. Men i modellsammenheng ville jeg helt klart vært stor. Sånn er det bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble litt mye skrik og skrål og drama mellom jentene. Jeg skjønner at det sikkert er klipt verre enn det er for å lage interessant tv, men det er nettopp grunnen til at jeg som oftest styrer unna reality. Jeg vil se konkurransene og slik, ikke bitching om hvem som har dårlig innstilling og hvem som vil eller ikke vil spise middag med de andre...

Mange flotte jenter da! Selv om det har blitt veldig mye fokus på kropp i forkant av serien... Kan de ikke bare være flotte jenter? Må de "forklare ihjel" at de har modeller som ikke bare er size zero? 

Anonymkode: 3bed4...a16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere at noen av jentene vil bli booket av internasjonale byråer?

Anonymkode: c0908...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere at noen av jentene vil bli booket av internasjonale byråer?

Anonymkode: c0908...56f

Nei. Det tror jeg ikke. Ikke i byer som Paris, Milano og New York ihvertfall

Anonymkode: ed038...335

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere at noen av jentene vil bli booket av internasjonale byråer?

Anonymkode: c0908...56f

Nei det tror jeg absolutt ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg hadde glemt skrikingen. Jentene går inn i huset. Jentene skriker. Norske jenter får øye på svenske jenter. Norske og svenske jenter skriker. Jentene finner ut hvordan man skrur på dusjen. Jentene skriker. Post fra juryen. Jentene skriker. Nå skal dere ha på høye hæler og møte i byen. Jentene skriker. Osv. Hvor får de tak i disse skrikejentene? Er det audition på lydnivå?

Anonymkode: b513d...827

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett de to første episodene og jeg skjønner ikke helt greia. Nå har jeg ikke helt oversikten over de forskjellige deltakerne, men av de norske er det jo ingen som er modellmateriale?! Det har ikke noe med størrelsen å gjøre, de ser bare ut som hvilken som helst norsk jente. Aldri i verden at noen av dem blir booket av et anerkjent modellbyrå. 

http://m.side2.no/underholdning/dette-er-de-norske-top-model-deltakerne/3423253367.html

Anonymkode: 1ee99...6f3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker jenter med former, og synes det er en positiv vinkling på programmet i år, men deltakerene er jo helt vanlige jenter uten it-factor? Ingen blendende vakre eller noen m spennende utseende som modeller jo skal være/ha. Dårlig casting!

Endret av RaraAvis78
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det i år i forhold til tidligere sesonger?

Har vært så mange etterhvert at man efterhånden glemmer de forskjellige vinnerne som har vært før. Jeg personlig husker visst bare de to første som vant, når jeg tenker meg om.

Anonymkode: 24a47...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er absolutt for at modeller /vakre mennesker kommer i flere størrelser enn size 0..men jeg synes disse jentene ble så utrolig forskjellige i kroppsfasong at det er vanskelig å si at den ene har mer vinnersjanser enn den andre. Sånn ansiktsmessig så var det vel de færreste som var wow. Men inntrykket mitt kan jo endre seg når de begynner med shoots 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, MiniMjau skrev:

Jeg er absolutt for at modeller /vakre mennesker kommer i flere størrelser enn size 0..men jeg synes disse jentene ble så utrolig forskjellige i kroppsfasong at det er vanskelig å si at den ene har mer vinnersjanser enn den andre. Sånn ansiktsmessig så var det vel de færreste som var wow. Men inntrykket mitt kan jo endre seg når de begynner med shoots 

Jeg er enig. Selv om jeg foretrekker veldig slanke og tynne modeller er jeg så absolutt for modeller i alle størrelser. Men ikke alle kan være modeller og det må være noe spesielt ved en person som gjør at denne skiller seg ut fra mengden - det var ikke tilfellet med NOEN i denne sesongen av skandinaviske Top Model (synes jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har noen deltakere fra tidligere sesonger jobbet som internasjonalt? Hva med vinneren fra forrige sesong? Modellbransjen er beintøff og jeg ser ikke for meg de kan få noen karriere internasjonalt. De er for vanlige og ingen har noen wow faktor. Eneste er reklamemodell.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes norske Guro har et vakkert og annerledes ansikt. Liker også Marlene (?) fra Danmark. 

Skjønner virkelig ikke hvorfor hun Linda er med, helt vanlig jente man ikke ville snudd seg etter. Dessuten er hun vesentlig kortere enn resten?

 

Forbausende mange av dem som tilsynelatende aldri har gått catwalk før, eller i høye hæler i det hele tatt.. Dette mener jeg jentene fra tidligere sesonger har hatt mer dreisen på fra første stund. Nei, spår ingen internasjonal karriere for noen av disse jentene.

Anonymkode: 68a32...ef8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Rose11 skrev:

Men har noen deltakere fra tidligere sesonger jobbet som internasjonalt? Hva med vinneren fra forrige sesong? Modellbransjen er beintøff og jeg ser ikke for meg de kan få noen karriere internasjonalt. De er for vanlige og ingen har noen wow faktor. Eneste er reklamemodell.  

Ingen har blitt kjente modeller, de har kommet tilbake til Norge etter noen måneder og klaget over vektkritikk, mye jobbing og lite penger.

De aller fleste norske jenter klarer ikke å bli toppmodeller. Vi er født med sølvskje i munnen og har derfor ikke "driven" i oss til å orke å slite som modell for kanskje en vakker dag bli nok kjent til å tjene penger. Hvorfor slite på minstelønn, konstant vektkrav og dårlige arbeidstider når man kan ha en helt vanlig butikkjobb og tjene mer uten noen som helst krav? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...