Gå til innhold

Spørsmål til menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan god sex veie opp for at dama ikke har så fin kropp? Jeg er ikke så mye å se på, men er ikke sjenert i senga og glad i sex og glad i å se at han jeg ligger med har det godt. Likevel kan jeg synes at jeg er stygg med og uten klær på og ikke skjønne hvorfor noen skulle ha lyst til å ligge med meg.

Anonymkode: 971e8...e4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det kan. Om du i tillegg er trivelig å være sammen med, så er du noe å satse på.

Du må bare få mannfolka til i prat (og i seng, om du ønsker det), de som bare er opptatt av utseendet er ikke noe å satse på uansett.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk for mye på utseende! Mange flotte jenter sliter med selvbildet sitt, og vi gutta skjønner ikke hvorfor... Som stan sa "de som bare er opptatt av utseendet er ikke noe å satse på".  
For å svare på spørsmålet; om man er god i senga, er det selfølgelig et pluss, men om du ikke hadde vært det, hadde ikke det vært noe negativt heller.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Ganske tilfeldig hvem man fungerer optimalt med egentlig med. En pen kropp er ikke noen kvalitetssikring i det hele tatt.

Anonymkode: 2b40b...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Jeg tilbyr mine konsulenttjenester. Jeg kan gi deg råd og forbedringsmuligheter. Dette vil bli tøft, gjerne fire 2 timers økter pr dag. Er du klar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye mer enn utseende som gjør at man faller for en jente, eller for at man tenner på henne. Mye har med kjemi, utstråling, selvtillit osv. En jente med riktig utstråling og som er spennende kommer mye høyere opp på min liste enn en modellpen jente uten utstråling.

Så ikke vær så redd for dette, bare ha tro på deg selv så vil gutta falle som fluer...:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja..... Kommer helt ann på...Hva en tiltrekkes av er veldig individuelt, men kropp er selvsagt en av faktorene Hva jeg legger i tiltrekkende kropp derimot er ikke akkuratt  begrenset til en supermodellkropp/fitnesskropp. men for mye fett kan være avtennende, men igjen er det veldig individuelt. 

Anonymkode: b5cfc...30c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt mange dritfine jenter, men som etterhvert viste å oppføre seg som en bitch. Sitter bare der på mobilen sin og har NULL interesse når snakket med dem. I tillegg til uhøfflige og frekke mot både meg og andre.

Utseende har litt å si, men ikke alt.

Samboeren min var livlig, engasjert, søt, snill, smilte, omtenksom fra det første sekundet jeg traff henne. Kaller henne verdens beste 😊☺️

Anonymkode: 30429...76c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 24.8.2016 at 19.58, AnonymBruker skrev:

Kan god sex veie opp for at dama ikke har så fin kropp? Jeg er ikke så mye å se på, men er ikke sjenert i senga og glad i sex og glad i å se at han jeg ligger med har det godt. Likevel kan jeg synes at jeg er stygg med og uten klær på og ikke skjønne hvorfor noen skulle ha lyst til å ligge med meg.

Anonymkode: 971e8...e4e

Trist å lese det du skriver om deg selv. 

Uten å ha sett bilde av deg, jeg tror deg ikke. 

Her tror jeg at det er selvbildet som ikke er så "fint"... ikke kroppen din. 

Vet du hva? Start med å åpne opp, bittelitt, tanken om at det ikke er så ille som du tror. Vær åpen for å finne deg en kjæreste som er glad i deg. Dette handler ikke om at du trenger å kompenserer med sex for et dårlig utseende. 

Har du lyst å prate? Send meg et pm, syns du virker som en interessant person. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UngMann1986
Den Thursday, August 25, 2016 at 2.54, PetterPanne skrev:

Jeg tilbyr mine konsulenttjenester. Jeg kan gi deg råd og forbedringsmuligheter. Dette vil bli tøft, gjerne fire 2 timers økter pr dag. Er du klar?

 

6 timer siden, Coolaid skrev:

Har du lyst å prate? Send meg et pm, syns du virker som en interessant person. :)

 

Haha, fikk dere noe napp, gutta? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.8.2016 at 19.58, AnonymBruker skrev:

Kan god sex veie opp for at dama ikke har så fin kropp? Jeg er ikke så mye å se på, men er ikke sjenert i senga og glad i sex og glad i å se at han jeg ligger med har det godt. Likevel kan jeg synes at jeg er stygg med og uten klær på og ikke skjønne hvorfor noen skulle ha lyst til å ligge med meg.

Anonymkode: 971e8...e4e

Legger du ut bilde av kroppen så blir det lettere å si noe. Kanskje er du finere enn du tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser en kjekk mann med en mindre attraktiv kvinne. Så er min første tanke: Hun er sikkert god til å suge ;)

Anonymkode: 66910...e7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man ser en kjekk mann med en mindre attraktiv kvinne. Så er min første tanke: Hun er sikkert god til å suge ;)

Anonymkode: 66910...e7a

Teit. :glare:

Anonymkode: c462e...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid
17 timer siden, UngMann1986 skrev:

 

Haha, fikk dere noe napp, gutta? :P

Dette viser kanskje mest hvordan du tenker. Sikkert ment humoristisk fra din side, men alt handler ikke om "å få seg noe". Det er fint å stille opp for andre ;)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. august 2016 at 19.58, AnonymBruker skrev:

Kan god sex veie opp for at dama ikke har så fin kropp? Jeg er ikke så mye å se på, men er ikke sjenert i senga og glad i sex og glad i å se at han jeg ligger med har det godt. Likevel kan jeg synes at jeg er stygg med og uten klær på og ikke skjønne hvorfor noen skulle ha lyst til å ligge med meg.

Anonymkode: 971e8...e4e

At du synes du er stygg er din vurdering, og mange er uenige.

Det finnes mange fine kropper med mer enn 20 kg ekstra fett.

Jeg er gledefetishist. Jeg koser meg mest når jeg merker at dama mi har glede av det. Sex og glede er en fantastisk kombinasjon! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...