Gå til innhold

Statsminister på pokemon jakt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja slik har vi det. En statsminister som springer rundt og leker og fanger pokemon. Skei Grande sitter og spiller mens forsvaret prøver å legge frem sin bekymring over nedbemanningen. Det er utrolig respektløst. 
Det er søren i meg stor skam. Og dette er folk som skal styre et land.

Anonymkode: a8150...fb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk, til og med vår statsminister, har et liv utenfor jobben sin. 

Og jeg tviler på at Skeiv Grande er den eneste som har dratt opp mobilen og spilt eller tittet litt under et stortingsmøte, etc.

Calm down. :)

Anonymkode: 4f583...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk, til og med vår statsminister, har et liv utenfor jobben sin. 

Og jeg tviler på at Skei Grande er den eneste som har dratt opp mobilen og spilt eller tittet litt under et stortingsmøte, etc.

Calm down. :)

Anonymkode: 4f583...4ec

Men her var hun på jobb, og da skal ikke slikt forekomme. Dette var en god avskjedssøknad.

Anonymkode: 2c7c0...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men her var hun på jobb, og da skal ikke slikt forekomme. Dette var en god avskjedssøknad.

Anonymkode: 2c7c0...d7a

Jeg er enig i at det kan være respektløst. Men fortell meg, har du ALDRI tittet på mobilen på jobb, i en situasjon hvor du kanskje burde ha gjort noe annet?

Anonymkode: 4f583...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skei Grande er vel ikke statsminister, men et statsråd. 
Vi har en statsminister, og det er Erna. 

Og forøvrig enig i at å sitte å spille pokemon under høringen er helt på bærtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, maya86 skrev:

Skei Grande er vel ikke statsminister, men et statsråd. 
Vi har en statsminister, og det er Erna. 

Og forøvrig enig i at å sitte å spille pokemon under høringen er helt på bærtur.

Erna er også på pokemon jakt, det er på nyhetene i dag.

Anonymkode: a8150...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Statsminister? 

Anonymkode: 0ad10...1f4

Ja Erna er også på pokemon jakt, det er på nyhetene.

Anonymkode: a8150...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja Erna er også på pokemon jakt, det er på nyhetene.

Anonymkode: a8150...fb2

I arbeidstiden? Ikke i en pause eller i lunchen?

Anonymkode: 7cefd...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i at det kan være respektløst. Men fortell meg, har du ALDRI tittet på mobilen på jobb, i en situasjon hvor du kanskje burde ha gjort noe annet?

Anonymkode: 4f583...4ec

Nei, det har jeg aldri gjort, bortsett fra å besvare anrop eller sjekke om mottatte tekstmeldinger kunne ha noe med jobben å gjøre.

Anonymkode: 2c7c0...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna Solberg hadde kanskje pause eller noe, mellom forskjellige møter / avtaler og sånn.

Det samme kan jo selvfølgelig ikke sies om Trine Skei Grande. Hun satt vel i selve salen på Stortinget, under en konferanse / høring, hvor forsvaret skulle diskutere saker og ting...

Det er faktisk en viss forskjell, mellom disse to tingene. Men man kan for så vidt si ett og annet om to godt voksne kjerringer, som sitter med ett teit og barnslig mobil-spill - som faktisk var beregnet for barn...

Anonymkode: b371f...c81

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt skaper politikerforakt.

Venstre er et mikroskopisk parti, det er det god grunn til, og det håper jeg det fortsetter å være. Skei Grande får altfor mye oppmerksomhet i forhold til hvor ytterst få det er som stemmer på hennes parti. Jeg synes også det er teit og barnslig når statsministeren vandrer rundt på Pokemon-jakt når hun har en masse saker som står i kø for å bli sett på. Hvis hun absolutt skal holde på med barnehageleker, kan hun gjøre det på fritiden.  

Anonymkode: 4634a...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, maya86 skrev:

Skei Grande er vel ikke statsminister, men et statsråd. 

Prøv igjen...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja slik har vi det. En statsminister som springer rundt og leker og fanger pokemon. Skei Grande sitter og spiller mens forsvaret prøver å legge frem sin bekymring over nedbemanningen. Det er utrolig respektløst. 
Det er søren i meg stor skam. Og dette er folk som skal styre et land.

Anonymkode: a8150...fb2

Er så enig. Det var visst mye mer viktigere å spille på mobilen enn å bry seg om Norges forsvar:kjefte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kittykat skrev:

Er så enig. Det var visst mye mer viktigere å spille på mobilen enn å bry seg om Norges forsvar:kjefte:

Det var faktisk Trine Skei Grande som ikke brydde seg om Norges forsvar. Men dette er vel ikke akkurat noe nytt? Dersom Skei Grande faktisk hadde vært statsminister, så kunne hun sikkert ha funnet på å legge ned heile forsvaret...

Anonymkode: b371f...c81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men er ikke det for barn da, Forresten nå blir han sikkert dumpa siden kvinner ikke liker gamere :fnise:

Anonymkode: bf4b1...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Loki Laufeyson skrev:

Når ble Skei Grande statsminister :klo:

Jeg har visst formulert meg så det blir missforståelser. Jeg mener altså ikke at Skei Grande er statsminister, men for de som har fulgt med på nyhetene, er det to forskjellige hendelser.
Erna fanger pokemon på utenlandsbesøk der politiske saker står i kø, hun var altså ikke på ferie.
Skei Grande lekte seg mitt under et viktig møte med forsvaret. 

Anonymkode: a8150...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke det for barn da, Forresten nå blir han sikkert dumpa siden kvinner ikke liker gamere :fnise:

Anonymkode: bf4b1...422

Kvinner liker ikke 80% av den norske, mannlige befolkning?

Anonymkode: c2845...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke det for barn da, Forresten nå blir han sikkert dumpa siden kvinner ikke liker gamere :fnise:

Anonymkode: bf4b1...422

Nå er vel Skei Grande ikke mann, men kvinne og leder i Venstre og heter Trine til fornavn. Men menn liker sikkert heller ikke gamere vil jeg tro. 

Anonymkode: a8150...fb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...