Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?Oppgitt!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.
Kort om meg:
Jeg er 30 år, normalvektig og fikk påvist pcos i mai. Hadde da hatt sykluser på mellom 50-90 dager etter prevensjon slutt i mars 2015.
Begynte i mai på enkel Pergo-kur uten at det resulterte i eggløsning. Fikk positiv EL-test 17 juni ( 5 uker etter Pergo). Fikk derfor Femar (Letrozol) og håpet at dette kunne hjelpe meg, men ingen eggløsning i juli som jeg vet.. Testet fra dag 10, morgen og kveld. Fikk blinke smiley på CB med dobbel hormonindikator i 6 dager. Fikk mensen igjen 1 juli ( syklus på 31 dager-ny rekord).  
Begynte på Femar-kur nr.2 og er i dag på syklusdag 24. 

På søndag som var, 21 august, fikk jeg positiv eggløsningstest. Etter å ha hatt blinke smiley i 5 dager. Ble veldig glad og tenkte at endelig er det noe som virker!!MEN, jeg begynte med temping forrige onsdag, har målt kl.08 hver dag og har lagt på 37.3, på mandag morgen (dagen etter positiv test) var tempen 37,9 og jeg ble så lettet. SÅ i går og i dag er tempen nede på 37,3 igjen! I går kveld var den 37,9, men jeg kan vel ikke tempe om kvelden?
Har jeg ikke hatt eggløsning denne mnd.heller??Jeg begynner å bli fortvilet!!Vi har bare prøvd i ett halvt år, men det føles lenge når jeg aldri har eggløsning:( 
Er det flere som har prøvd både pergo og femar og ikke fått EL? Gyno mente jeg skulle prøve en til kur med Femar..Jeg begynner å bli fortvilet fordi "ingenting" fungerer på meg..

Det ble litt mye og rotete dette..Jeg måtte bare dele med noen, mannen begynner å bli lei av at jeg snakker så mye om dette..
Takk for alle svar.
 

Anonymkode: a062a...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg kan ikke svare deg, for jeg har aldri tatt disse medisinene. Jeg er 34 år. Normalvektig og har også pcos.

Eggstokker fulle av cyster, innvendig og utvendig. Fikk beskjed at jeg ville trenge hjelp for å bli gravid... 1.1.12 sluttet jeg på p-piller. Vi ville gi kroppen pause før vi startet med forsøk. Når mai kom hadde jeg fortsatt ikke fått mens. Hadde noen rare smerter og tok en graviditetstest test, mest for morro, og fikk sjokk da den var positiv. Sunn gutt født i Jan 13. Samme igjen nå, nr 2 ligger og venter på å komme ut i januar, på tidlig UL var cystene flere ganger større en lille spiren. Jeg har mens kanskje 4 ganger i året... 

Så jeg vil egentlig bare si at det er mulig 😊 og at kanskje så kan det være godt med en liten pause for både deg og Mannen, og heller bare kose seg med "treningen"... hvem vet 😊

Ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temperaturen er ofte høyere om kvelden enn om morgenen før du har stått opp. Du kan og brygge på noe og derfor få høyere temperatur. 

Anonymkode: 95ab0...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...