Gå til innhold

Top Model - hvem skal se på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som skal følge med på Top Model i år (premiere 30. august)? Jeg har ikke fulgt med på noe på tv siden jeg gikk på ungdomsskolen, men jeg er litt gira på dette. Det er litt spennende å følge med på et realityprogram om et tema man interesserer seg for.

Litt spent på om jeg klarer å være hjemme hver tirsdag og torsdag kveld. Har mer liv nå enn da jeg var 14 :P

Flere som gleder seg? :D

Anonymkode: 471b5...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, synes det blir for mye fokus på kroppsstørrelser i år. Ønsker ikke å følge med på et slikt program. 

Anonymkode: 04902...93c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den Amerikanske versjonen? Var det ikke snakk om at Rita Ora skulle ta over for Tyra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ! :D gleder meg , men håper det ikke er veldig forandret i år.

Anonymkode: 6b4d4...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, LeilaS skrev:

Det er den Amerikanske versjonen? Var det ikke snakk om at Rita Ora skulle ta over for Tyra?

Nei, det er en norsk versjon med plus size-tema. Jeg skal ikke følge med. Jeg synes ikke den norske versjonen når opp til originalserien (som jeg for øvrig også mener har tapt seg de siste årene). 

Anonymkode: a5fe8...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er en norsk versjon med plus size-tema. Jeg skal ikke følge med. Jeg synes ikke den norske versjonen når opp til originalserien (som jeg for øvrig også mener har tapt seg de siste årene). 

Anonymkode: a5fe8...bf2

Åh. Jaja få se om jeg gidder å følge med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er en norsk versjon med plus size-tema. Jeg skal ikke følge med. Jeg synes ikke den norske versjonen når opp til originalserien (som jeg for øvrig også mener har tapt seg de siste årene). 

Anonymkode: a5fe8...bf2

Nå er det vel umulig å uttale seg om denne norske sesongen av top model før den i det hele tatt har kommet på luften.

Eller tenker du på de tidligere sesongene av Scandinavias next top model, eller Norways next top model?

Anonymkode: 24a47...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er den norske sesongen med plus size så skal jeg ikke se på.

Boikotter den etter at jeg leste at de såkalte plus-size modellene var en str 38/40, dvs en str M...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel umulig å uttale seg om denne norske sesongen av top model før den i det hele tatt har kommet på luften.

Eller tenker du på de tidligere sesongene av Scandinavias next top model, eller Norways next top model?

Anonymkode: 24a47...2ef

Det er basert på tidligere versjoner selvsagt. Jeg har ikke blitt overbevist. Som du ser nevner jeg den norske versjonen, og ikke denne spesifikke sesongen. 

Anonymkode: a5fe8...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, skruf skrev:

Hvis det er den norske sesongen med plus size så skal jeg ikke se på.

Boikotter den etter at jeg leste at de såkalte plus-size modellene var en str 38/40, dvs en str M...

I moteverden begynner plus size på 38. Er bare harde fakta.

Jeg skal se!! Og spesielt med tanke på at det er plus size! Går det 2 ganger i uka altså?

Anonymkode: 6f058...5ad

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er basert på tidligere versjoner selvsagt. Jeg har ikke blitt overbevist. Som du ser nevner jeg den norske versjonen, og ikke denne spesifikke sesongen. 

Anonymkode: a5fe8...bf2

Men dette blir jo den første skandinaviske sesongen hvor de har pluss size. De tidligere skandinaviske og norske sesongene har jo ikke hatt det.

Er derfor jeg spør.

Anonymkode: 24a47...2ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å se at denne sesongen kan bli noe  bedre enn tidligere sesonger. Så det tror jeg ikke jeg gidder å bruke tid på. 

Anonymkode: 8c307...2b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke se. Ser ikke poenget i at man skal finne såkalte plus size-modeller, når de aldri kommer til å bli sett på som ordentlige modeller pga størrelsen sin. Ordentlige modeller skal være tynne, de skal være kleshengere, et politisk korrekt program klarer ikke å forandre på det. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo helt på trynet at plus size modeller er en str M. Sykt hvordan motebransjen er. En plus size modell kommer til å ha store problemer med å finne jobb. 

Anonymkode: b2127...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, frk91 skrev:

Skal ikke se. Ser ikke poenget i at man skal finne såkalte plus size-modeller, når de aldri kommer til å bli sett på som ordentlige modeller pga størrelsen sin. Ordentlige modeller skal være tynne, de skal være kleshengere, et politisk korrekt program klarer ikke å forandre på det. 

Dette er jeg helt uenig i. De siste årenes fokus på sykelig magerhet i modellbransjen har faktisk fått til en endring. Om ikke revolusjonerende ennå. Jeg tror heller ikke at designerne endrer holdningene sine sånn med en gang, de lever i en helt egen verden. Men med press utenfra så kan det skje noe også der. Med tiden. 

Jeg har satt på serieopptak, så får jeg gi det en sjanse. De tidligere sesongene av norsk Top Model synes jeg har vært temmelig dårlige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å se når det er plus-size. Nå er jeg selv også plus-size, og derfor blir det så "vanlig". Jeg vil kunne forestille meg at en eventuell vinner skal kunne ha en karriere, så det i allefall blir litt spennende. Det er fascinerende å se på de tynne kleshengerne som noen kalte det oppe i denne tråden. At det er spesielle jenter som er lange og tynne og vil inn i den knalltøffe modellverdenen. Ikke helt vanlige søte norske jenter som skal bo sammen og lage en reality-serie og prøve noen klær. Det kan jeg og venninnene mine gjøre på prøverommet selv!

Anonymkode: 64d30...34e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så inni gampræva idiotisk å fremheve normale, friske jenter i motebransjen når de kalles "plus size models". Det skaper jo bare enda mer kroppsfiksering!

Derfor skal jeg ikke se Top Model.

Anonymkode: e958e...01c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har lyst for naboen til noen venner er med...hehe, har aldri møtt henne, men det er da nesten noen jeg kjenner! Og så synes jeg det var ganske artig med den forrige runden av norske TM. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sett det, så får vente på reprise.

Noen som har favoritter så tidlig?

Anonymkode: 24a47...2ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...