Gå til innhold

Statsminister på pokemon jakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vel Skei Grande ikke mann, men kvinne og leder i Venstre og heter Trine til fornavn. Men menn liker sikkert heller ikke gamere vil jeg tro. 

Anonymkode: a8150...fb2

Mennesket som trodde Skei Grande var statsminister retter på mennesket som tror Skei Grande er mann.

Kg ass.

Anonymkode: beb27...5b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig at en erfaren politiker som Trine Skei Grande ikke tenker over hvordan Pokemon -jakt på en stortingshøring vil se ut for folk flest og media. Det er jo å be om bråk og negativ oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mennesket som trodde Skei Grande var statsminister retter på mennesket som tror Skei Grande er mann.

Kg ass.

Anonymkode: beb27...5b4

Jeg trodde aldri at Skei Grande var statsminister. Les tråden. Det var to forskjellige hendelser, en med statsministeren og en med Skei Grande. En ting med kg, er at det er helt håpløst når folk først har missforstått hi, selv om man forklarer det hundre ganger.
Les tråden, les tråden, les tråden

Anonymkode: a8150...fb2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møter på Stortinget kan sikkert være kjedelige. Men de folkvalgte politikerne som sitter burde faktisk ha selvdisiplin nok til å vise at de følger med likevel.

Hvis ikke, burde de heller finne seg noe annet å gjøre, og overlate stolen sin til noen andre. Stortinget er jo tross alt ikke noe dugnadsmøte i en eller annen knøtt-liten idrettsklubb langt innpå på bygda heller.
 

Anonymkode: b371f...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 21.11, AnonymBruker skrev:

Nei, det har jeg aldri gjort, bortsett fra å besvare anrop eller sjekke om mottatte tekstmeldinger kunne ha noe med jobben å gjøre.

Anonymkode: 2c7c0...d7a

Men det å sjekke telfefonen for å se om det kunne ha noe med jobben å gjøre er også ganske respektløst ovenfor den personen som står fremme og har en presentasjon.

Anonymkode: c3b3e...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det å sjekke telefonen for å se om det kunne ha noe med jobben å gjøre er også ganske respektløst ovenfor den personen som står fremme og har en presentasjon.

Anonymkode: c3b3e...7ac

Her var det spørsmål om jeg hadde gjort det på jobb, ikke mens noen holdt en presentasjon. Når jeg overværer en presentasjon eller er i et møte, settes alltid privat mobil på lydløs og sjekkes aldri før etterpå. Eventuell vakttelefon må likevel være parat.

Anonymkode: 2c7c0...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 25.8.2016 at 11.16, AnonymBruker skrev:

Kvinner liker ikke 80% av den norske, mannlige befolkning?

Anonymkode: c2845...c9f

Det stemmer sånn omtrent for meg, men jeg tror heldigvis ikke jeg er helt representativ:) 

Pokemonspilling på tinget synes jeg godt de kan droppe bortsett fra i pausene. Det ser ikke helt bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...